{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.237 visninger | Oprettet:

Hvorfor altid mig? :/ {{forumTopicSubject}}

Ja.. Mit liv må åbenbart bare ikke være godt uden undtagelser.

Min kæreste og jeg har været sammen med over 2 år, men har altid haft et ret turbolent forhold fordi vi er fra hver vores ende af skalaen, men idag sluttede det.

Vi havde snakket om det for et par dage siden, ting som at han ikke kan lide og føle sig bundet og ikke "egner" sig til at være i forhold, men han siger dog at han elsker mig. I dag slog han så op. Nu er han taget ud til en ven til imorgen og jeg sidder bare her og er ved at dø indvendigt.

Vi var forlovet og vi bor sammen, har en kat sammen og har for 3 uger siden købt Meeko(sheltie). Vi har fællesøkonomi og alt var for en uge siden fred og idyl troed jeg.

Jeg burde læse og skrive noter til eksamen, som jeg skal til på tirsdag, men jeg kan bare ikke tage mig sammen smiley Jeg sidder bare og er dybt ulykkelig og kan slet ikke se hvordan jeg skal komme videre herfra. Det eneste jeg ved med sikkerhed er at Meeko er min og bliver hos mig.

Jeg sidder bare tilbage med en følelse af, jeg ikke fortjener bare at blive elsket, eller at der er noget virkelig galt med mig siden ingen bare kan elske mig smiley Følelsen af aldrig at være god nok, eller bare nok.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her udover lige af læsse af og komme ud med noget for det kan jeg ikke andre steder. Jeg har ikke rigtig nogle veninder eller noget som jeg kan vende mig til, kun min mor og hun er på sjælland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor altid mig? :/
  • #1   15. jun 2013 hvis forhldet altid har været turbolent, så hellere komme videre. Det er ikke værd at bruge krudt på at få et forhold til at fungere. Fungerer det ikke uden bøvl, så må du videre. Et forhold bør køre af sig selv.

  • #3   15. jun 2013 Doggymom - Vi kæmpede ikke altid, vi var bare tit uenige om ting, fordi vi er forskellige, men det var ikke forholdet der ikke fungerede i mine øjne.

    Jeanet - Jo ringer tit til min mor, og kommer jeg os til nu her, men det bare hårdt at sidde herovre og føle sig palle alene i verdenen smiley


  • #4   15. jun 2013 Altså for det første er det jo ikke kun dig, det sker for mange hver dag ...
    Og vil give Doggymom ret, et forhold skal kun have et vist antal chancer, men så skal man videre hvis det ikke kører ...

    Når det så er sagt så kan jeg ved gud bliev så edderspændt rasende på den der timing nogen har når sådan en beslutning skal tages, for selvfølge er der tirsthed og sorg, og det tærer og det fylder en så man næsten ikke kan rumme andet ...

    Jeg har en datter på 29 der har prøvet det der 2 gange ...
    Første gang for 5 år siden var han sød sød at gøre det dagen før en 6 timers skriftlig eksamen hun skulle op til .... Jeg synes simpelthen det er så egoistisk og tankeløst, at man ikke lige kan vente til de/den eksaminer der kræver koncentration og rp er overståede ...

    Sidste gang her sidst i januar, hen over jul og nytår havde han talt om huskøb, og børn i fremtiden.... Hvad ligner det, så klap dog i , man får da ikke de tanker om at man måske ikke er det rigtige ud af den blå luft, og overnight .... som det at din kæreste går med til hvalpe køb, og ny hund i familien, og så smutter 3 uger senere ...

    jamen jeg bliver så harm .....

    Seriøst, du er nødt til at gøre alt hvad du kan for at skubbe tankerne væk, og koncentrere dig om den eksamen du skal op til, ved ikke hvad det er, men det er med al sandsynlighed noget der præger din fremtid, noget der fører til det der er din fremtid .... Ham der eks´er er der ingen fremtid i ... og godt for det når han ikke kan finde et bedre tidspunkt at smutte på ... folk med den ubetænksomhed har hverken du, eller min datter brug for i jeres fremtidige liv !!!


  • #5   15. jun 2013 Hanne m - jeg prøver mit bedste men det er mega svært. Elsker ham jo af hele mit hjerte smiley

  • #6   15. jun 2013 Elsker du ham ???? eller er du "bare" ensom og føler dig forladt ?

  • #7   15. jun 2013 Marianne - jeg elsker ham mere end noget andet. Han er den eneste jeg føler jeg kan være mig med.

  • #8   15. jun 2013 @ anya .... ja det føler du ihvertfald du gør, men nogen gange kan det være svært at skelne om det "bare" er vanen, trygheden ved det kendte, eller ja som Marianne spørger om det er følelsen af forladthed der overskygger alt ...

    men uanset så må du sige til dig selv, at han på ingen måde skal få lov at ødelægge din eksamen for dig, det er han ikke værd, han vælger, og på så lousy et tidpunkt at sige at han ikke længere er en del af din fremtid . ... Lad ham IKKE få det oveni at det skal præge din eksamen som helt sikkert er det der er en del af din fremtid ....

    Ved gud, jeg siger til mine 2 døtre, kæmp for jeres uddannelser, jobs osv, kæmp for at blive gode selvstændige og i stand til altid at kunne selv .... for man kan uanset man finder kærligheden i liver altid tilsidst kun stole på sig selv .... det kan virke koldt, kynisk og egoistisk, men stadig i 2013 ser jeg for mange unge kvinder give køb på tingene i livet for kærligheden, og stadig forbavsende få mænd gøre det samme ....



  • #9   15. jun 2013 Han ville have ventet, men kom til at sige noget der fik mig til at presse på. Han er ikke den onde i det her, eller jo lidt fordi han bare har valgt at tage til hans ven istedet for at blive her ..



  • #10   15. jun 2013 Ok Anya nu er det tid til at gøre noget ved sagen smiley Først går du en dejlig tur med din skønne hvalp. Når du kommer hjem, giver du hunden en kødben, sætter kaffe på, tager dig et langt bad, gør dig lækker, sæt noget godt musik på, send et billede (gerne frækt) til din "kærste" og skriv ligemeget hvad så elsker jeg dig, derfor giver jeg slip for dig, håber lykken må skinne på din vej smiley så har du gjort dit og vender du fokus på dig selv, din hund og eksamen smiley pøj pøj

  • #11   15. jun 2013 Tak for rådet Marianne smiley
    - vil jeg prøve smiley


  • #12   15. jun 2013 jeg kan godt forstå du er ked af det.. det er aldrig let at miste en man elsker. Og det er da også bare noget møg at han skal gøre det lige nu.
    Men det kan jo være det er for det bedste, selvom det er hårdt nu.

    Hvis du har brug for noget, en at snakke med, en at være sammen med eller lign. så siger du bare til..


  • #13   15. jun 2013 Ps jeg vil også se billedet smiley :) smiley vil meget gerne høre hvordan det går og hvordan du har det. Knus og et kram herfra spil kostbar, det er kvindetjekke

  • #15   15. jun 2013 Følg marianne's råd! SPIL kostbar!

  • #16   15. jun 2013 også er du meget velkommen til at skrive i PB til mig.
    Jeg er lige rejst ned til min mor, sammen med min hvalp på 13 uger og ved hverken fra eller til, pga. kæresten mor!!! smiley Så skriv... måske vi kan bruge hinanden lidt i denne her situation smiley


  • #17   15. jun 2013 Jeg er elendig til at spille kostbar smiley

    True - nej det har jeg aldrig heddet herinde smiley og har aldrig haft en selskabsrace hund smiley


  • #19   15. jun 2013 Det går nok smiley

  • #20   15. jun 2013 Jeg synes marianne´s råd om selvforkælelsen er god, også sms´en men bestemt ikke billedet... jeg synes det ville virke tryglende, og se mig, og dermed en ydmygelse af sig selv .... I min mening har man ikke behov for en risiko for at udstille sig selv i den situation et ophør af et forhold er ... og får man ikke en ok reaktion på sådan et billede, så står man tilbage med en flad fornemmelse .... teksten deriom synes jeg signalerer "ovenpå"

    Kostbar, hmm .... men med hvilket formål ....


  • #21   15. jun 2013 Jeg giver Hanne ret. Jeg ville heller ikke sende det billede.

  • #22   15. jun 2013 Øv øv.. Hvor er jeg ked af at høre du er i den situation Anya. Det er aldrig let, har selv stået i samme situation og det er rigtig svært, specielt oven på i har en lille ny hvalp.. Du er rigtig velkommen til at skrive en PB, hvis du vil snakke med mig. smiley
    Stort knus


  • #23   15. jun 2013 Jeg har ikke sådan et billede og jeg respektere hans beslutning så lige den del havde jeg ikke tænkt mig. Men har en veninde der kommer med sin ene hund og har en liter is of netflix og en lille hvalp så overlever til i morgen i hvert fald smiley

    Mange tak for jeres søde beskeder og sådan. Det rart at læse man ikke er helt alene smiley


  • #24   15. jun 2013 Fornuftigt du ikke har tænkt dig at sende billedet, det vil jeg absolut også fraråde dig... det er ALTID en god idé at holde sine kort tætte lige den første tid og ja, spille lidt kostbar. For jo mere man presser på og forsøger at få fyren tilbage, jo mere skubber du ham faktisk væk, fordi man netop ikke respekterer beslutningen. smiley

  • #25   15. jun 2013 Kære TS det billede du skal tage er jo selvføldig et pænt et af dit ansigt, eller dig og hvalpen. Så vil du aldrig udstille dig selv. Svare han ikke så har du gjort dit, du skal bare aldrig ned på knæ. Her er der tale om at du stadig elsker ham, så jeg synes ikke at du bare skal være helt ligeglad. Hvem ved måske står han snart ved din dør med blomster, eller imorgen. Han har måske brug for lidt til for sig selv, væk fra dig, til at tænke tingene igennem. Det er ikke altid en dårlig ting smiley

  • #26   15. jun 2013 Vil bare lige sende en kram

  • #27   15. jun 2013 Tak for alle de gode råd og kram og tilbud om at snakke smiley

  • #29   15. jun 2013 True, jeg har undret mig over det samme..

  • #30   15. jun 2013 Ja noget med Diva og en blandingshund der hed Nallah vidst.

  • #31   15. jun 2013 Det gør mig ondt, at du skal igennem dette - specielt her op til eksamen. Jeg er meget, meget enig i, hvad hanne m skriver.

    Og hvad angår billedet og din tidligere hund, - jeg kan også huske dig, din tidligere hund, dine forældres sheltier, der hed præcis det samme, som du har på din profil nu. Hvorfor egentlig bare ikke indrømme, du har dog udviklet dig, siden du var har sidst? Hvis ikke det er dig, så har du i hvert fald været udsat for identitetstyveri - og det samme har dine forældres hunde smiley
    Kom Nalah til et godt sted?


  • #33   15. jun 2013 Ja Tinka og hunden Nalah/Nallah...

  • #34   15. jun 2013 Finkaninus: Jo, men det var senere - den anden hund (Nalah) var under hendes tidligere profil, som blev slettet.

  • #36   15. jun 2013 Tinka røg hjem til en her fra HG som fandt et nyt hjem til hende så vidt jeg husker.

  • #37   15. jun 2013 tinka kom hen til anika smiley
    men hun kunne ikke med hendes anden hund, og kom derfor hen til en familie hvor hun nu har det godt smiley

    Den anden hund kender jeg ikke noget til, men jeg kan godt huske der var snak om den allerede dengang med Tinka


  • #39   15. jun 2013 Enig med Natasja... Og med tanke på hvordan TS er efter nye brugere herinde uden lige at feje for egen dør først. smiley

  • #40   15. jun 2013 Nalah ved jeg ikke da TS slettede sin profil da hunden var sat til salg herinde.

  • #41   15. jun 2013 Omg. I pisker virkelig en stemning op som jeg har IKKE har behov for. Jeg har aldrig sagt jeg ikke vil stå ved min tidl. hund, men hun var hverken selskabsracer og det navn true kom med er ikke et jeg nogensinde har heddet.

    Ja for halvandet år siden omplacerede jeg en blandingshund fordi jeg ikke kunne opfylde hendes behov selv, der var kleiner og dsg i hende og hun trivedes ikke med kun mig som ejer, så hun kom ud til en familie jeg kender, i samme by som min familie og snakker stadig med dem og ser hende os stadig når tid er.

    Jeg valgte ikke selv at få Tinka, den blev smidt i armene på mig og var ikke en jeg selv havde skulle vælge en hund. Og ja har fået Meeko nu og det ser jeg intet forkert i.

    Nej jeg har ikke ført nogle bag lyset..


  • #42   15. jun 2013 Arrrg... Du ved jo udmærket godt at det var dig True hentydede til...
    Du hed jo noget med Diva før hen.. Og jo du havde en lille blandingshund.


  • #45   15. jun 2013 Tinka endte ved mig og kunne ikke sammen med min mindste tæve, nu bor hun i Fredericia hos en sød familie og deres hanhund og hun har det rigtig godt...

    Det andet ved jeg ikke en disse om...

    Anya trist det skulle gå sådan mellem jer, men hellere nu end at bruge endnu flere år og så finde ud af det der...
    Håber du kommer godt ud af jeres forhold og kommer vidre sammen med din lille fis... smiley


  • #46   15. jun 2013 Anya: Jeg har også set andre spørge ind til din tidligere hund, hvor du har sagt, at du aldrig har haft en hund tidligere, så skulle vi ikke bare holde os til sandheden? Det tror jeg vil være bedst for dig - jeg mener ikke noget ondt med det. Jeg siger det for din egen skyld. (Og jo, jeg husker godt, da din hvalp bed i ledninger, og du skulle have taske, så du kunne rejse med DSB). Du var en anelse i modvind herinde, og jeg forstår godt, at det ikke er så behageligt at tænke på.

  • #47   15. jun 2013 Alfisten - ja jeg slettede min bruger herinde fordi der var en der som blev ved med at svine mig til og forfølge mig og det gad jeg ikke.

  • #48   15. jun 2013 Ja Bente, jeg har sagt det og hvorfor? Fordi jeg vidste hvordan folk herinde ville reagere. Jeg gad ikke alle de fordømmelser men kan godt se jeg ikke slipper for dem fordi jeg ved jeg gjorde nalahs bedste.

  • #49   16. jun 2013 Igen med tanke på hvordan du har været efter nye brugere herinde så syntes jeg faktisk det er direkte trist..

    Og jo jeg føler du har ført os bag lyset ved ikke at fortælle hvem du var.


  • #50   16. jun 2013 Anya: Det betaler sig bare aldrig at lyve. Og ja, jeg må indrømme, at jeg tænkte mit med dine tidligere tråde - og nej, det var ikke pænt, hvad jeg tænkte. Men alle mennesker har da lov til at udvikle sig, blive voksne om du vil, og så skal man jo ikke hakke på dem for fortidens "gerninger".

  • #51   16. jun 2013 Alfisten - fordi der er et par stykker eller 4 herinde der virkelig hader mig og ønsker at såre mig mest muligt herinde.

    Med det samme jeg lavede denne profil, havde jeg svinede i mine privatbeskeder og 2 af dem har endda haft fundet mig på kattegalleri for at svine mig til efter jeg satte dem på filter.

    Jeg er et følsomt menneske, så det gik mig på!


  • #52   16. jun 2013 Selvfølgelig har man lov at ændre sig! Selvfølgelig.
    Men at slette sin profil og komme tilbage og lade som ingenting, nej det er sku ikke OK.
    Du bliver spurgt direkte i denne tråd længere oppe om ikke det var dig dengang og alligevel nægter du.


  • #53   16. jun 2013 Anya, jeg er også en af dem der har skrevet en del med dig .... jeg håber du kommer godt videre uden kæreste, at du nu koncentrere dig om dig selv, din eksamen og din nye hund ....

    Jeg kan huske jeg synes du udviklede dig meget, og tog godt imod hvad folk fortalte dig, selvom det var barsk en overgang ....

    Men Anya, det betaler sig aldrig ikke at stå ved fortiden .... den er en del af den man er i dag....


  • #54   16. jun 2013 helt seriøst kære hg brugere, kan det ikke være ligegyldigt om TS havde den tidligere profil? Hvad har det dog med hendes emne at gøre, og hvor er situationsfornemmelsen?

    Jeg synes de sidste par dage herinde har været til at brække sig over...!


    Til TS, jeg er ked af at høre om din situation. Jeg ville som det råd du har fået om at skrive til ham, dog uden billede.

    Min kæreste og jeg tog en dag hver for sig hvor han valgte at slå op. Jeg har det på denne måde, at enten finder man sammen igen og kæmper for de ting der skal ændres, og man skal stadig føle man har sig selv med. Ellers skal det bare ikke være os. Hvis det ikke skal være os, så findes der en der er bedre til mig, da alle har en the only one smiley

    Dog skal man være villig til at yde for at kunne nyde smiley


  • #55   16. jun 2013 Enig Natasja.

  • #56   16. jun 2013 Hvis ingen herinde bærer nag hvad kalder du så den her kæmpe overfusning af mig? I et emne som absolut intet har at gøre med hunde men tvært imod om at jeg i forvejen er pisse ked af det. I forstår da at træde på folk der i forvejen ligger ned.

    Hullubullu - tak!! Siger dig mange tak smiley
    - og mange tak for rådet.


  • #57   16. jun 2013 Jeg skrev faktisk nøjagtig om nalah forleden men den tråd blev vist slettet for udhængningen kunne jeg forestille mig.

    Og ja jeg løg, for jeg gad ikke svines til herinde igen smiley


  • #58   16. jun 2013 Overfusning? Fordi sandheden kommer på bordet? Øh nej...

    Du blev spurgt stille og roligt længere oppe om ikke du var Diva et eller andet og du skrev nej.


  • #59   16. jun 2013 Omg DKK snob.

    Ja jeg skrev nej fordi det der blev spurgt om ikke passede. Hvordan skulle jeg så vide det var mig der blev hentydet til??


  • #60   16. jun 2013 Hvor du skulle vide fra at det var dig??
    Du hed noget med Diva et eller andet og du havde en lille blandingshund, og hundene på din profil er præcis dem True kunne huske.
    Du ved jo godt det var dig True mente??


  • #62   16. jun 2013 Du ved simpelthen bedre end mig selv om jeg vidste det var mig? Flot.

    - Nej jeg var ikke klar over det var mig og du må da meget undskylde det ikke lige faldt mig ind mens jeg sidder og er pisse knust over hele min verden er ramlet nedover mig Idag.

    - Jeg skulle med glæde havde skreven ja hvis jeg havde tænkt at det nok var mig, men mit et og alt har lige forladt mig og laver ikke andet end at græde så beklager at det første der poppede op i mit hoved var min fortid her.

    Godnat!


  • #63   16. jun 2013 Anya: Nej, vi overfuser dig ikke, og jeg har fuld forståelse for, at det er et fandens til tidspunkt, at det her kom på bordet. Jeg VED, at du har løjet herinde tidligere, hvor du direkte adspurgt sagde nej til, at du havde været herinde tidligere. Jeg har vidst stort set hele tiden, hvem du var og skriver kun noget nu, fordi det kom op. Jeg genkendte dig allerede i den første billedtråd, der var for længe, længe siden.

    Jeg er videre, det håber jeg også, du kommer, men vær nu sød at droppe løgnene, for løgn skaber ikke respekt om ens person. Det bedste ville have været, hvis du dengang, du blev spurgt, fortalte, hvem du var, at du havde lært af dine fejl osv. Men det kan du jo ikke bruge til noget nu, men måske du kan fremadrettet smiley

    Time to move on smiley


  • #64   16. jun 2013 Det var jo åbenlyst det var dig der blev hentydet til.

    Havde bare pyntet gevaldigt hvis du bare havde stået ved hvem du var fra start af.
    Alle har lov at blive klogere og starte på en frisk.


  • #65   16. jun 2013 Det meget muligt det var åbenlyst for andre, men jeg tænker IKKE
    klart eller over sådan nogle ting når mit privatliv lige er blevet knust!

    Bente - ja jeg har løget og grunden ligger i denne tråd. Nemlig alle de fordømmelser og andet. Det muligt i ikke kalder det en overfusning, men hvis i nu lægger mærke til det så sidder jeg og har lige fået smadret hele mit privatliv, da min kæreste er gået fra mig også sidder i og har kun øje for at jeg for noget jeg ikke har fortalt fra starten af der i øvrigt intet har med dette emne at gøre.

    Det er mentalt en overfusning for mig, da jeg ligger ned i forvejen.


  • #66   16. jun 2013 Kan ikke se det er nogen overfusning. Der bliver faktisk skrevet stille og roligt til dig.

  • #67   16. jun 2013 Anya: Dengang du blev spurgt, det er altså længe siden, men lad nu det ligge.

    Du må se at komme ovenpå igen, måske det hele løser sig med din kæreste? Op med humøret!


  • #68   16. jun 2013 Hmm det her forstår jeg ikke, jeg har da i flere tråde set Anya skrive om hendes tidligere hunde? Hvorfor siger i så sandheden først er kommet frem nu?
    Hvorfor er det lige i denne tråd der skal snakkes om at Anya vidst havde en tidligere profil? Hvorfor skriver i først det nu? Hvorfor ikke i en af de andre tråde hun har lavet? hmmm, jeg synes generelt HG er et dejligt sted, og jeg kan se fra begge synsvinkler, selvfølgelig er det dumt at lyve, men kunne i ikke have taget det på et tidspunkt der måske var lidt mere passende?


  • #69   16. jun 2013 Nu som - Kan du virkelig ikke se det her er en overfusning på en der allerede ligger ned?
    Åben lige øjnene, prøv og vær liiiiiiiidt objektiv


  • #70   16. jun 2013 Stine sæt dig ind i sagen inden du udtaler dig om noget du åbenlyst intet ved noget om.

  • #71   16. jun 2013 Pyha sikke noget med kæresten, hvis i måske stadig elsker hinanden men er så forskellige hvad så med at prøve ikke at bo sammen starte på en frisk, samtidig med i bedre kan være jer selv når i ikke bor sammen smiley
    Kan godt forstå det gør ondt han har slået op, sender kæmpe stort knus og håber du trods alt får lidt søvn i nat


  • #72   16. jun 2013 anya:

    det kan være jeg husker forkert, men kan det ikke passe, at du bor i nærheden af viborg?


  • #73   16. jun 2013 Camilla - det havde jeg os forslået men han mener ikke det vil hjælpe det store da han jo så stadig skal tænke på at skrive til mig og sådan.

    Karina - jo jeg bor lidt nord for Silkeborg pt.


  • #74   16. jun 2013 Jeg må give Stine V ret, sikke da en opførsel nogle af jer udviser! At sparke til en der allerede ligger ned...

    TS har inden for den sidste måned, oprettet omkring 10 emner, kunne I ikke have taget det, i en af dem? ! - Eller får I bare mest ud af det, når TS i forvejen er mest sårbar?!!

    Anya - Jeg håber, at det med kærligheden, vil løse sig, på den for dig, bedst mulige måde!


  • #75   16. jun 2013 Tak Kicki. Jeg er glad for nogle få faktisk kan se det.
    - ja altså han mener jo dette er det bedste for os, vil så gerne respektere det men puh det er squ svært bare at lægge 2 år på hylden og sårn smiley


  • #76   16. jun 2013 Nu som - Ved du had det her har intet at gøre med at sandheden først er kommet frem nu, for det er den ikke, jeg har flere gange set Anya skrive om både Tinka og den sorte hund.
    Fortid er fortid.... hvorfor skal det bringes op i denne tråd. FØJ siger jeg bare !


  • #77   16. jun 2013 Tak Michael og Stine. Sætter stor pris på det smiley

  • #78   16. jun 2013 Anya, den opførsel der bliver lagt for dagen, er absolut ikke i orden. De skulle skamme sig!

    Den eneste du skal stå til ansvar overfor er dig selv! - Husk det!


  • #80   16. jun 2013 Tak Kicki smiley

    Isabelle - awe det er sødt skreven :')


  • #82   16. jun 2013 Awe, tak Kira, pænt skreven smiley

    Prøver mit bedste at fokusere på at skrive noter men det er fanme svært fordi matematik ikke er mig i forvejen smiley


  • #84   16. jun 2013 anya - Det var sgu så lidt. Hg er et dejligt sted oftest, og man kan få svar og gode trøstende ord herinde. Men det der er ikke okay, uanset hvad. For det har intet at gøre med at nu er sandheden kommet på bordet, for jeg har set i flere tråde du har skrevet om de andre hunde. Bare fordi du havde en gammel profil du har slettet og lavet en ny, uden at sige "det var mig der var den" man skal sgu have lov at starte på en frisk! Sandheden er ikke kommet på bordet i denne tråd, det var noget der valgte at det var denne tråd beskyldningerne skulle falde, sandheden har sgu altid været her...
    Håber at du bliver okay, mig og min kæreste havde et grimt brud for noget tid siden, så jeg kan godt huske følelsen af at det hele var lidt meningsløst. Håber du har nogle gode veninder der kan hjælpe dig igennem tiden. Også må du ellers fokusere på din hvaps og din eksamen, selvom det er svært


  • #85   16. jun 2013 Hej Anya, med fare for at få skrevet noget som muligvis ikke er rigtig og som muligvis også kan komme til at lyde koldt og knyisk, skriver jeg alligevel. Hvis det ikke passer og andet så bare ignorere mit indlæg smiley

    Jeg er ikke ret tit aktiv i trådende herinde, da jeg har en travl hverdag og ikke altid er helt sikker på om jeg ville kunne blive ved med at være i debatten osv. plus jeg bruger mest af alt HG til at lærer en masse ting, men jeg er meget ofte på HG og har læst nogle af dine tråde førhen, her tænker jeg på nogle af dem om Tinka, og jeg må ærligt indrømme at jeg allerede der tænkte mit om din kæreste, han lød for mig ikke som en der var særlig meget klar på noget som helst ansvar.

    Så nu når du skriver at han har slået op og han ikke vil prøve at bo hver for sig da han jo så skal tænke på at skrive til dig, synes jeg bare at jeg bliver bekræftet i, at han slet ikke er klar på det som det tager at have en kæreste, hvis man elsker en vil man jo gerne skrive, det er ikke noget som man behøver at planlægge det er bare en lyst som kommer helt naturligt, at man gerne lige vil snakke og hører hvordan det går.

    Så ja, jeg er ikke den største fan af din kæreste, og jeg tænker at dette kan blive rigtig godt for dig i længden, det er nok meget svært at se nu, men det skal helt sikkert nok blive godt, se dette som en mulighed for at komme videre og mulighed for at bygge noget selvtillid og selvværd op, for det har du brug for, du har bestemt ikke brug for en som bliver ved med at bekræfte dig i at du ikke er god nok og værd nok til at der bliver brugt tid på dig og din nye lille hvalp.. Du har brug for en som elsker dig præcis som den du er, og for en som hellere end gerne bruger tid på dig og fortæller at du er den dejligste pige i denne verden..

    Hvis du har brug for nogle at snakke med så må du hellere end gerne skirve til mig, jeg er som sagt meget ofte på HG og vil i hvertfald gerne bruge tid på dig uden du behøver at gøre noget ekstra for det smiley Det er vigtigt, og jeg tror at dette skal bruges til Anya tid og selvforkælelse så du kan genfinde en glæde og tro på dig selv smiley


  • #86   16. jun 2013 Tak og det helt i orden, jeg er heller ikke hans største fan pt men jeg vidste godt hvad jeg rodede mig ud i da jeg gjorde det, men kærlighed kommer jo altid med risikoen for at blive såret, selvom man kunne undvære den del smiley

    Ja, jeg prøver men mit største problem er at de noter jeg skal skrive er til matematik og jeg har aldrig været gode venner med matematik, så det hårdt fordi det virker håbløst smiley

    Men ja har da min lille vaps og det sætter jeg stor pris på nu, han får mig til at smile :kr


  • #87   16. jun 2013 Anya jeg skrev ikke det jeg gjorde for at træde på dig, eller starte en dikustion, det håber jeg du ved.
    Der blev spurgt om tinka, og hende fulgte jeg meget med i, og jeg ved du gjorde alt for den stakkels hund, det var jo ikke din.
    Den anden hund kender jeg ikke til, men jeg ved den var oppe at vende dengang med tinka, så jeg forstår heller ikke helt, hvorfor det skal op igen. Og hvis det skal, kunne det da lige vente til du er ovenpå igen.
    Kan godt forstå du ikke kan overskue og klare flere kampe lige nu, det er hårdt nok når ens verdens ramler om ørene på en. Har selv prøvet det, det er virkelig ikke fedt.

    Håber du fik sovet lidt i nat, og meeko kan hjælpe dig til at holde humøret lidt oppe smiley

    Stort kram herfra


  • #88   16. jun 2013 anya

    vi har aldrig mødt, og ikke skrevet så meget herinde, men sig til hvis du får brug for lidt støtte en dag smiley


  • #89   16. jun 2013 Karina - Mange tak det rigtig pænt af dig smiley

    Lille fisens mor - Det ved jeg godt, det er heller ikke dig der sårede mig endnu mere igår end jeg var i forvejen


  • #90   16. jun 2013 Jeg tror jeg har sagt om denne sag hvad jeg ville. Og det var jeg vidst ikke ene om.
    Hvad der er dårlig stil og hvad der ikke er, skal vi måske ikke lige diskutere i en tråd hvor TS er fuld af løgn.


  • #91   16. jun 2013 Omg du bliver bare ved var? Du er simpelthen det mest respektløse menneske jeg nogensinde er stødt på!

    Bliver du gladere af at træde på mig og tilføje til mit nedtrykte humør? Det var lige præcis pga. mennesker som DIG! at jeg INTET sagde!

    At du kan holde dig selv ud er mig en gåde!!!


  • #93   16. jun 2013 anya

    så lidt, det er aldrig sjovt når et forhold slutter, og man har fælles bolig og der er dyr indblandet. har selv stået der..


  • #94   16. jun 2013 Kære Anya smiley jeg håber du fik den kram jeg sendte igår inden du gik i seng smiley Er lige kommet på, men det tog mig også kun 5 sek at bliver : tosset, harm, total fustreret, kedaf det, ja jeg kan overhovedet ikke finde ord for denne grimme følelse jeg har for tråden her, de "medmennesker" her på HG. Natasja, DKKsnob til jer to kan jeg kun sige føj føj føj hvor skulle i skamme jer, i kan godt nok ikke være det bekendt at svine andre sådan til, hvem i hulen tror i at i er, det er 100% frivilligt at være på denne tråd. Så gør os alle den tjeneste at fis et andet sted, for tror ikke at der er en eneste her som gider at høre på jer mere. NOK ER NOK Det er i samtlige tråde man har lyst til at følge med i, der dukker i op og ALDRIG har i deltaget uden at være for personligt, grov, modbydlig, ond osv ved TS. Man har ikke noget valg, hvis man gerne vil være på HG engang imellem, for i deltager i alle tråde, så man kan ikke engang undgå jer. Det i ikke ved ja det har i 100% en mening om eller så skal i nok finde noget der kan svine TS til. Jeg håber at jer der deltager i denne tråd, vil holde jer til TS råb om hjælp, komme med gode råd, eller bare "lytte" til en som har brug for det. Kære Bente jeg synes ikke at du har helt ret i at TS lyver, hun har kærstesorger og har brug støtte, her på HG kan virkelig i ikke se hvorfor at tidligere indlæg skal blandes ind i dette indlæg ??? True Angels at du bliver irriteret på TS alt det tid du har brugt på hende i andre tråde, ved du hvad løsning er på det problem ? Sluk din computer og brug din tid på noget andet. Denne gang og den eneste gang er jeg personligt, men det er smagløst det her og undskyld til dig Anya at det kom i dit indlæg smiley Der er så mange andre søde mennesker, som deltager, lyt til dem, glem de andre og de unødvendlige indlæg som kommer. Lyt til din mavefornemmelse, stol på dig selv, pas godt på dig selv og din dejlige hund smiley Ha det godt og du er altid velkommen til at skrive til mig personligt smiley knus Marianne Go søndag til jer alle

  • #95   16. jun 2013 Kunne ikke være mere enig Marianne! Der er så mange brugere her på hg der åbenbart ikke har andet at gå op i. Og jeg tænker da og hvad så hvis nogen skulle lyve, eller lade være med at nævne noget fra fortiden. Det er da ligegyldigt!

    Vi er ikke alle herinde for at finde venner. Jeg kan forstå man bliver ked/sur/skuffet hvis det var en ven der ikke nævnte den fulde sandhed, men en mand ikke kender.. Vor herre bevares! Brug jeres tid på noget konstruktivt istedet for dette pis!


  • #97   16. jun 2013 seriøst .... lad nu være at gå i selvsving .... mange skyder over målet i denne tråd, og det til begge sider ..... få dog generelt retorikken ned på et plan hvor den hører hjemme ....

  • #101   16. jun 2013 Winnie, kan du ikke være bedøvende ligeglad om hun opretter en tråd omkring det? Du kan da for pokker bare gå ud af tråden igen..

  • #103   16. jun 2013 Som jeg kunne læse mig til, så fik hun også en veninde på besøg.. Nogle gange kan det altså være rart at få mennesker som IKKE har et kendskab eller forhold til fyren, med ind og give nogle råd. Der har jo været nogle ting omkring denne fyr, som tidligere har været med inde i hendes tråde, så derfor tror jeg det meget rart for hende at lige få luftet det.

    At DU eller andre måske ikke ville gøre det, er jo ikke ensbetydende med det er forkert at oprette en tråd om det. Vi har alle forskellige måder at håndtere et brud på smiley


  • #104   16. jun 2013 Jeg vil bede jer alle om kun at skrive i denne tråd hvis det har noget med trådens oprindelige emne at gøre!

  • #105   16. jun 2013 Tak til jer der forstår og ikke har behov for at sparke yderligere til mig. Jeg laver intet andet end at græde lige pt også var han åbenbart lidt mere ligeglad end jeg troede. Hvilket bare gør mega ondt.

    Winnie - hvis du endelig skal vide det så nej det har jeg ikke. En jeg snakker med fra HG kom herop og var i et par timer igår og er hende evigt taknemlig. Min familie bor på Sjælland og der kan jeg ikke bare tage hen pt.


  • #107   16. jun 2013 Winnie: Det heldigvis ikke dig der skal bestemme hvad der er hensigtmæssigt for andre mennesker..

  • #111   16. jun 2013 Kan godt se det hele er træls lige nu, men det skal nok blive bedre. smiley

  • #112   16. jun 2013 Sikke noget møg Anya! Sig til hvis vi kan hjælpe dig med noget. Du ved jo hvor vi bor smiley

  • #113   16. jun 2013 Mange tak allesammen smiley

    Tak Malene, det rigtig pænt af dig/jer. Sætter stor pris på alle jer søde mennesker der gerne tager øre og skulder til hvis nødvendigt smiley


  • #115   16. jun 2013 Elendigt. Jeg mangler stadig at skrive noter til 3 af mine eksamensspørgsmål og har kun imorgen til det, så det bare noget rigtig lort fordi det er de 3 ting jeg ikke kan finde ud af smiley

    Også har jeg grædt det meste af dagen, men tak fordi du spørger smiley


  • #116   16. jun 2013 Jeg er næsten også lige gået fra kæresten, det er ved at være 3 mdr siden.. Vi havde 2 vovser sammen, nu er den ene i himlen, og den anden har vi bestemt skal være x'ens.
    Det er pisse svært i starten, det er øv og nederen og hold kæft man græder..

    Kan ikke rigtig sige andet, snak med nogle, kom ud, forkæl dig selv, hyg dig med vapsen.

    Kram.


  • #118   17. jun 2013 Mange tak smiley

    Jeg prøver mit bedste på at fokusere på alt andet end det, men vi bor jo sammen endnu og det godt nok svært at lægge alle følelserne for ham væk, bare sådan smiley


  • #120   17. jun 2013 Ja jeg ved det godt. Eksamen i morgen tidlig så Idag er jeg lidt optaget af andre ting end bare at græde hvilket er meget rart for tror snart ikke jeg har mere vand i kroppen smiley

  • #121   17. jun 2013 Kære Anya ... prøve nu at tænke på dig selv og ikke mindst din fremtid, og med det mener jeg din eksamen ...

    At være på HG er en dårlig idé, og hver gang du læser her i tråden så er der indlæg om dig og kæresten ... ikke hvad jeg vil mene er befordrende for din læsning .....

    Få nu fokus på det der betyder noget lige om lidt, din eksamen .....alt det andet er der også bagefter


  • #122   17. jun 2013 Det var lige det jeg selv skrev hanne smiley men ja du har ret og har jeg os tænkt mig, venter bare på en kammerat som skal forklare mig noget af det her mat som jeg er i tvivl om smiley

  • #123   17. jun 2013 Osguary - Tjah altså grunden jeg har fået af ham er som sagt at han ikke kan lide at føle sig bundet, og det med han skal have mig med i overvejelserne hele tiden, snakke med mig før han bruger penge.

    Vi er MEGET forskellige. Han er den type som har levet selv og klaret sig selv siden han var 15 år og personligt så tror jeg det er det med at omstille sig til at være to han ikke kan.

    Jeg stoler på ham når han siger han elsker mig og det ikke er derfor, men det gør ondt at han har det sådan, og at jeg ikke kan hjælpe med at gøre det bedre.

    Han siger selv tit at han er "som vinden blæser", så jeg ved ikke. På gode dage så vil han stadig gerne være sammen med mig og på dårlige dage så er det nemmest at slå op. Jeg kan ikke hjælpe ham mere end jeg har prøvet på allerede. Det må være op til ham nu.

    Og hvad er det de siger, hvis det er meant to be, så sker det på et tidspunkt? smiley


  • #124   17. jun 2013 Anya: Har det slet ikke noget med Meeko at gøre? Jeg tænker på, hvor svært, han havde det med den hund, der ikke blev afhentet - dér var han jo - og nu undskylder jeg mit ordvalg - en anelse barnlig. Kan han føle, at han er sat lidt ud på et sidespor?

  • #125   17. jun 2013 Bente - Årh, nej det tror jeg ikke. Han er rigtig glad for Meeko så vidt jeg ved? Og hvis jeg satte ham lidt på siden for hunden er han lykkelig. Han synes som regel at jeg er lidt uselvstændig fordi jeg altid har haft min mor og far til at hjælpe mig og være der for mig i baggrunden.

  • #126   17. jun 2013 Ok, det var også bare en tanke jeg fik. Men måske han så føler mere "bundethed", fordi I har fået hund sammen? Sådan mor-far-barn-agtigt? Ej, jeg ved det ikke, jeg sidder jo bare og gætter.

    Er der ikke mulighed for, at I satte bruddet lidt på stand-by, indtil eksamen er overstået. Ikke talte mere om det i et par uger, og begge fik mulighed for at tænke lidt over tingene? Jeg synes ikke, det lyder som om, han er sådan helt overbevist om, hvad han egentlig vil.


  • #127   17. jun 2013 Bente - Heh, ja jeg sidder os tit bare og gætter.

    Vi har prøvet at tale om det, men han mener at dette er bedst for os, og det må jeg jo så respektere. På den ene side, den hvor jeg elsker ham er hele min verden ødelagt fordi jeg havde regnet med vi skulle være sammen altid og sådan, men på den anden side, så kan jeg godt lidt se hvad han mener, for det her fungere bare ikke for os mere. Det er trættende at blive ved med at kæmpe for det, når der ikke er nogle forandringer.

    Jeg er stadig enormt ked af det, men faktum er bare vi har været her før, hvor vi så har udsat det og prøvet at snakke om det, så er vi blevet sammen og har prøvet at få tingene til at fungere, men det virker ikke og jeg er træt af at blive ved med at prøve nu. Hver gang det her sker, føler jeg mig mindre værd, ikke god nok eller bare som om jeg ikke er nok. Jeg orker det ikke mere selvom jeg nogle gange også føler jeg hellere vil være sammen sådan her bare for ikke at være alene, men det går jo heller ikke smiley

    Ja det hele er vist bare meget rodet.


  • #128   17. jun 2013 Nej, man skal for guds skyld ikke være sammen med én bare for at undgå at være alene - det fører ikke noget godt med sig. Jeg tænker, at det kunne være rigtig sundt og godt for dig at prøve at stå på egne ben sådan for alvor, selv om jeg godt ved, at det kan være angstfremkaldende, når man har det som du.

    Jeg kender et ungt par, der gik fra hinanden. Han blev pludselig bange for at være bundet og kunne slet ikke se sig ud af det. De flyttede fra hinanden et par måneder. Ingen pres fra hendes side, de talte bare stille og roligt sammen, når de talte. Efter et par måneder faldt det hele på plads indeni ham, og han fandt ud af, at han aldrig ville kunne undvære hende. Hun havde elsket ham hele tiden, så for hende ændrede ingenting sig. De flyttede sammen igen, og det har bare fungeret lige siden. Det er nogle år siden nu. Bare lige for at fortælle, at sådan kan det også gå.

    Når jeg skrev det med at udsætte, så er det, fordi jeg tænker på din eksamen, det giver jo voldsomt mange tanker med sådan et brud. Økonomi, bolig (hvor man må have hund) osv.osv. plus den sorg, man føler, når man har mistet.

    Jeg håber, du bliver i stand til at koncentrere dig om din eksamen, og du får den godt gennemført smiley


  • #130   17. jun 2013 Mange tak.

    Bente - heh det en sød historie. Men min eksamen bliver ikke bedre af vi udsætter det, jeg mangler noter til 2 spørgsmål og det er noget jeg ikke rigtig har haft undervisning i, så sidder bare og venter på at få nogle noter fra andre og håbe jeg forstår dem, derefter så håber jeg bare jeg trækker alt andet end en af de 2 spørgsmål smiley

    Sasia - heh det var da godt for jer så smiley kan da håbe på det samme sker med os men jeg ved ikke. Jeg tror jeg ville have godt af at komme lidt væk og lære og være mig selv og lærer at det er ok at være selv smiley


  • #132   17. jun 2013 Jah det må tiden jo vise smiley

  • #133   22. jun 2013 Det er et halvt år siden vi gjorde det.

  • #135   24. jun 2013 Heh . Jeg har fået 10 i mundtlig mat som var den jeg skulle til et par dage efter og imorgen skal jeg til billedkunst eksamen, hvilket jeg heller ikke føler mega for smiley

  • #136   24. jun 2013 Hey tillykke med et flot ti tal smiley

  • #137   24. jun 2013 Mange tak smiley er rigtig glad for det smiley

  • #138   24. jun 2013 Ja det er et godt spørgsmål. Uhm altså vi har lavet noget der hedder en parafrase(vores version af et eksisterende maleri/billed).

    Så jeg kommer op og trækker et spørgsmål, sidder i forberedelse en time og skal så være inde i en halv time hvor jeg skal fremlægge min parafrase og det spørgsmål jeg har fået smiley


  • #139   24. jun 2013 Ej Anya, det er jo super flot ... stort tillykke, nu har du da bevist hvor flot du kan klare dig selv under hårde vilkår ... godt gået

  • #140   24. jun 2013 Tak hanne, ja havde jo ikke held i kærlighed, så har held i eksamen? xD

    Arj mine samlede karaktere lyder på følgende :
    - Mat C Skrift/Mundt : 10/10
    - NF C Mundtligt : 7
    - Billedkunst C Mundt : Vides imorgen smiley

    Resten af mine fag skal jeg først op i til næste år


  • #142   24. jun 2013 Godt gået Anya, det var dælme flot..

  • #143   25. jun 2013 Sådan! Går hermed på sommerferie med 12 i billedkunst xD det har squ reddet noget af min ferie at jeg har fået så pæne karakterer trods en lorte situation smiley

  • #145   25. jun 2013 WOW - tilllykke! Og så i billedkunst, vildt smiley

  • #148   25. jun 2013 Tillykke Anya smiley god sommerferie. Du siger jo bare til når Meeko er parat til at møde de to huskypiger.

  • #149   25. jun 2013 Tak allesammen. Er også ret stolt af mig selv smiley

  • #150   25. jun 2013 du er bare for sej ... stort tillykke ...

Kommentér på:
Hvorfor altid mig? :/

Annonce