{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 319

Løn som kontor elev voksen {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt at jeg er lidt hurtig ude men det har en del at sige for min videre plan smiley

Det hænger sådan sammen at jeg skal til at læse en hgv her efter sommerferien, jeg skal læse den over nettet ved siden af mit arbejde. Det tager 1 år og så har jeg en hg.

Nu har jeg så siddet og kigget på lærepladser for at få et indtryk af hvad der er at søge derude, jeg vil helst være ude i god tid så jeg kan komme videre når jeg er færdig med min hg.

Nu kommer mit problem så at jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder hvor der står hvad man præcis for i løn som voksen elev.

Jeg har prøvet at Google men kommer kun ind på sider hvor andre spørger hvad man for og hvor der står man ikke må få under en ufaglært i samme job, men der står ikke hvad de for i løn.

Og nej Google er ikke min ven i dag så måske sad der en herinde som kunne hjælpe mig med mit spørgsmål?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn som kontor elev voksen
  • #1   22. jun 2013 Jeg finder lige min elevkontrakt smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#2   22. jun 2013 1000 tak Linda

• #3   22. jun 2013 Jeg skal starte her D. 2/9 som kontorelev i offentlig administration og min månedlige løn eksklusiv pension udgør 18.809,75 kr. Jeg har set lidt variation i lønnen på de ansøgninger jeg kiggede på. Den højeste jeg har set var omkring 19.500 kr.

• #4   22. jun 2013 Men det er jo ikke alle der vil ansætte voksenelever smiley Og mener desværre de selv må bestemme om de vil betale voksenelev lønnen...men ret mig derude hvis jeg tager fejl!

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#5   22. jun 2013 Igen tak for svar undskyld jeg forsvandt min ene møgunge havde gemt min Tlf, det var lidt af et protiekt at finde den igen grrr!

Det kan sikkert sagtens passe det du siger med om de vil ansætte voksen elever, desværre

• #6   22. jun 2013 Ha ha ha smiley Det lyder som en lille rod du har dig der smiley

Ingen årsag smiley Jeg har selv læst en HgS ved siden af jobbet her over efteråret for at være klar til at søge ind som kontorelev. Er meget spændt på den uddannelse og med job bagefter smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#7   22. jun 2013 Ja hun er en totalt bølle, sidste gang var det fjernbetjeningen der var pist væk haha

Det lyder rigtig spændene, jeg glæder mig også til at komme igang med at læse, selv om det bliver hårdt med fuldtids job og 2 børn ved siden af

Kommentér på:
Løn som kontor elev voksen

Annonce