676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sankt Hans aften med en ekstra "oplevelse". Sankt Hans aften med en ekstra "oplevelse".

En sankt hans aften med en ekstra "oplevelse". Favorit
0 sekunder siden

Min kæreste og jeg var i aften ude at spise på "Peder oxe", det var superhyggeligt og rigtig lækker mad.
Efter at have drukket en øl på en anden beværtning går vi mod Københavns hovedbanegård. Da vi når hen ved indgangen ved Tivoli, ser vi en mand side ved en dame der virker meget ukontaktbar. Jeg går over og høre om damen er ok. Manden der sidder ved hende siger at han ikke kan komme i kontakt med hende, og han ved ikke hvad kan skal gøre. Jeg mærker efter vejtrækning og puls, på damen. Begge dele virker umiddelbart ok, men da hun fortsat er ukontaktbar ringer min kæreste 112. Falck kommer efter få minutter, og da de dukker op og klasker lidt til damen kommer hun til bevidsthed. Hun brokker sig gevaldigt over at være blevet vækket, og da hun er bevidst om hvor hun er osv. vælger Falck ikke at tage hende med på hospitalet.
Så alt i alt har damen ikke fejlet noget mere alvorligt end "alkohols-træthed", og måske var det lidt spild af Falcks ressourcer at få dem hidkaldt, men jeg har det altså sådan at hellere "en gang for meget end en gang for lidt."

Slet hele emnet
- Rediger Emnet (15 minutter tilbage)

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sankt Hans aften med en ekstra "oplevelse".
Kommentér på:
Sankt Hans aften med en ekstra "oplevelse".

Annonce