934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gode ideer til en god hunde mave/fødselsdagskage til hunde Gode ideer til en god hunde mave/fødselsdagskage til hunde

Er der nogen der kan svare mig på hvad jeg kan give min hund, for at sikre mig at han ikke får ondt i maven, dårlig mave og idet hele taget at hans mave bare fungere. Han døjer ikke med maveproblemer, men jeg synes at det er rart at vide, at ens hund ikke har ondt i maven. Kan man give sin hund A38 evt hver dag, blandet sammen med alm foder. Godt nok ikke en lækker kombination, men hvis det virker...

- og skulle der være nogle, der har gode ideer til hvad man kan give af lækkert mad til sin hunds fødselsdag. Tænker "lagkage til hund" og hvad man også kan lave med dem, så det bliver en dag de huske, agtigt.

På forhånd tak!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ideer til en god hunde mave/fødselsdagskage til hunde
  • #1   27. jun 2013 HVis han ikke har maveproblemer, så er det helt unødvendigt at forebygge.
    Den bedste forebyggelse er et godt foder.

• #3   27. jun 2013 Hundelagkagen kan bestå af fiskefrikaller som lagkagebund, leverpostej, makral, tun, vådfoder og/eller torskerogn som fyld. Godbidder som krymmel.

Hvis hunden ikke har dårlig mave er der ingen grund til at fylde en hel masse unødigt i den. Det svare lidt til at sige at man vil forebygge hovedpine - det er jo heller ikke rart smiley
    Hvis vuffen har træls mave kan det ofte kureres med lidt zoolac, men det er ikke noget der skal gives på daglig basis for at forebygge smiley

• #4   27. jun 2013 Ok. Tak for svar alle sammen. Jeg vil bare være sikker på at min hund, får det bedste af alting.

• #6   27. jun 2013 Hvis hunden trives fint på det foder den får, er der ingen grund til at tilsætte noget ekstra, andet end det man giver som godbidder.

Du kan lave en fin lagkage sådan her:

Blend div. kød, lever (sidst brugte jeg andelever, som jeg købte billigt i Lidl), fisk kogte eller rå grøntsager, 1 æg, lidt olie og en smule rugmel for at holde sammen på det.

Denne blanding smøres ud på bagepapir og bager ca 1 time i ovnen v 120 gr. (længere tid, hvis det skal være helt tørt til godbidder) (kan også bruges som fyld i marvben/kong)

Skær 2-3 "lagkagebunde" ud, imens det stadig er varmt.

Kom fyld af f.eks. dåsemad, tun m. A38, torskerogn, makrel el.lign imellem lagene

Slut af med et tyndt lag A38 (i stedet for flødeskum) og pynt med pølsestykker, rejer, tomat, eller hvad hunden kan lide, og cocktailpølser som "lys"

Kommentér på:
Gode ideer til en god hunde mave/fødselsdagskage til hunde

Annonce