{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

okay .. hjælp - rejse {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg sidder alene her hjemme og skal bestille ferie til kæresten og jeg.
Kan se det er ved at være sidste udkald for det hotel jeg ville ha været på er fuldt booket smiley
Kæresten er i Norge hvor han arbejder og har ladet det hele være op til mig mht. rejse - baaah!

Jeg sidder og bliver mere og mere forvirret - vi skal til Tyrkiet, gerne Antalya område, da jeg kan læse mig til det er der, der er bedst shopping og spise steder og der hvor der sker mest.
Vi vil gerne havde et hotel som er lækkert, men ikke koster boksen og som har all inclusive ... vi har slækket lidt på vores krav da vi kan se det bliver svært at få netop det vi gerne vil ha nu fordi vi er for sent ude.

Nu sidder jeg jo så og kigger rundt og Alanya, Antalya og Side syntes jeg har nogle af de flotteste hoteller .. MEN jeg kender intet til Side .. er der nogen der kan fortælle om hvordan det er der? Kan det sammenlignes med de to andre store byer eller er det noget helt andet?
Hvad med Marmaris?
Og er der nogen som kan anbefale nogle gode selskaber udover Startour, Spies, Apollorejser, Falklauritzen?? smiley

Ja undskyld alle spørgsmålene, men føler mig pludselig lidt presset tidsmæssigt.

Vi vil for resten gerne afsted fra den 30 Juli af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  okay .. hjælp - rejse
Kommentér på:
okay .. hjælp - rejse

Annonce