2.824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Larmende motorcykel Larmende motorcykel

Er jeg den eneste, der her om sommeren godt få et lidt anstrengt forhold til naboernes larmende motorcykler?

Er der egentlig nogen der ved, om der er nogle regler for hvor meget sådan en må larme, især ved bebyggelse?

Derudover, har alle derude ellers en hyggelig aften ? smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.
  • Græsplænen skal slås 375 kr.
  • Montering af skrivebord(købt fra Jysk)og hold i væggen for en spejl 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larmende motorcykel
  • #1   12. jul 2013 Jeg har et større problem med scootere og knallerter..
    Tilsynekladende er "vores" vej en helt enestående racerbane for unge skoleknægte når der er aftenskole / fritidsklub.... Og det er hele året !

jeg har ingen problemer med motorcykler.. Hvad gør de siden de er så irriterende hos dig ?

• #2   12. jul 2013 ib

øv det lyder dælme surt smiley

Vi har en nabo i samme bygning der når han skal ind og ud af gården, gasser unødvendigt meget op lige forbi vores vinduer, også når det er kl 1 om natten, 5 hverdage om ugen - så bliver man lidt stram i betrækket smiley

derudover ligger vi tæt på en vej, hvor der ofte kommer nogle kørende, det er dog ikke så slemt, ikke værre end de biler med godt skruet op for anlægget - men den slags støj har vi nu vænnet os ret meget til

• #3   12. jul 2013 Der er grænser for hvad en motorcykel må larme og man kan blive kaldt til syn hvis politiet mener, at ens motorcykel larmer for meget...

Nogen mennesker synes det er sejt at pille lidt ved udstødningerne så der er fuld udblæsning og så den larmer mere end hvad godt er...

Tag dog en snak med naboen hvis det generer jer meget smiley

• #4   12. jul 2013 Lise

ja planen er også lige at give et prik på skulderen - for langt hen ad vejen forsøger jeg som regel bare at vænne mig til det, men tror sgu jeg må give fortabt nu smiley

Men det er nu også utroligt så meget sådan en larmer kl 1 om natten selvom vinduerne er lukkede. har ingen forstand på sådan nogle, men måske der er pillet ved den ? for i forhold til normalt, synes jeg det er meget højt.

• #5   12. jul 2013 Mig genere det nu ikke, jeg bor lige op ad Vordingborgvej hvor der et utal gange om dagen kører cykler forbi ... Vores gamle nabo havde også to, de generet mig heller ikke .. men nu har min mand også selv cykel, så måske man syntes det er mere spændene så smiley

• #6   12. jul 2013 Det er jo osse forskellig lyde på forskellig motor cykler og de kan altså larme meget fra standard

• #7   12. jul 2013 camilla
    Ja det kunne sagtens være smiley Og vi skal jo alle være her, men når man flere gange om ugen bliver vækket af den om natten, kan man godt blive liiiidt smågnaven smiley

Tumle
    Ja det kunne jeg sagtens forestille mig. Ved som sagt ikke rigtig noget om larm fra sådan en smiley

• #8   12. jul 2013 Der bor en på en tilstødende vej til vore, der åbenbart gerne i weekenden omkring middag, sidste sommer synes han skulle ligge og køre i runde fra deres vej ind over vores (privatvej), Rundt og rundt! Jeg vil gætte på at det er når han har rodet med den og lige skal tjekke den! Gerne lige når min søn lå og sov ude i barnevognen. LOL. Jeg synes det var så belastende, men for dælen hvor har jeg været nærtagende, manden har jo næppe gjort det for at vække vores søn.
    Jeg fatter ikke hvorfor man skal have motorcykler, knallerter og biler der larmer mest muligt, jeg foretrækker de mest lydsvage.

• #9   12. jul 2013 Præcis Lise smiley

Min kærestes larmer også - på den gode måde selvfølgelig smiley Men han holder sig så også til at bruge den inden for normal vågen tid smiley

• #10   12. jul 2013 Så kan i jo be ham om ikke lige frem at gasse op foran jeres vindue og som tumle siger kommer det også han på hvilken han har, nogle larmer altså en del mere end andre og så kan det være svært at komme lydløst forbi jeres vindue smiley

• #11   12. jul 2013 kaj
    hehe, tror godt jeg kunne forestille mig hvordan det var smiley

selvfølgelig skal folk have lov til det, men når fx ens søvn bliver ødelagt så er det ikke sjovt.

håber på, vi lige får det løst, får nu rækker min tålmodighed vist ikke meget længere. men vi skal jo alle være her smiley

• #12   12. jul 2013 Vi har en nabo, der mener, at hans motorcykel er guds gave til os alle. Eller det skulle man i hvert fald tro.

Han hiver den ud af garagen, parkerer den under vores soveværelsesvindue eller foran huset, og så kan den stå der og brumme det meste af en dag og forurene luften både hos ham og os.

Og for at glæde os ekstra meget, så kommer han jævnligt en tur forbi den, hvor han står og gasser den helt vildt op. Han er iøvrigt ret ligeglad med, om det er weekend eller hverdag, så når vi tror, at vi skal sove længe, så bliver vi slemt skuffet indimellem.

• #13   12. jul 2013 susanne

åh øv altså. Lyder til i er noget hårdere ramt end is. Er han ikke til at tale fornuft med ?

• #14   13. jul 2013 Nej, det er han desværre ikke.

Han forstår heller ikke, at vi ikke vil nyde synes af hans hund i vores have i færd med at drille vores hankatte i vores løbegård.

Og at vi bliver sure, når hans hund går over i vores have og afleverer et "visitkort" på vores græsplæne.

• #15   13. jul 2013 susanne

eij det er godt nok en rigtig træls situation smiley
    selvfølgelig skal vi alle være her, men det kræver også gensidig respekt, og man lytter til hinanden, hvis den ene part er generet af noget, og forsger at finde en kompromis som alle er tilfredse med

• #16   13. jul 2013 Vi har været nød til at sætte hegn op på den normalt fælles havegang, men så kan han måske snart forstå, at vi ikke er begejstrede.

• #17   13. jul 2013 susanne
    håber da det snart siver ind, så i kan slippe for generne

• #18   13. jul 2013 Jeg tvivler meget. Men bider hans hund nogensinde igen vores søn, så falder der en anmeldelse på stedet.

Efter vi har fået hegn op, kan vores hund da gå på havegangen uden at blive bidt ud efter.

• #19   13. jul 2013 susanne

det er så ærgeligt smiley dårligt naboskab og problemer naboer imellem, kan virkelig være en stor belastning og ødelægge ens humør meget

vil ikke sige vi har godt naboskab med vores, nok nærmere intet, da vi ikke snakket sammen osv, men vil til enhver tid hellere have det, end sådan en situation som jeres.

• #20   13. jul 2013 Vi prøver på at passe vores, og så håber vi, at de også passer deres smiley

De naboer til den anden side er meget sødere, heldigvis smiley

• #21   13. jul 2013 susanne
    åh det er da altid noget smiley
    Det er altid bedre, når man kan komme overens, og tage hensyn til hinanden smiley

• #22   13. jul 2013 Ja, det giver jeg dig helt ret i.

Dem der boede i naboejendommen før, de var også rigtig søde. Men så blev de skilt og flyttede, og nu hænger vi på den smiley

• #23   13. jul 2013 susanne

for pokker da - det er da ren uheld smiley
    Jeg tror egentlig jeg generelt er meget tolerant med mine naboer, for som hundeejere, vil jeg ikke risikere problemer osv hvis de skulle sige vov.

Meeen man har jo alle en grænse smiley

• #24   13. jul 2013 Jeg er også tolerant langt hen af vejen. Og jeg prøver at overhøre det, når naboens hund står ude i haven og siger vov, fordi hun ikke gider være derude længere, eller fordi hun har set vores katte i vinduet.

Men hvis man gennem længere tid taler for døve ører, og der kommer gener nok fra den side af, er det sku svært at blive ved med at ignorere.

• #25   13. jul 2013 susanne
    ja lige præcis.
    vores "problem" med motorcyklen er nok bare, at vi har forsøgt at vænne os til den kl 1 om natten, men det går bare ikke længere, så nu skal der ske noget. er måske også en smule konfliktsky, men ikke mere end, vi nok skal finde en løsning

og forstår altså godt, at jeres grænse er nået.
    er det eje eller lejebolig jeres nabo bor i? for hvis det er leje, burde der da kunne gøres noget

• #26   13. jul 2013 De har jo også massive rotteproblemer, som vi har påpeget i mange år, som de ikke gider gøre noget ved. Og ja, vi har haft anmeldt dem til kommunen, som intet gør.

Så vi kan ikke fodre vildtfugle eller pindsvin, for rotterne henter foderet.

• #27   13. jul 2013 susanne

puuuh altså smiley det bliver da bare værre og værre smiley

• #28   13. jul 2013 Det er desværre en ejerbolig, så vi venter spændt på, om de en dag skændes så meget og så grundigt, at hun smider ham ud smiley

• #29   13. jul 2013 susanne

så kan i da få ro smiley Sker det, så håber jeg i det mindste der ikke er børn indblandet, der skal igennem forældrenes skilsmisse.

• #30   13. jul 2013 Inde i hans garage hænger der en scoretavle. Den angiver hvor mange mus og rotter han har skudt i sin garage. Hele hans garagegulv er rottegange. Der ligger fliser i garagen, som han har haft oppe, konstanteret at der var rotter, og lagt fliserne igen.

• #31   13. jul 2013 Nej, de har heldigvis ingen børn sammen. Hun har to voksne børn fra tidligere.

De kan lide at drikke begge to, og de skændes så hele huset ryster indimellem. Ja nogen gange mistænker jeg også, at hun får et par på hovedet.

• #32   13. jul 2013 susanne

AD smiley reagerer kommunen ikke når i kontakter dem om det? Det burde de da..

• #33   13. jul 2013 Det lyder ikke ligefrem som drømmenaboerne..

håber det hele på mirakuløst vis ordner sig, så i kan slippe for alle problemerne

• #34   13. jul 2013 Nej, kommunen gør intet, vi har haft ringet til dem flere gange.

Det er ikke drømmenaboerne, men omvendt kunne det havde været værre.

• #35   13. jul 2013 Øv da. men godt du tror alt er positiv. Hopper i seng nu, sov godt når du kommer der til

• #36   13. jul 2013 Godnat, jeg må også hellere daffe i seng, jeg skal hente sønnen på lejrskole i morgen. Han skal nok være træt efter en uge fyldt med aktiviteter.

Kommentér på:
Larmende motorcykel

Annonce