{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når hunden ser tv
  • #1   24. jul 2013 Har ikke billeder af det, men sæt Men In Black på skærmen herhjemme og helvede er løs *G*
    Begge hunde forbinder mops med hygge, leg og kærlighed, så der skal pives og hyles af fjernsynet når den race viser sig *G*

    Fadia gør det så generelt når der er hunde i tvet, eller pcen.. Men Wille reagerer kun på mops *G*


  • #2   24. jul 2013 Tucker var meget optaget af at se Spirit forleden - lige hvor han blive født, DET var spændende :b

    Min svigerforældres hund blev engang bange for en bokser der var interview med smiley


  • #3   24. jul 2013 :0)

  • #4   24. jul 2013 :0)

    profilbillede
  • #5   24. jul 2013 Har et billed på mobilen, hvor Uffe ser Bonderøven.
    Han lå 10 minutter, med sin lille bamse i munden, og flyttede ikke blikket fra fjernsynet.


  • #6   24. jul 2013 haha de er simpelthen så søde, når de bare ligger og stirrer ind i tv'et smiley

  • #8   24. jul 2013 Felix ser tit fjernsyn. Ikk kun når det er hunde men også løver på Animal Planet eller katte. Og så går han helt amok når han ser 3 reklamerne og Agria reklamen med den Cavalier der hopper rundt i sengen. Det er nogle gange trælst for han hopper op af skænken som han ridser.
    Men meget sødt når han sidder foran fjernsynet hvor man rigtig kan se han følger med som f.eks her hvor han ser Lady og Vagabonden smiley
    Billedet er dog lidt over et år gammelt.


    profilbillede
  • #9   24. jul 2013 Jeg har ikke nogle billeder af det desværre, men kører fjernsynet og en hund/kattedyr kommer på skærmen, så bliver der tændt for et utal, af de lyde, som en schæfer er forprogrammeret med, og det er mange.
    Jeg er lidt i tvivl om, om han kan se forskel på tæver og hanner på et tv, det virker sådan, da der er meget forskel på reaktionerne, er der nogen der ved om de kan det, uden at kunne bruge snudeskaftet?

    Hvis jeg på computeren afspiller noget, hvor et barn er skrækslagen, som på den video der huserede for kort tid siden, med en dreng der fik trukket bukserne af, af en hund på åben gade, går han helt amok, selvom han ligger i det fjerneste hjørne af huset.
    Han kommer farende brummer og piber, lægger øret til højttaleren på computeren og er helt elendig, de forstår altså en del af hvad der sker på skærmen, og lydende dertil.


  • #10   24. jul 2013 Vaks ignorerer fjernsynet fuldkommen. Hvis der er dyrelyde, såsom katte eller hunde, så flexer han bare lige ørerne lidt, og det er det xD

  • #11   24. jul 2013 Emmi deler min interesse for heste og dressur, her ser vi OL smiley

    profilbillede
  • #12   24. jul 2013 Jeg har desværre ingen billeder. Men Lucky ELSKER at se fjernsyn. hans yndlings film er beverly hills chihuahua, han har dog kun set 3ern, men den så han så også næsten fra start til slut smiley Han elsker især lille Rosita (en af hvalpene i filmen) tihi..

    Vi så en dag alle twilight filmene herhjemme, og hver eneste gang varulvene kom, eller man kunne høre dem, rendte lucky hen og skældte dem ud smiley Altså jeg ved godt det bare er tv ik, men jeg tror ærligt at de varulve er lidt større og farligere end lille chihuahua lucky på 1,7 kg.. Men shh ikke sig det til ham smiley

    Han har også set lidt familie fra bryggen, men det var ikke så interessant, men han skulle da lige fortælle dem hvem det er der bestemmer smiley

    Og så EEEEELSKER han når han får lov at sidde og se katte videoer på min computer. Især små killinger. Han kan slet ikke forstå hvorfor kan ikke kan komme ind og trøste de små stakkels misser der miaver og er så "ulykkelige" det ser simpelthen så sødt ud. Men det er ikke tit han får lov, for synes det er lidt synd for ham, når han nu gerne vil trøste dem.
    Hunde vidoer kan han også godt li, men ikke ligeså meget som med misserne. smiley


  • #13   25. jul 2013 Ha ha Maria, din hund vil da bare rigtig gerne have sig et "vovsegebis" smiley

  • #14   25. jul 2013 Tog dette billede af Ocean igår da han så tv med løveunger. hehe. Han var helt væk

    profilbillede
Kommentér på:
når hunden ser tv

Annonce