9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Hvordan får man venner som ung/voksen? Hvordan får man venner som ung/voksen?
Inspireret lidt af en anden tråd, så vil jeg nu spørge jer om dette..
Hvordan får man venner som ung/voksen?
Ber til at i tager dette seriøst, for det er egentligt lidt flovt at sidde her i min alder og være, ja ensom kan man vel kalde det..
Sagen er den at jeg bogstaveligtalt ingen venner har.. Jep, du læste rigtigt.. Jeg er en pige på 23, uden venner..
Jeg går ikke i byen, tager ikke til fester og bor i en meget lille by..
Alle, og jeg mener ALLE på min alder her i byen, er venner med min eks og min forhenværende bedste ven.. Og de har alle vendt mig ryggen efter jeg gik fra eks'en og afsluttede venskabet med min bedste ven (han kunne ikke tåle at jeg sagde fra )..
Jeg skal starte på HGV til januar, og der vil der jo med sikkerhed opstå nogle bekendtskaber og muligvis venskaber.. Men der er meget lang tid til januar..
Jeg er generelt en meget genert og indelukket person.. Har jeg altid været, og jeg har derfor altid haft meget svært ved at få venner.. Men det er alligevel som om at det var meget lettere da man var barn..
Jeg er godt på vej ud af en depression, men har stadig noget social angst.. Det går jeg dog til terapi med..
Jeg træner 3 gange om ugen igennem kommunen, og ellers bruger jeg stort set alt min tid med familien (bor ikke hjemme) og med hundene og katten..
Så hvordan vil i mene at en som jeg kan få venner?
Alle råd er velkomne.. Altså virkelig velkomne..
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Igen.. Hold k*ft det er flovt at sidde og indrømme sådan noget her..
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.611
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 150 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 538
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.358
Jeg har mødt mine venner gennem uddannelse og arbejde. En enkelt har jeg mødt igennem min mands søn (hun er mor til en af hans klassekammerater).
Men jeg forestiller mig da, at man møder venner igennem arbejde, fritid osv. Og så kan man vel også godt møde venner via nettet
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.514
sep 2008
Og når man er røv genert og har noget social angst, så er man ikke lige den person som springer ud i at mødes med folk fra nettet..
Fritid.. Hmm, er på KH, så går hjemme ud over de 3 gange om ugen hvor jeg træner, altså det er noget aktiverings halløj..
Arbejde, ja det er der jo intet af da jeg jo er på KH..
Uddannelse, starter jeg som sagt først på til januar..
Så den er ret svær..
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 606
Første skridt er at have overskud til sig selv, og være sin egen ven. Synes HG er et udmærket sted at kigge efter venner. Man lærer meget om folk, både på godt og ondt. Det virker som om det er lettere for (nogle) folk at vise deres sande jeg herinde frem for "i virkeligheden".
Som det er nævnt i den anden tråd kan man jo starte med at skrive til dem man finder sympatiske.
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.546
Det det kræver er selvtillid til at rette henvendelse til fremmede.
Som lille gik man bare i sandkassen og spurgte den revnaldere om man skal lege og så legede man.
Man for så lært gennem hele sin opvækst af sine forældre ikke at tale med fremmede jo ældre man bliver, det gør så når man bliver lidt ældre at man finder det flovt at spørge en fremmede hvem de er og hvad de skal i weekenden derfor relatere folk sig til de aktiviteter man laver og holder kontakter der.
Det jo sjældent man sidder på en cafe og en fremmede kommer og spørger, hey du skal vi være venner, nej for så ringer alle de alarm klokker vores forældre har lært os.
Personligt syntes jeg det gælder om at hoppe ud i det. Mine døre står åben og dig og din kæreste er velkommen så kan vi grille og lære hinanden at kende.
Mange lære jo også nye gennem sine venners venner eller sin partners venner. ..
Håber det var et brugbart svar
sep 2008
Med Kato, så er det umuligt.. Usikker pga 4 overfald på under 12 mdr, så han kan ikke med andre hunde eller mennesker end dem han kender..
Men igen, det ville kræve at jeg skulle mødes med folk som jeg ikke kender.. Og det er lige netop der min social angst holder mig tilbage (f'cking pisse lorte angst)..
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.420
Vi kan da lave en gruppe for os herinde? Og ellers kan du prøve på venindeliv.dk. Det skulle være ret godt.. Har selv oprettet mig derinde, har bare ikke fået lavet en IRL-test endnu, som man skal..
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Jeg synes du skal forsøge at finde ud af om der er nogen i dit nærområde, som lige som du elsker hunde og I eventuelt kan finde sammen om en gåtur og en kop kaffe
apr 2012
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
Jeg har heller ikke mange venner. jeg har 1 fra børnehaven, 2 fra folkeskolen, 2 fra efterskolen og 2 fra uni (i virkeligheden en men hun har en kæreste som er ligeså meget en ven). Men det synes jeg er mere end fint med 6 venner. Min kæreste har ingen venner som han ikke har mødt igennem mig.
Da jeg skrev til dig og ikke sendte var det fordi jeg var bange for at mine spørgsmål ville blive taget for negativt, hvilket de ikke er. Eller invasion af privat område.
Hvorfor har du ingen venner? Hvor lang tid har du ingen venner haft?
Red: Man skal ikke tænke mange minutter over et indlæg før der er 20 kommentarer. hæhæ... jeg er ALTID for langsom...
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 617
sep 2008
Kunne da bestemt godt tænke mig at lærer nogle mennesker at kende IRL som elsker hunde lige så meget som jeg.. Ingen tvivl om det..
Det ville jo næsten være perfekt !
Tine - En gruppe herinde, ja det kunne da være en idé.. Kan jo se her i tråden at jeg ikke er den eneste med problemet der hedder "Ingen Venner"..
Vidste faktisk ikke at der var en side som hed det.. Kunne være at man skulle prøve at lurer lidt på den..
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.358
Men som Michelle D skriver, så er det faktisk ikke noget at være flov over
Jeg har som sagt heller ikke ret mange venner, og jeg havde sikkert slet ikke haft nogen, hvis jeg ikke havde haft arbejde eller hund.
sep 2008
Jeg følte mig først rigtig hjemme på Fyn der hvor jeg fik mine egne venner og ikke kun min kærestes venner. Eller hans venners kæreste som man kunne blive venner med..
Nu er vi flyttet tilbage til Nordjylland (jeg er flyttet tilbage og min kæreste bor her for første gang) så nu er det omvendt, nu er det ham der skal ud og skabe sig sit eget netværk, - hvilket han er i gang med nu, det gør han bl.a. Gennem sin skolegang og i den by vi bor i er der Sct. Hans fest, sommerferie mm. Og der har vi aftalt at vi SKAL møde op hver gang der bliver holdt et engagement, min kæreste er ret genert og skal se folk an i laaaang tid før han lukker dem ind i sit liv, men på den måde "tvinger han sig selv til at være social - for han vil jo genne når det kommer til stykket..
Husk på, at det kan tager lang tid at finde venner, og det kan tage lang tid før man finder gode venner
Men jeg er ret sikker på at der er en masse mennesker der holder meget af dig - også uden du selv er klar over det
sep 2008
Hvorfor har jeg ingen venner? Fordi de alle, hver og en vendte mig ryggen da jeg gik fra min eks og mit venskab med min daværende bedste ven blev afsluttet fordi han ikke kunne klare at jeg sagde fra..
Det var folk jeg lærte at kende igennem dem..
Men vil faktisk kalde dem mere for bekendte end venner..
Hvor længe har jeg ingen venner haft? Har aldrig haft særlig mange.. Havde 1 da jeg var barn.. En veninde som jeg aldrig hører noget fra mere, på trods af at jeg skriver til hende med jævne mellemrum.. Så man kan vel ikke rigtig kalde hende for en veninde mere..
Og ja, så havde jeg jo så min daværende bedste ven..
Og det var vidst det..
Michelle - Der sidder bestemt mange som har det lige som jeg.. Det er jeg ikke i tvivl om.. Men når man har det sådan, så føler man at man er den eneste i hele verden der har det sådan..
mar 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 430
Der er rigtig mange i min hundeforening, som lærte hinanden at kende dér og som jævnligt mødes for at gå tur sammen eller for at hundene kan lege.
Har du ellers interesse i noget håndarbejde, smykkefremstilling eller lign.?
aug 2008
Følgere: 1084 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.717
sep 2008
"Problemet" med MBL/Puls holdet, er at det går så pokkers stærkt og man er fuldstændig færdig når timen er slut, så man har ikke luft nok til at snakke bagefter.. For dælen instruktøren pisker en rundt..
Mht Kato, så viser hans usikkerhed sig ved at han virker meget aggressiv.. Bassen går jo i forsvarsposition med det samme han ser en fremmed hund og han er svær at få kontakt med når det er.. Men ingen aggressivitet hvis det er en lækker tæve som er i løb.. Så er han bare en liderbuks der er svær at få kontakt med..
Michelle - Åhh jeg håber sådan at du har ret i det med at der er mange som holder af mig selv om jeg ikke ved det..
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
Jeg har ikke brugt det helt så meget endnu, men folk virker rigtig imødekommende derinde, og jeg har kigget deres ''events-plan'' og hvis der på et tidspunkt skulle komme noget attraktivt i mit område er jeg frisk på at melde mig til, og på den måde mødes med andre. Jeg har selv svært ved at møde nye mennesker da ligesom dig har været deprimeret og har tendens til socialangst. Men jeg prøver at give venindeliv en chance :o)
jul 2011
Følger: 15 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 72
Kom så lidt mere ud fordi jeg var fast besluttet på at tage mig sammen. Med min dejlige families opbakning kom jeg mere og mere ud, gjorde ting selv osv. Pludselig snakkede jeg bare med folk, med samme interesse som jeg, altså indenfor dyr for så var der jo MEGET at snakke om, evt lære hinanden ting og give råd. Nu deltager jeg i hundetræfs, rider med en masse dejlige veninder og kan slet ikke forstå jeg har været bange for at 'udfolde' mig hvis man kan sige det sådan.
sep 2008
Der må da være en side på face for det. Ellers kan jeg passende oprette en? En gruppe hvor man kan søge venner - som ikke er en dating side
sep 2008
Af interesser indenfor håndarbejde der kan jeg godt lide at male billeder og en sjældent gang imellem bliver der lavet et par smykker.. Kan både strikke, sy osv..
Er yderst kreativ når jeg først går i gang..
Ellers er mine interesser selvfølgelig hunde og dyr generelt.. Og ja, fodbold..
jan 2013
Man kan sagtens bruge nettet som en opstart.. men nettet er sjældent sandt. Sådan som du opfatter en person over skrift kan sagtens være en helt anden end de i virkeligheden er. Så man skal lære folk at kende på ny, som de er irl.
Jeg er personligt frisk på at være PM venner men hvem som helst her inde, og vil til en hver tid holde tæt med alt jeg får af vide og svare så godt jeg kan. Men kan aldrig love nogen at det bliver mere end det.
sep 2008
Arbejder hårdt med usikkerheden, så vi klare den nok.. Eller vi SKAL klare den.!
Er dog ekstremt glad for at usikkerheden ikke har smittet af på Afrodithe.. Det lalleglade lille pus med 8 ugers mentalitet..
Ohh yes.. Helt frivilligt.. Er du vimmer en mås man får af det..
Michelle - Ja der burde næsten være en gruppe på face hvor man kan søge venner.. Der er jo grupper for stort set alt derinde..
sep 2008
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 569
sep 2008
sep 2008
For os der vil finde venner? Bare det der lige faldt mig ind..
jan 2013
Hmm.. Du starter uddannelse til januar, Så gælder det om at bygge selvtillid op, så du kan snakke med dem, så du kan få nogle venner. Du kan sagtens få midlertidige venner, på nettet, der kan hjælpe dig gennem den tid hvor du ikke har irl venner. Men det er vigtigt at have irl venner. SÅ vigtigt.
dec 2006
https://www.facebook.com/groups/399385940117317/
sep 2008
sep 2008
Så lyder det lidt cool haha .. Andre ideer .
For os der vil finde venner - er også på listen og mulige navne
sep 2008
dec 2006
jun 2009
sep 2008
Så det kan man vel kalde for en lille start..
sep 2008
Kender godt til det med at man ikke har lyst til noget.. Jeg har så hledigvis fået lysten til at træne, efter at min sagsbehandler sendte mig ud i det jeg er i nu..
Har trænet siden februar i år, og jeg elsker det, min træning..
Selvom at jeg stort set ingen venner har haft hele livet, så syntes jeg alligevel ikke at jeg har vænnet mig til det..
Altså det er da meget rart at man bare er en selv.. Men tit og ofte (meget ofte her for tiden), så piner det mig at jeg ikke bare har 1 ven eller bekendt..
sep 2008
Der er SÅ mange søde mennesker.. Alle de skønne tråde om fødsler, om hvalpe og voksne hunde, succes historier, amen de gør mig så glad..
Og alle de triste historier, hvor alle brugerne står sammen og sender trøstende ord til TS..
Herinde, føler jeg at jeg kan være mig selv ! Og jeg elsker det !
sep 2008
sep 2008
Nogle af de få bekendte piger jeg havde, har også alle sammen fået børn eller går i byen hver weekend.. Men da jeg ikke går i byen eller skal have børn før jeg er færdig med uddannelse, så kan ikke helt se hvad vi skulle have til fælles.. Bevares der kunne sikkert være nogle små ting, men da børn og byen fylder deres liv, så er det svært at se hvad hvad man skulle have til fælles..
At de så alle vendte mig ryggen, ja det gør jo så bare at jeg er ude over det "problem" der hedder intet til fælles..
At problemet "ingen venner" så er opstået, det er så en anden ting..
sep 2008
Hun har også noget der hedder Walk & Talk, og der har vi aftalt at det skal jeg starte på når min mentor kommer tilbage fra ferie om 14 dage (hun går med mig de første par gange)..
sep 2008
sep 2008
Min eks og bedste ven var begge på vej til de 30.. Eks'en blev 30 her i starten af juli..
Har dog en grænse for hvor unge.. Kan næppe se mig selv være venner med en på 16, 17, 18, 19 år..
sep 2008
Ved heller ikke selv hvordan de 3 grupper er, man skal først godkendes af en admin..
sep 2008
sep 2008
Har i forslag til retningslinjer?
Jeg tænker:
A: dette er en side med henblik på venskaber og ikke en dating side.
B: det er ikke tilladt at reklamerer for annoncer.
C:Respekt og åbenhed Er nøgleorderne for denne side.
D i tilfælde af upassende opførsel henvender man sig til admin, og udhængning af andre brugeren er uacceptabelt.
sep 2008
Ja en admin. Mere kunne være godt
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.473
Og en pige som Batdog/Workwife (intern joke) ser jeg frem til at få besøg af i uge 32. Og regner bestemt ikke med det bliver sidste gang.
Jeg synes ikke det er svært at finde venner, men det er svært at finde folk man virkelig kan stole på. Men hvis ikke man satser lidt finder man jo aldrig ud af det. Også selvom man bliver ked af det og såret.
sep 2008
sep 2008
sep 2008
sep 2008
Kan godt være at det lyder underligt.. Men jeg er på et eller andet punkt lidt bange for at møde nye mennesker.. Men der ved jeg at det er angsten som spiller en stor rolle..
Jeg går dog til psykoterapi for at få mere eller mindre bugt med angsten.. Og er da kommet så langt så jeg kan tage offentlig transport alene og gå ned og handle alene.. Skal bare have musik i ørerne..
Før i tiden skulle jeg altid have en med mig..
Jeg var endda også til terapi for første gang helt alene i tirsdags.. Og hold op hvor var jeg bare stolt af mig selv over at jeg har kunnet gøre det..
sep 2008
Så skal jeg bare finde ud af at sætte billeder ind ;p
jul 2006
apr 2013
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
Nu bor du godt nok langt fra mig Carina men du er velkommen til at skive til mig herinde, og jeg har faktisk også lige oprettet mig inde på venindeliv, så der kan du også skrive hvis du for lyst
jan 2013
Jeg har sgu da ikke skrevet at du er er velkommen i min have - for har ikke nogen? Men <i>hvis jeg havde</i> så var du altid velkommen.. Selvom vi ikke få meget ørenlyd fra mine to i-sparke-højde-pap-blandinger, hvis din plettede satan var på min altan... ARGH!
sep 2008
Michelle - Super, prøver lige at finde den..
Sarah - Jep, der er grænser der skal overskrides, ingen tvivl om det.. Ellers kommer jeg jo aldrig videre med min angst.. Men det skal gå stille og roligt, for ellers giver det baglag (kloge ord fra min psykoterapeut)..
Michael - Åhr altså.. Hvor er du sød.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :')
No Name -
Christina - Åhh lucky you..
Her i byen laver de unge (dem på min alder) ikke ret meget andet end at holde fester og gå i byen og på pub'en..
Men da stort set alle dem på min alder er venner med min eks og forhenværende bedste ven, så har de vendt mig ryggen efter jeg ikke har noget med de 2 drenge at gøre mere.. Så den er lidt svær..
Og især også da jeg ikke er typen som går i byen eller fester længere, så gør det det ikke meget lettere her i byen..
Det er så en af ulemperne ved at være tilflytter i en lille by.. Alle kender alle, og alle kan sagtens være venner med "de nye" hvis de er venner med nogen af deres venner.. Men er "de nye" ikke længere venner med nogen af deres venner, så vender de dem ryggen..
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 92 Hunde: 2 Emner: 354 Svar: 6.190
For mig virker det ikke at søge venner, hvis I forstår hvad jeg mener.
Jeg endte med at få vennerne via interesser. Nogle via nettet, andre IRL.
For en del år siden endte jeg på usenet i grafikgrupperne, og fik et par livslange venner derfra - fra USA. Senere kastede jeg mig over marsvin og udstilling, og har derigennem fundet en god håndfuld fantastiske venner.
Så mit råd vil være at finde et sted hvor man er fælles om en interesse. Så har man et godt udgangspunkt for samtaler, som så kan udvides til alverdens ting og danne nye venskaber.
sep 2008
Og så forfærdelig mange venner har jeg egentligt ikke lyst til at have.. Men et par stykker.. Hold nu op det kunne være rart..
Christina - Jeg glæder mig som et lille barn til at starte i skole igen..
Min bror sagde faktisk noget af det samme til mig da han var heroppe i sidste uge..
"Carina, jeg ved godt det ikke er rart ikke at have nogen venner, men tro mig, de kommer.. Og de kommer helt bestemt når du skal starte i skole.."
Hvor til jeg svarede, at det var jeg ikke i tvivl om, men det er satmer længe til januar..
Og ja der fik jeg så det geniale svar fra brormand "Jamen, så har du noget at glæde dig til søster og tiden går jo hurtigt.."
Og han har jo ret min kære lillebror.. Tiden flyver afsted her for tiden.. Eller det har det gjort i en del år nu (for mig).. Jeg syntes stadig kun at jeg lige er blevet konfirmeret og at mine søstre kun lige er blevet født.. Men ja, det er 9 år siden jeg blev konfirmeret, snart 8 år siden at min den mindste søster blev født og 11 år siden til december at min anden søster blev født..
Kan slet ikke følge med mere, så hurtigt går tiden..
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 606
sep 2008
sep 2005
sep 2008
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 611
jun 2009
Jeg synes ærligt, den virker rimelig useriøs... Og det tangerer meget til en form for dating side, ville jeg sige. Og så er der godt nok nogen grimme kommentarer på nogen af opslagene. Det skræmmer mig lidt væk fra den, må jeg ærligt indrømme.. Lidt skuffet over den side, faktisk o.o
Vil lige kigge på en i et par dage, men... tror ikke, jeg ender med at blive derinde ^^
sep 2005
Så kan nogen måske guide dig til et forum eller lign hvor der færdes folk med samme interesse.
Det er et rigtigt godt udgangspunkt
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.068
Har det sted du træner ikke en facebook gruppe hvor du evt kunne søge en jævnaldrende træningsmakker, evt flere, som er interesseret i at mødes, enten i centret eller uden for til fx løb, så i kan udveksle tips og holde hinanden i gang.
Eller alternativt hænge en seddel op i centret.
Det kunne jeg sagtens finde på selv at reagere på selv.
Der ville det jo også være oplagt at nævne at du har hund, måske kan andre se det hyggelige i gåture eller selv har hund.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
For mig gælder det om at komme så meget ud som muligt og møde mennesker med samme interesser som en selv, så kan det ikke gå meget galt
Jeg har der imod noget der hedder Borderline, så jeg er ikke den nemmeste at være venner med til tider, og det er der mange der ikke forstår,
(fx glemmer jeg tit at kontakte folk tit nok)..
Men det er bedre at have få rigtig gode venner, end mange bekendte
sep 2008
Pernille - Åhr, tusind tak..
Der er et par stykker som har skrevet til mig inde på venindeliv, så det skrider da stille og rolig frem ad på siden..
Alex - Jeg er stadig ikke kommet ind i nogen af grupperne..
Den Guddommelige - Af interesser har jeg hundene selvfølgelig og ellers dyr generelt, en lille smule håndarbejde (male, lave smykker og ting i den stil), elsker at rode i haven (har ikke en selv så det går udover familiens
sep 2008
sep 2005
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.068
Måske du kan snige et opslag op, på det lokale fitness centers facebook
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Min veninde skulle giftes, og til polterarbend var hendes mands volleyhold med - SÅ skønne mennesker, og en sammentømret gruppe - hvor jeg passede lige ind, meget naturligt og lige med det samme
- Jeg har så "plejet" vores venskaber 1 og 1, og har i dag ret nære venskaber med 5 af dem; vi har kendt hinanden i 2½ måned og det virker som både for evigt og dog lærer vi stadig hinanden at kende
Jeg træner også hund - og her får jeg også ganske nære venner; jeg er nok udadvendt og samler de mennesker op jeg møder og kan lide.
Ensomheden kurerer Skype for mig, det er en herlig opfindelse, og her har jeg OGSÅ fået kammerater ganske hurtigt
Jeg har altid en til hundesnak, en til tøsesnak, en til at gå en tur med og en til at drikke mig i hegnet med - og så har jeg jo min kæreste, familie og svigerfamilie.. Jeg er vist ret velsignet trods alt
MEN venners venner, fælles interesser og en åbenthed er vejen frem
For 2½ mrd siden til polterarbend fik jeg denne skønne ven (lige tossede, det ses tydeligt)
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 733
sep 2008
Nina - Hehe, bliver jo helt misundelig..
Josefine - Sådan som du har det med din veninde, sådan havde jeg det også med min forhenværende bedste ven.. Men det viste sig jo så at han ikke var så god en ven alligevel da han ikke kunne tåle at jeg sagde fra (så var det mig der var noget galt med)..
Men ja, det er virkelig fedt at have det sådan..
sep 2008
Når jeg først har knyttet mig til en person, så er er det virkelig meget at jeg er knyttet.. Men da jeg som sagt altid har haft svært ved at få venner, så er det ikke mange jeg har kunnet knytte mig til..
Så det har alle dage været sådan og ikke ændret sig en disse..
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 733
jul 2006
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Der er også en herinde til nye venner og veninder, der sker desværre ikke så meget i den.
Jeg er i den heldige position at jeg har nogen helt igennem skønne veninder, som jeg ikke vil undvære for noget i verden.
Men, når det er sagt, så leder jeg lidt efter en 5 kvinder (så man var 6 ialt), hvor man kunne lave en månedtlig spille aften og skiftes til at ligge bolig til...
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
sep 2008
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 255
aug 2008
Følgere: 1084 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.717
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.868
Jeg bor derude hvor kragerne vender, kommer kun ud når det er tvungen.. Og så er det jo ikke nemt at finde venner
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.042
Så ja, har ikke rigtig nogen gode input. På træningskurser osv. er det til at få venner, men tætte venner. Den er en del sværere.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Jeg er så vældig priviligeret at andre mennesker har villet arbejde lidt for sagen, for jeg er helt fortabt hvad det angår.
Derfor er jeg også så heldig at de venner jeg har har valgt mig til. Og det er en dejlig tanke
Jeg kan ikke rigtig rådgive dig, TS - eftersom jeg selv er ret dårlig til det pjat der. Men jeg håber for dig, at du finder nogen, som vil dig alt det bedste og som du kan lide ligeså meget som de kan lide dig
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.420
apr 2012
sep 2008
BTW, jeg kan virkelig anbefale www.venindeliv.dk
Der er virkelig SÅ mange søde piger derinde som er virkelig forstående, det er de som jeg indtil videre har skrevet med.. Har ikke lagt skjul på noget som helst, og de tager bare så godt imod en derinde..
sep 2008
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Hvordan får man venner som ung/voksen?