{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Gode bøger? {{forumTopicSubject}}


Jeg kan godt lide at læse og er lige blevet færdig med den (måske?) sidste bog i Crossfire serien. Nu mangler jeg noget nyt at læse i, har læst en del bøger - så jeg er en smule fantasiløs lige nu.

Jeg har overvejet at gå i gang med Ulla Terkelsen biografi, da min veninde har anbefalet den smiley

Og nej, det behøver absolut ikke at være i samme genre som Crossfire - jeg læser lidt af det hele smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger?
  • #1   29. jul 2013 Hvad er du mest til?
    Krimi / fantasy / historiske bøger...?
    Hvad er du på udkig efter?


  • #2   29. jul 2013 Nu ved jeg ikke hvad Crossfire er for nogle bøger, men jeg er personlig stor fan af Sofi Oksanen. Jeg har læst Baby Jane og Renselse og de er begge ret fantastiske! I dag har jeg så været på biblioteket og fået lånt hendes bog Stalins Køer og den glæder jeg mig virkelig også til at komme i gang med!

    Kan du lide biografier, kan jeg anbefale Faders Vilje om hele Helmuth-familien. Den er enormt god og beskrivende.

    Blondine af Joyce Carole Oates kan også anbefales, som er en roman med lidt biografi på sidelinjen, om Marilyn Monroe.

    Hvad ellers.... Jo, Vladimir Narbokov's Lolita, Henning Mankell's Kurt Wallander-krimier og Annika Von Holt's bøger generelt (især Nattetimen!). Det er nogle af dem jeg holder mest af smiley


  • #4   29. jul 2013 Jamen jeg er egentligt lidt til det hele. Jeg læser mange forskellige genre og forskellige slags bøger, det er sådan lige hvad der fanger mig smiley

    Jeg er dog også så stædig, at hvis jeg synes bogen er dårlig/kedelig, så læser jeg færdig alligevel *G*


  • #5   29. jul 2013 Og tak for forslagene, det vil jeg lige kigge nærmere på smiley

  • #6   29. jul 2013 Renée - hahaha! Den styrke kunne jeg godt bruge når jeg læser bøger. Fanger de mig ikke, kan jeg slet ikke få mig selv til at læse dem færdigt smiley

  • #7   29. jul 2013 He he, det kan altså også godt være træls sommetider. Jeg læste engang en bog der hed "Den lukkede bog", den var på 6-700 sider. Den fangede mig ikke, men nu var jeg jo begyndt på den, så kunne jeg lige så godt læse den færdig (Gaaaaab, det tog noget tid)

  • #8   29. jul 2013 Jeg er mest til fantasy, men det virker som om det er lidt langt væk fra det du normalt læser... Men hvis du alligevel skulle få lyst til at prøve, så er jeg glad for serien The Black Dagger Brotherhood af J.R. Ward.
    De er ikke så sukkersøde som mange af de der andre vampyr fortællinger der er der ude og jeg troede faktisk at forfatteren var en mand ud fra fortællingerne smiley
    Den første i serien på dansk hedder vampyrkongen...
    Den kan købes som e-pub på tellerups hjemmeside til 80kr.


  • #9   29. jul 2013 Jeg må faktisk sige at fantasy aldrig rigtig har fanget mig, men jeg er som sagt altid åben, så jeg tjekker det da lige ud Anja smiley

    Cossfire er f.eks. ovre i Fifty Shades genren. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om Fifty Shades bøgerne. Jeg begyndte så på Crossfire serien, da min veninde købte dem. Dem synes jeg til gengæld er okay smiley


  • #10   29. jul 2013 Rikke - Du må lige give en tilbage melding omkring Natascha Kampusch, har selv overvejet at læse den smiley

    Jeg tjekker lige den anden bog ud også smiley Er helt sikkert med på at læse nogle bøgerne med spænding i også smiley


  • #11   29. jul 2013 Rikke - ej, den med Pernille købte jeg i Kiwi som paperback, men er bare aldrig kommet i gang med den. Den burde være den næste på min liste, når jeg har fået læst Stalins Køer, for jeg kan huske at jeg fulgte enormt meget med dengang hele sagen kørte i tv!

  • #12   29. jul 2013 Har læst 3096 dage af Natascha Kampusch
    Rikke forbered dig på nogle klumper i halsen! Det er sgu hårdt stof, især tanken om at det er en gengivelse fra Natascha Kampusch smiley

    Er der nogle der kan anbefale nogle ungdomsbøger? Jeg er ikke så meget til krimi, kan godt læse fantasy hvis det er ordentligt gennemført (ikke vampyrer) smiley


  • #13   29. jul 2013 har du læst "Rush" og "Fever" og "Fire" (kan ikke lige huske hvad de hedder på dansk) af Maya Banks? (Fire er dog ikke udkommet endnu)

    Læser du kun dansk?


  • #14   29. jul 2013 Jeg læser på engelsk og dansk smiley



  • #15   29. jul 2013 Maria; Har du læst Eragon serien?
    Jeg huggede dem fra min datter, da hun også er lidt af en bogorm, og har læst dem alle, jeg er måske for gammel til dem? men jeg har læst dem alle med stor fornøjelse.
    filmen gør intet godt for historien, den skal læses.

    Ellers er jeg mest til krimier, og har i dette år læst min. 7 stk.
    fanger en bog, kan jeg læse i timevis, der er intet som en velskrevet røvspændende bog (o;


  • #16   29. jul 2013 MLA
    Jeg ved at svigerfar har dem, så kunne da være jeg lige skulle hugge lidt smiley
    Jeg har selv lige blevet færdig med beautiful creatures. HOLD NU OP hvor er jeg ærgerlig over filmen efter at have læst bogen, de har jo ændret HELE slutningen til noget sjask smiley


  • #17   29. jul 2013 Stephen king - The Dark Tower. 7 bøger, så noget at gå igang med :o)



  • #18   30. jul 2013 Så er der også temtation serien af K. M. Golland eller After dark Serien af Sadie Matthews, Hvis det skal være bøger ala Crosfire, men de 2 serie findes kun på engelsk

Kommentér på:
Gode bøger?

Annonce