2.092 visninger
|
Oprettet:
Hundebur {{forumTopicSubject}}
Søger med lys og lygte efter et billigt hundebur. Skal kunne rumme en fransk bulldog. Kender I nogle gode sider?
dec 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Svar: 497
de har tilbud i øjeblikket. Jeg købte et alu bur str. L. Det kan lige stå bag i min Citroen C1 med nedlagte sæder. Det passer str. Dobermann, men de har også mindre bure.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Men tror det ryger hurtigt ...
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 484
http://www.petworld.dk/product/nylonbure--tasker/transporter-5701883215929.aspx#top
Der udover har vi dette bur i str M til at ligge du kan købe billigt
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundehus_hundegaard/transportabelt_hundehus/219508
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 29
Det bur du har købt, fylder det hele bagsæde pladsen, eller er det nok du kun lægger det store bagsæde ned??
Leder selv efter en løsning, men det er næsten umuligt at finde noget til C1 som kan rumme en stor hund.
Havde både tænkt i bur og hundegitter, men hvis det skal være 100% optimalt ville jeg gerne have den lille plads på bagsædet fri til de få gange vi er 3 mennesker på tur. Tror desværre bare ikke det kan lade sig gøre med et metal bur.
Pt har jeg et stort kanvas bur. Hun kan sagtens være i det, men det er for lavt, så kan ikke lukke det i toppen uden hun ikke kan bevæge sig. Og det er synd syns jeg.
dec 2011
Jeg har sat min bil til salg for at få en stationcar hehe.
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 29
Men jeg er stædig. Skal nok få plads til en dobermann blanding i bilen. Vel og mærket i bur!!! Der er jo rigelig plads i den lille dyrt. så det må kunne lade sig gøre. Man er bare begrænset af den dumme bagklap,
dec 2011
Du kan jo altid gå lidt ned i størrelse i bur hvis hunden ikke kommer til at skulle være der i længere perioder - så det udelukkende er transport på korte ture.
Hundebur