{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Efterlysning: Chihuahua-sele! {{forumTopicSubject}}

Hej igen HG.
Som det er blevet fortalt, har jeg fået en lækker lille hvalp!
.. Lille.. Vi købte en XS nylon sele i Maxi Zoo, som bare er alt for stor til hende!
Så, hvis der er nogen, der har en smule lille chihuahua udstyr til at lægge, som de vil sælge for en slik, så vil jeg meget gerne høre nærmere!

Mange tak for, at være så søde!
Ps. hun venter spændt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning: Chihuahua-sele!
  • #1   8. aug 2013 Jeg ved flere køber de helt små nylon killinge seler lige når de får hvalpen hjem, fordi alt andet er for stort. jeg var 4 steder før jeg fandt et ordentligt halsbånd der passede min lille dreng smiley

    men de vokser jo hurtigt, så hvis hun ellers ikke er en af de helt små, så går der ikke langtid inden hun kan passe nogle ordentligt seler. Lucky var 5-6 mdr og 1,4 kg tung da han fik sin julius k9 sele smiley

    Stort tillykke med hende, hun er så sød! smiley


  • #2   8. aug 2013 Selvfølgelig ja! Killinge sele. Det har jeg slet ikke tænkt over! Mange tak smiley sådan en lille en må jeg lige på udkig efter!
    Hun vejer kun 710-720 gram xD Temmelig lille dame, men hende chihuahua-far var stor og hendes Chinese Crested-mor ligeså, så hun skal nok komme efter det.

    Mange mange tak for det hurtige svar! smiley


  • #3   8. aug 2013 Det var så lidt smiley
    havde selv mange problemer med det da jeg fik lucky, selvom han var 4 mdr. men han var så også kun 640 gr som 8 ugers smiley


  • #4   8. aug 2013 Jeg har en lyserød sele, den kan spændes godt ind - men den er også godt brugt.
    Men må du hellere end gerne få, hvis du har problemmer med at finde en smiley


  • #5   8. aug 2013 Hvad skal du have for den, Stine G? smiley

  • #6   8. aug 2013 Den er ganske gratis, hvis hun kan passe den.
    Den er brugt til vores pomeranian hvalp..

    Ellers har jeg også en endnu mindre en i blå med mønster, som vi brugte til vores chihuahua da han var baby smiley


  • #7   8. aug 2013 Jeg vil meget gerne betale dig fragt for dem begge, og kan hun ikke passe dem, så sender jeg dig dem tilbage igen? smiley

  • #8   8. aug 2013 Jeg har lige læst ordenligt, hensyn til hendes vægt smiley
    Jeg er næsten 1000 % sikker på den lyserøde er for stor - men at den blå passer.
    Fordi vores chihuhua var også så lille, og det er nemlig en slags killinge sele :-).


  • #9   8. aug 2013 Jeg har lige læst ordenligt, hensyn til hendes vægt smiley
    Jeg er næsten 1000 % sikker på den lyserøde er for stor - men at den blå passer.
    Fordi vores chihuhua var også så lille, og det er nemlig en slags killinge sele :-).


  • #10   8. aug 2013 Jeg har lige læst ordenligt, hensyn til hendes vægt smiley
    Jeg er næsten 1000 % sikker på den lyserøde er for stor - men at den blå passer.
    Fordi vores chihuhua var også så lille, og det er nemlig en slags killinge sele :-).


  • #11   8. aug 2013 Jeg har lige læst ordenligt, hensyn til hendes vægt smiley
    Jeg er næsten 1000 % sikker på den lyserøde er for stor - men at den blå passer.
    Fordi vores chihuhua var også så lille, og det er nemlig en slags killinge sele :-).


  • #12   8. aug 2013 I så fald, vil jeg meget gerne låne den blå smiley

Kommentér på:
Efterlysning: Chihuahua-sele!

Annonce