Hund hos andre {{forumTopicSubject}}
Hej HG, jeg har lige et par spørgsmål jeg håber I derude kan hjælpe mig med
Sagen er den, at vi skal have vores hund passet hos mine forældre i Jylland. Elvis har været der rigtigt mange gange siden vi fik ham som lille. (ca. 1-2 gange om måneden over en weekend) Sidst han var afsted var han der i 3 uger (mens vi var på ferie) det nød han rigtig meget, han var glad og trives og havde det rigtigt godt. Nu skal han igen en tur over til mine forældre, i et par uger. Men hvordan har en hund med at komme på længere ferier? han har jo lige været afsted i 3 uger, og har været hjemme i ca. 2 uger og kommer så afsted igen i et par uger. jeg ved ikke hvordan hunde har det og hvordan de tænker. Om de tænker de bliver forladt og ikke ved hvad der foregår, eller om de tilpasser sig, så længe de har det godt? Hvad er jeres mening omkring det?
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.756
Men det er meget afhængigt af hunden..!! Umiddelbart havde jeg ikke troet, at Lanka kunne magte det, men det kan hun sagtens.
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.547
Det er nok forskelligt fra hund til hund om den trives med det. Vores har det helt sikkert bedst hvis hun er sammen med os.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
nov 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 11
Hund hos andre