{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Hund hos andre {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg har lige et par spørgsmål jeg håber I derude kan hjælpe mig med smiley

Sagen er den, at vi skal have vores hund passet hos mine forældre i Jylland. Elvis har været der rigtigt mange gange siden vi fik ham som lille. (ca. 1-2 gange om måneden over en weekend) Sidst han var afsted var han der i 3 uger (mens vi var på ferie) det nød han rigtig meget, han var glad og trives og havde det rigtigt godt. Nu skal han igen en tur over til mine forældre, i et par uger. Men hvordan har en hund med at komme på længere ferier? han har jo lige været afsted i 3 uger, og har været hjemme i ca. 2 uger og kommer så afsted igen i et par uger. jeg ved ikke hvordan hunde har det og hvordan de tænker. Om de tænker de bliver forladt og ikke ved hvad der foregår, eller om de tilpasser sig, så længe de har det godt? Hvad er jeres mening omkring det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund hos andre
  • #1   9. aug 2013 Er det sådan hans hundeliv skal fortsætte? Eller er det en periode.

• #2   9. aug 2013 Min eks og jeg havde tre hunde tilsammen, og pt. bor de to hos mig. Men vi passende løbende for hinanden, så hundene nogle gange er sammen, nogle gange hver for sig, og i begge hjem. Der kan endda være flere "skift" på én uge, hvis vi skiftevis har nogle lange vagter, så det er bedre for alle hunde, at være ved den anden. Det fungerer fint, og giver ikke problemer for nogle af dem.

Men det er meget afhængigt af hunden..!! Umiddelbart havde jeg ikke troet, at Lanka kunne magte det, men det kan hun sagtens.

• #3   9. aug 2013 Vores bliver mere "klæbrig" når hun har været passet i fx 1 uge.

Det er nok forskelligt fra hund til hund om den trives med det. Vores har det helt sikkert bedst hvis hun er sammen med os.

• #4   9. aug 2013 Min den ældste hund tror jeg ville være ret ligeglad, så længe at kun er i en periode og hun trives, så det kommer vel helt an på hvordan hunden er smiley

• #7   12. aug 2013 hej allesammen, tak for jeres henvendelse. Kan se det er meget forskelligt, især også hvordan hunden reagerer på det. Synes dog ikke Elvis blivere mere klæbrig af det. Og han trives jo hos mine forældre, og har det så godt. og selvfølgelig er det bare en gang imellem, og slet ikke noget han skal ofte fremover smiley

Kommentér på:
Hund hos andre

Annonce