{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se hvad jeg fik med hjem fra ferien...
  • #1   11. aug 2013 Nææ hvor er den fin, tillykke med den. Så har du fornøjelse af den de næste 6 ugers tid smiley

• #2   11. aug 2013 Nååå din stakkel, ikke ligefrem sådan ting man gerne vil have med hjem ;o) håber dog resten af ferien var god! :o)

• #3   11. aug 2013 Mange tak lol smiley

Jeg har i hvert fald fornøjelsen de næste 2 uger hvor jeg ikke må støtte på den eller tage støvlen af, hvorefter lægen sagde jeg skulle fotograferes igen, og så skulle vi se hvad der så skulle ske derefter.

Resten af ferien var helt fantastisk skøn. Heldigvis valgte trappen først at flytte sig den sidste aften, efter det meste var pakket sammen. Men vi havde nu regnet med at vi skulle have hygget os på terrassen og ikke på skadestuen. Nu kan jeg så hygge i sengen og på sofaen de næste par uger.

Hov, jeg fik da også et par fine turkise krykker med hjem smiley

• #4   11. aug 2013 Det var da en dejlig ferie-gave...... eller not smiley

Ret æv, men alligevel heldigt, det var sidste aften smiley

Så kan vi vel forvente du er rigtigt meget på HG det næste stykke tid, når du er "sengeliggende" smiley

• #5   11. aug 2013 Øv da smiley Ikke lige den fedeste souvenir at få med hjem fra ferien smiley
    Men det var da godt, at det først var den sidste dag, trappen besluttede sig for at flytte sig (ren Harry Potter!).

Og så må jeg med skam tilstå, at jeg kom til at fnise lidt, da jeg læste dit indlæg og så dit billeder af dit ben smiley For det passer jo ikke helt sammen med dit profilbillede og -navn smiley Og undskyld! Man kan ikke være bekendt at fnise af andres ulykke smiley

• #6   11. aug 2013 P.I.P Pletpølse, det kan du godt regne med. En ting er at ligge i sengen fordi man er så syg at man ikke orker andet og alligevel bare sover, men at ligge på langs, bare fordi et ben er sat ud af funktion, det er kedeligt med kedeligt på.

Line aka Labradellen, grin du bare. Det gjorde jeg selv, da jeg lå på jorden, med ondt i begge ben, og klaprede tænder og rystede så man skulle tro jeg var ved at dø af kulde, åbenbart sådan min krop valgte at reagere på smerten. Når alt kommer til alt, så var det hele så komisk, at jeg ikke kunne lade være, og så kunne min søster heller ikke holde latteren tilbage længere, for hun havde set jeg kom gående på vej mod døren, og pludselig så var jeg bare væk. Når vi i vores familie så samtidig har en lidt sort humor, så ender det næsten altid med at vi griner, når det er mest upassende. Så kære Line, grin du bare med smiley

• #7   11. aug 2013 Tak smiley Jeg fik bare så dårlig samvittighed, da jeg reagerede med at fnise smiley

Jeg er selv en tosse på to ben, så jeg kender udmærket til, når ting flytter sig, og man ligger så lang man er på jorden smiley Jeg er dog sluppet heldigt med kun forstuvninger indtil videre smiley

Rigtig god bedring smiley

• #8   11. aug 2013 Line, ingen grund til dårlig samvittighed smiley Jeg er også mester i forsvindingstrikket. Jeg har hypermobile led, så jeg er også vant til at tumle rundt. Det er heldigvis første gang noget er brækket, så jeg er indtil nu sluppet billigt.

Mange tak smiley

• #9   11. aug 2013 Kender det godt smiley

Har haft skinne på benet i 6 uger, hvor jeg heller ikke måtte støtte de første 2-3 uger smiley
    Er opereret 3 gange i knæet siden 2010 smiley

• #10   11. aug 2013 ser ikke godt ud med foden håber du bliver hurtig bra smiley
    har ikke fået noget extra hjem i ferien , men samme dag jeg kom hjem startet hvist min " forbandelse "

trædemøllen var gået i stykker ,

Maja hygget sig formeget i vandet og fik smærter i den ene fod ,men gikk heldigvis bra..

Jeg kom til at brænde min fod/ankel med fedt fra stegepanden som nu efter ca 3 uger er ok... brændte også efter nogen dage min finger men ikke så voldsomt

fik avslag på betalingsudsættelse på studielån og skal selfølgelig betales i samme periode jeg må betale skattesmæll

Hul i vannseng så fik lappet den , efter den var helt tørret et par dage og skulle fylde vand i , så gikk tiden lidt for hurtig så pludselig var det for meget vand så jeg måtte tømme ud alt vand og demontere sengen så jeg kunne chekke om det var vand under sengen osv og jeg var helt alene alle nabo på ferie så hadde ikke nogen til at hjælpe mig ...kom i seng i 04 tiden om natten...

blev syg med meget høj feber og smærter i hals så er på penselin kur

Igår faldt jeg på hundetur så har itillegg til alm nakke/rygg smærter fået smærter i hele højre side ( fod /lår /ryg / arm ) men får til at gå stille og rolig på tur med hundene heldigvis )

og nogen små ting som tapt glas / tallerken så de knuses hved ikke hvor mange har kommet ud af tæling hihi , gå ind i listværk så får lidt smærter i tærne , og jeg plejer at få fisk når jeg fisker men har ikke fået nogen ;(

ja det er det jeg kommer på nå som har skjedd siden 16 juli , så nå håber jeg at jeg er færdig med uheld osv hihi

• #11   11. aug 2013 Øv da! Men så har du en god undskyldning for at tage den med ro! smiley

• #12   11. aug 2013 Jeg håbee jeg må begynde at støtte på den om et par uger. Ligenu giver det sig selv at lade være, det gør alt for ondt.

Marianne - hold da op du har været uheldig. Håber det snart vender for dig.

Petra - hehe ja det har du helt ret i smiley

• #13   11. aug 2013 ja , hved ikke hvorfor jeg skal være så uheldig , plejer ikke at være det , men en ulykke kommer skjeldent alene har jeg hørt og erfart nå hehe , håber bare det ikke skjer mere nå. men hadde en fantastisk ferie da hehe

du må have god bedring og håber det ikke er for smærtefult

så nå skal jeg ud og se efter stjerneskud på himmelen da man kan måske se dem nå http://www.spaceweather.com/ hihi

• #14   12. aug 2013 Marianne, fik du set nogle stjerneskud?

Jeg har set stjerner, men det har været p.g.a. smerterne i foden. Måtte ringe til vagtlægen, og fik øget dosis af smertestillende, da jeg følte der var ild i min fod AV!

• #15   12. aug 2013 Lol Michael, ja det kunne blive et kønt billede smiley

• #16   12. aug 2013 Nej ingen stjerneskud her i norge , var mange mørke skyer , så får prøve i aften igjen hittil ingen ulykke så langt i dag , skal ud på tur med hundene nå så jeg håber jeg overlever hihi må vel se efter 4 kløver og måske låne en hestesko og hænge rigtig vej på min dør hihi

Kommentér på:
Se hvad jeg fik med hjem fra ferien...

Annonce