{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

vores lille nye familiemedlem {{forumTopicSubject}}

Heii:-)
Så har vi lige fået vores lille nye familiemedlem hjem:-D en lille bitte kaninunge, som zika har taget super fint imod. Hun vil rigtig gerne lugte til hendes ting, men selve kaninen er utrolig kedelig;-)

Så nu står resten af aftenen på at finde et navn til det lille kræ som indtil nu bare bliver kaldt turbo fis:-)

Hvad har i ellers lavet i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores lille nye familiemedlem
  • #1   12. aug 2013 Uh hvor er den bare fin, synes bestemt I skal beholde navnet smiley

    Åhh vasket tøj, gjort lidt rent og ellers så bare slappet af - lige nu er kartoflerne i ovnen snart skal fisken dampes og så er der lækker mad smiley


  • #2   12. aug 2013 nurh en sød størrelse, jeg synes også at navnet er perfekt! (o;
    hvad jeg har lavet? johh efter en dejlig skovtur med vovserne, som endte i en værre tordenbyge, så har jeg hængt i røret til to forskellige kommuner og brugt 2 timer på at hænge i telefonkøer, blive hægtet af, forsøgt igen osv osv.. ARRHHG!!
    og så modtaget en ny telefon, som var defekt, og som butikken ville have mig til at sende til rep.?? du kan tro nej om jeg vil, den skal da bare ombyttes prompte, pokkers til service! så jeg er TRÆT af at hænge i telefonen og TRÆT af dårlig service!..
    Men kyllingen til aften var god.. (o;
    lige nu sidder jeg her og zapper med en hjerneskadet boxer der storsnorker ved siden af sofaen, og - en irsk ulv måske? der ligger i nærheden og FISER.
    Cairnerne og den yngste knægt ligger og hygger i min seng og ser film, og de øvrige er til karate, så jeg nyder freden så længe den varer.


Kommentér på:
vores lille nye familiemedlem

Annonce