4.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Vertical labret Vertical labret

Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der har sådan en piercing? Eller evt. kender nogle der har. Er interesseret i at høre om man får ar efter piercingen hvis man tager den ud, eller om hullerne bare gror sammen? Hvor ondt det gør at få den lavet? Hvordan det er at have en piercing der (er den i vejen på nogen måder)? Lidt om forløbet med sådan en piercing (har hørt den skulle være rigtig svær at holde). Og hvis der er andet der kunne være rart at vide smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vertical labret
  • #1   26. aug 2013 Bare tanken om at den hang fast i en striktrøje.. GYYYYYYYYS
    kan forestille mig at man ville sidde og "fange" den med fortænderne og at det måske vil skade disse?
    ej ved det ikke.. har selv kun huller i ørerne og drømmer om et fin tusse.

• #2   26. aug 2013 Alle piercingen i huden omkring munde giver ar. Min veninde har den der- den er da pæn nok men svær at holde. Og så bliver arret ikke specielt pænt nej

• #3   26. aug 2013 Jeg kan slet ikke forestille mig andet end den konstant ville være i vejen...

• #4   26. aug 2013 Altså, jeg har bare en helt almindelig labret, der sidder helt oppe ved læben.. Jeg ved at du ville få et ar der hvor den sidder under læben, men jeg ved ikke hvordan hullet i læben kommer til at se ud (: jeg går ud fra at hullet (der er kun ét hul) gror sammen, men der ville jo nok stadig komme et ar.. Det er forskelligt fra person til person hvor tydeligt det er. Man kan slet ikke se at jeg har haft piercing i næsen, men det er meget tydeligt at jeg har haft i navlen, men ingen kigger dér alligevel (: jeg kunne forestille mig at den gør mere ondt end en labret, men jeg kunne forestille mig at det mindede om at bide hul i læben? Jeg har aldrig selv syntes at en piercing har gjort ondt i ret mange minutter, så jeg tror det er til at holde ud.. Min labret har aldrig været i vejen, men jeg skulle da lige vænne mig til at den var der i starten, nu tænker jeg slet ikke over det, og hvis jeg har den ude føltes det helt forkert (: tror det er sådan med alle piercinger, når først du har vænnet dig til den er den ikke i vejen, men forbered dig på at have svært ved at spise de første par dage, fordi det føltes mærkeligt (: jeg ved ikke noget om hvor svær den er at holde, hvis det er det samme som en labret er det intet problem.. Mener bare jeg skulle skylle min mund i vand nogle gang om dagen (efter mad of evt. cigaretter)..
    Held og lykke, jeg syntes selv det er en flot piercing, overvejede den selv, men valget faldt på labret, da jeg gerne ville kunne have ring i (:

• #5   26. aug 2013 Ja forresten, den kan nok godt finde på at sidde fast i halstørklædet om vinteren, det havde jeg helt glemt, det er jo længe siden nu (: men ikke noget der gør ondt.. J plejer lige at tage underlæben ind i mundet når halstørklæde eller sweater skal af og på, så sker det ikke så tit..
    Det gode ved den piercing er jo netop at den ikke er i kontakt med tænderne og derfor ikke skader dem, medmindre man selvfølgelig sidder og "leger" med den med tænderne.. Hvilket jeg aldrig har gjort, fordi jeg syntes det ser så træls ud når folk med tungepiercing gør det (: jeg køber kun piercinger med gummi dut bagpå så det ikke skader tænderne, min tandlæge er meget glad (:

• #6   27. aug 2013 Kunne også godt forestille mig at den er lidt svær at spise med? Med gaffel?

• #7   27. aug 2013 Har også overvejet andre piercinger rundt om munden i stedet for, som jeg også synes er rigtig flot. Men de når jo bare ind til tænderne... Det skader slet ikke hvis det bare er gummi, eller hvad? smiley

• #8   27. aug 2013 Ikke ifølge min tandlæge (: det er vist også grunden til at de bliver lavet..
    Men jeg tror ikke det er vært at spise med når man har vænnet sig til den.. Jeg har i hvert falde ingen problemer når jeg har ring i læben (:

• #9   27. aug 2013 Tænker bare hvis gaflen lige hænger fra i. Hahahah avs.. Men okay, må lige overveje det så smiley

• #10   27. aug 2013 Jeg tror det er noget du lærer at undgå efter noget tid (:
    Lidt ligesom lange negle.. Jeg arbejder som negleteknikker og det er altid sjovt at se hvordan kunderne fumler rundt i tasken og pungen bagefter, fordi de næsten ikke kan styre neglene, når de så kommer efter tre uger igen, skulle man tro de var født med lange negle.. Så det tror jeg slet ikke du skal bekymre dig om (:

• #11   27. aug 2013 Nå ja, det er selvfølgelig rigtig. Det med neglene kender jeg godt haha smiley

Kommentér på:
Vertical labret

Annonce