847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Søger efter steder at købe plexiglas Søger efter steder at købe plexiglas

Hej smiley Da jeg laver smykker mm. i plexiglas som hobby søger jeg efter et sted hvor jeg kan købe mere og gerne i flotte farver og fornuftig mængder... Tidligere har jeg været heldig at løbe ind i nogen gode tilbud, men mit held er vendt og nu prøver jeg at finde forhandler. Links modtages med kyshånd smiley På forhånd tak for hjælpen smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger efter steder at købe plexiglas
  • #2   31. aug 2013 Det bliver vi da nødt til at høre mere om! smiley hvordan kan man lave smykker af det?

• #3   31. aug 2013 Tak for linket, hvor er det bare super godt smiley Ja det er jo bare en hobby men jeg saver det ud med en sav som man også bruger til at save i sølv fx. så sliber jeg kanter og så vider, så det bliver fint og flot at se på og røre ved. Det kræver lige lidt udstyr men når først man har det er plexiglas super nemt og sjovt at arbejde med smiley

• #4   31. aug 2013 Silvan skærer ud i størrelser hvis man ikke skal bruge en hel plade. Det gjorde de ihvertfald i Nyborg.

Kommentér på:
Søger efter steder at købe plexiglas

Annonce