896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 43 Svar

Islas dagbog 31.08.2013 Islas dagbog 31.08.2013

Jeg vågnede tidligt i morges og sørgede for at larme så meget, at begge mine mennesker og hende den anden hund vågnede. Min mor tog mig ud at tisse og lavede mad til mig. Så var dagen i gang

Luna og jeg fik hver et ben at gnave i om formiddagen, jeg VED, at Lunas ben var bedre, så det prøvede jeg selvfølgelig at få fat i. Jøsses, hvor Luna blev sur Jeg så, hvor store hendes tænder er!! De er meget større end mine! Så blev jeg sgu sur, og så var det, at jeg kom til at gø af hende. Wow, så fik jeg en ny skideballe, hun ville åbenbart IKKE gøes af.. Jeg blev så forskrækket, at jeg lagde mig på ryggen. Og sådan skal jeg bare gøre, for så holder hun med at skælde mig ud og går væk igen.

Nå, men ud over at prøve at stjæle ben, så har jeg rykket fluenettet løs fra døren og gnavet i mors sandaler. Så fik jeg besøg af nogle, der hedder Natascha og Jannik. Jannik kom sørme på cykel helt fra Aarhus!! Rare mennesker Og så havde de gaver med. Gode gaver! Men Luna fik altså sådan en dejlig hønsehals, som jeg mente, hun skulle dele. Det var Luna så IKKE enig i. Jeg synes, hun er lidt skrap, hende Luna.

I dag har min mor prøvet at gå tur med mig - det gad jeg sgu ikke, så jeg satte mig bare ned og lod hende lokke alt det, hun ville. Jeg tog nogle få spring, og så satte jeg mig igen. HA - så tog hun mig op, dér tog jeg røven på hende!

Så har vi lavet noget, min mor kalder for "kontaktøvelser" - jeg kan ikke sådan helt finde ud af, hvad det går ud på, men når jeg ser på hende, så får jeg en lille godbid og ros. Det er da lidt at tjene en godbid og noget ros ved bare at glo på hende!

Jeg har været meget i haven i dag, og når jeg tisser, så siger mor "dyyygtig" - jeg tror, der er noget galt med hende, jeg tisser jo bare.. Nå, jeg må videre, der er ting, der skal bides i, lure der skal soves. Hilsen Isla

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Lampe opsætning 2.000 kr.
  • Møbler 5.000 kr.
  • Kan i hænge de her op og fixe det her rod? 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Klargøring af væg til nyt køkken 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Islas dagbog 31.08.2013
Kommentér på:
Islas dagbog 31.08.2013

Annonce