Morgenhygge {{forumTopicSubject}}
Mandens ur ringer...længe synes jeg..
Han står omsider op, lukker hundene ud, går i bad hører jeg, men tænker at der i dag kun er en af ungerne, der møder tidligt, så jeg kan godt fise den af lidt endnu
Jeg falder i søvn igen, og vågner ved at en sniger kommer listende op i sengen.. Noget våd
og putter syg tæt ind til mig, og mageligt roterer om på ryggen med sine 2 meter lange ben fægtende rundt i luften med fare for helbredet
Ja ok, godmorgen Morgan! Og smækker en arm om maven på ham og nusser til stor tilfredshed for ham.
Så kommer der en snøflende lidt mindre anmasende en af samme art, og stiller sig på den anden side af mig, stikker snotten heeelt tæt på ansigtet og snøøøøøfler, indtil jeg løfter øjenlåget og siger, godmorgen Loui, altid plads til en til, læg dig nu bare...
Så er der rygvarme også
SÅ lyder der en indtrængende mjaaaaven.. Og en ikke så lille kat kommer trampende hen over dyner og hunde, sætter sig ovenpå Loui og dasker mig demonstrativt i håret.. Godmorgen Anthon!, jaja, du skal nok få vand - om lidt (Anthon er af så fin afstamning, at han kun vil drikke vand fra hanen
)
Så lyder der små trippende hurtige skridt.. Shit! Hvorefter Citta kommer JUHUUUUU hoppende op i bunken af kroppe og spolerer hele morgen idyllen..
SÅ STOD VI OP! Godmorgen!
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1458 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 8.531
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Min hund nægtede at stå op i morges 6:15, da jeg ville lufte hende så jeg måtte pænt vente til kvart i 7 før damen ville op og gå morgentur
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
den sidste i flokken er stadig ikke stået op, sheriffen og alders præsidenten nægter at stå tidligt op på sådan en morgen med rusk og regn, det må være grænser - respekter alderdommen!!
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
jun 2013
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 723
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.190
De eneste dage hvor der er risiko for at jeg sover over mig, er dage hvor det regner
De benytter argumentet med at de er lavet af sukker og derfor ikke kan tåle nedbør
Sjovt nok gælder den regel ikke når det drejer sig om at bade på stranden, i skovsøer og hvad de nu ellers kan finde af klamme og ækle vandhuller
jun 2013
Morgenhygge