{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Flagdag! {{forumTopicSubject}}

I dag er det flagdag, en hyldestdag til de danske soldater der har været eller er udsendt rundt om i verden, og især en dag til at mindes de sårede og faldne..

Vi herhjemme sender mange tanker idet manden er soldat, og dagen har betydning for os...

Betyder den noget for jer?

http://www.fmn.dk/nyheder/Pages/Danmarks-udsendte-bliver-mindet-og-hyldet-paa-flagdagen.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flagdag!
  • #1   5. sep 2013 Næl egentlig ikke.. Respekt for deres indsats, bestemt! Men vi flager nu ikke.

• #3   5. sep 2013 Må nok indrømme at nej det gør den ikke. Har ikke haft det tæt ind på livet så kan ikke rigtig relatere til det smiley
    Men har stor respekt for de kære soldater!

• #4   5. sep 2013 Nej. Jeg fejre aldrig noget der omhandler krig (med mindre det handler om fred). Og jeg synes det er dybt fjollet alle de mennesker der vælger at drage i krige (og derved støtte disse) som intet har med Danmark at gøre. Så ingen flag fra mig, heller ikke til min søde kæreste der var fredsbevarende i Bosnien.

• #5   5. sep 2013 Fejre skulle nok stå i gåseøjne.

• #6   5. sep 2013 Nej, synes ikke der er noget at fejre.

• #7   5. sep 2013 Jeg sad for mig selv og tænkte, at med mindre man kender nogen, der har været udsendt, så har sådan en dag nok ikke en særlig stor betydning..

Foxy, jeg forstår dig egentligt godt.. Krig er noget skidt.. Jeg har ingen gode argumenter for hvorfor Danmark vælger at engagere sig i krig, men i og med man har valgt at være soldat som profession, så må man tage udsendelserne med, når man bliver bedt om at tage afsted.. Jeg personligt synes, at flagdagen er en god dag til at vise respekt for bl.a. min egen mand og hans kammerater..

• #8   5. sep 2013 Krig ligger bare så fjernt for mig - og jeg begriber ikke at der er nogen der frivilligt deltager i det. Men, dem om det - men altså så må man jo også tage med at man har valgt et job der muligvis indebære at man må lade livet eller kommer kronisk til skade. Det bliver man bare ikke en helt af i min verden, og man gør sig ikke mere fortjent til hyldest end andre mennesker der måtte lade livet.

Kommentér på:
Flagdag!

Annonce