{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Gran Canaria eller Mallorca i November {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger ...

Er der nogen her der har været et af de 2 steder midt i November måned ...

1 Hvordan er/var vejret ??

2. Gran Canaria ( hvilket område/by) , skal man bo i hvis man vil bo centralt i forhold til hyggelige cafeer og gode restauranter...

Mallorca vil være Palma by ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gran Canaria eller Mallorca i November
  • #1   5. sep 2013 jeg burde faktisk ikke svare da jeg ikke har været nogle af stederne i november.. jeg har været begge steder, og er rimelig overbevist om at hvis i vil have godt vejr skal det være gran canaria..!! der er næsten sikkerhed for godt vejr hele året, og der ligger mallorca lidt for langt mod nord, så der bliver køligt..

har været i bahia feliz og der var rigtig hyggeligt og fint, dog ikke ret mange cafeer, shopping osv.. det er mere til afslapning..

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #2   5. sep 2013 Hvis man skal have en mulighed for sol er det Gran Canaria der er stedet.

• #3   5. sep 2013 Der kan godt være ret køligt - især om natten - ved middelhavet i november, så jeg vil helt klart foretrække Gran Canaria eller Tenerife, hvor der er dejligt hele året. Jeg har været på Canariøerne i december, januar og februar med dejlig sommervarme (havvandet er dog ret koldt - men det er det også i juni)

• #4   6. sep 2013 tak .....

På Gran C skal man så være i Palma området, eller hvor er det bedst, vil foretrække et sted med lidt by liv i form af caféer og restauranter ... lidt shopping vil heller ikke være af vejen ...

Kommentér på:
Gran Canaria eller Mallorca i November

Annonce