{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.871 visninger | Oprettet:

Tandlæge i Næstved {{forumTopicSubject}}

Nogen af jer der kender en god og billig tandlæge i Næstved?

Mine fantastiske 12 års tænder syntes lige at der skal gå huller i på ydersiden af dem nede ved tandkødet (altså ud mod kinden).. smiley
Og det er desværre ikke første gang at det sker.. smiley

De gør heldigvis ikke ondt, men det skal jo laves..

Er oven i hatten begyndt at få rigtig mange problemer med mine tænder generelt, og det er selvom at jeg altid har passet og plejet dem som man skal.. Aldrig haft huller eller noget.. Men de begynder så at komme nu..
Så der er nok flere ting der skal laves.. smiley

Så vil samtidig også spørge jer om man kan søge tilskud til tandlæge hos kommunen når man er på SU?

På forhånd tak for hjælpen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandlæge i Næstved
  • #1   18. sep 2013 Hov.. Ved godt at der ligger en tandlæge her i Fuglebjerg.. Men de er ret dyre, nogen af de dyreste i kommunen..

    Har brugt dem til 2 tænder, og der skulle jeg af med 1200kr pr. tand..


  • #2   18. sep 2013 Tandlæge Birgitte og Per Danielsen de er rigtig gode i Næstved oppe i byen..
    Jeg har altid været bange for og skulle til tandlæge og da jeg så lige har fået mit første hul nogensinde selvom jeg passer godt på dem så skulle det jo laves og de var bare så gode.. Mærkede ingen ting og de tager sig godt af en.. smiley
    Syntes de er okay billige.. For bedøvelse og de lavede hullet med en plast fyldning gav jeg omkring 700 kr tror jeg.. Så klart dem ville jeg anbefale smiley


  • #3   18. sep 2013 Det er de samme som har tandlægen her i byen, så de har samme priser..
    De er gode og søde ja, men alt for dyre..

    1200kr pr kindtand skulle jeg af med..


  • #4   18. sep 2013 Niels Skovsgaard er også rigtig dygtig.

    Jeg har ikke styr på hans priser, men er det ikke noget med, du kan få støtte fra kommunen? (Husker jeg helt galt, hvis jeg mener, du er studerende?)


  • #5   18. sep 2013 Jeg fik også lavet kindtand og gav ikke så meget..
    Nu kommer det selvfølgelig også an på hvor stort hullet er osv.. Men priserne ligger nogenlunde på det samme hos alle tandlæger og det er ikke billigt og skulle igennem sådan en omgang og vil klart sige jeg syntes de er "billige".. Tror ikke du finder noget der er billigere.. Er du ikke medlem af sygeforsikringen danmark? Der får man også lidt hjælp fra dem til regningen..


  • #6   18. sep 2013 Charlotte - Niels Skovsgaard har jeg også hørt godt om.. Min stedfar har fået lavet hele overmunden hos dem igennem kommunen..

    Jep er studerende og jo man kan søge tilskud hos kommunen hvis ens indkomst er omkring det samme som KH'en..
    Man skal bare søge om enkeltydelse, dokumentere ens indkomst og udgifter samt ligge et prisoverslag fra tandlægen med..
    Ved at kommunen bruger Niels Skovsgaard..

    Det eneste det er pænt træls er at hvis man søger tilskud hos kommunen, så må man ikke få lavet noget før det evt. er blevet godkendt..

    Men ringer til Niels Skovsgaard imorgen og får en tid til at få lavet et overslag..

    Mie - Alle jeg har snakket med hernede omkring syntes at de er dyre.. Selv kommunen vil ikke bruge dem til dem de bevilliger tilskud til..


  • #7   19. sep 2013 Jeg har vært i Riga i Letland 2 ganger nu og ordnet mine tænder, og har sparet mange penge smiley

  • #8   19. sep 2013 Linda - Uhh hvis jeg bare havde råd til at tage til udlandet og få lavet alt det der skal laves (ved kun at jeg har 2 huller og et begyndende hul, men der er sikkert mere), så var jeg allerede taget afsted.. smiley

  • #9   19. sep 2013 Fly, er billigt og hotellerne der en utrolig billig. Fik lavet 2 porcelæns kroner nu i marts til 1750,- per stk.. (fik lavet 11 kroner og en bro for 2 år siden der nede)
    Hotellet Vi boede på i 4 nætter kostede 1500,- for 2 stk med morgen og aftensmad. 3 stjernes med spa afdeling smiley og tror jeg betalte ca 1400 for fly tur retur. Men 2-3 huller er nok rimeligt at tage i hjemme i Dk smiley Men jeg skulle betale ca 6000,- for en krone her hjemme, så da blev det Riga på mig med tandlæge/veninde shopping tur smiley
    Håber det ikke bliver så slemt for dig smiley


  • #10   19. sep 2013 Okay.. Det forstår jeg bare ikke når der er flere her i Næstved der er meget glade og tilfredse hos dem også hvad angår prisen.. Men det er jo smag og behag.. Alle har forskellige meninger og nu kom jeg bare med et forslag.. smiley

  • #11   19. sep 2013 Linda - Det lyder godt nok lækkert.. smiley

    Mie - Skam også helt iorden.. smiley


Kommentér på:
Tandlæge i Næstved

Annonce