1.573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hov kur (til hestefolket) Hov kur (til hestefolket)

Jeg kan ikke logge på hestegalleri? Så kan ikke spørge derinde, men her plejer også være super hjælp at hente.
Jeg har en stor dejlig basse, men hans hove er forfærdelige smiley de flækker og er bare meget tørre... Jeg havde i en lang periode hvor jeg vandede hovene hver dag, men det hjælper ikke længere, han får hovedet hver dad også regner jeg med at evt købe en vitamin fra equsana, som skulle hjælpe... Jeg hører bare ikke så godt om equsana foder generelt bla. Pga. For meget sukker, og har ikke kunne finde sukker indholdet i denne. Den hedder Premium vit.
Så har jeg set nogen råde ølgærspulver, torskelevertran og nogen der siger roepiller skulle få heste til selv at danne b vitamin til hovene... Hmm bogen der har erfaring med hvad der virker og hvad der evt er en skrøne.
Jeg har nu smed hver måned fordi han mister skoene, de kan simpelthen ikke holde sig på. Han har 4 stk på og mister altid bagskoen først, så klokker hjælper ikke. Indtil videre har smeden givet ham forskellige slags sko på hver gang for at se om det kunne hjælpe, indtil videre uden held.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hov kur (til hestefolket)
Kommentér på:
Hov kur (til hestefolket)

Annonce