{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.504 visninger | Oprettet:

Hudproblemer:/ {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte, i ved jo så meget så nu prøver jeg:)

For 5mdr siden begyndte jeg at få et lille udslet lige over læben, og en smule under mit ene øje, jeg troede det var soleksem og lod det derfor være noget tid, men det blev værre og tog til lægen, jeg fik en hormon creme og smurte on and off i nogle måneder, men det blev ved at komme tilbage så snart jeg stoppede med at bruge cremen også selvom jeg trappede langsomt ned. Jeg kom til en hudlæge der sagde det var svamp, at det var kommet fordi jeg brugte en for fed creme ( den blå nivea ). Jeg fik nogle piller til 30 dage, shampoo jeg skulle bruge 5 dage i 5 min og efterfølgende 2 gange i ugen samt noget hormon creme mod svamp. Nu er der gået 7 uger og det er blevet SÅ meget værre, jeg har det i måske 40% af ansigtet. Og det gør SÅ ondt, det ligner synes jeg selv små bumser, andre synes ikke det gør, men det er små buler og de er røde, hvis jeg køre min hånd henover føles hånden som sandpapir, jeg kontakter lægen på mandag og beder om at komme til en anden hudlæge, men ihh, har bøvlet med det her i 5 mdr og det gør ondt og ser SÅ strenge ud. Jeg er også begyndt at rense min hud hver morgen som lægen sagde jeg skulle og bruger en anden creme hun anbefalede. Nogen dee har et bud på hvad det kan være ? Det er også tørt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hudproblemer:/
Kommentér på:
Hudproblemer:/

Annonce