{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Når tingene bare virker! {{forumTopicSubject}}

-Og når hunden også mærker det smiley

Jeg tog ud med Milo et roligt sted i dag for at træne lidt fremsendelse og afdækning i alle mulige retninger. Han var bare super meget på og skarp til alt hvad jeg bad ham om. Det var så skønt!

Her til aften ville jeg så tage lidt mere fat i vores plads position, fordi han sidder lidt langt fra benet. Jeg ville så lave nogle øvelser for at få ham til at styr sin numse lidt bedre. Han kan dreje den ene vej rundt, men forpoterne på en bog, men ikke den anden vej. Da vi har trænet det små 20 min, er det ligesom jeg kan se en pære lyse op og han drejer den rigtige vej rundt 3 gange og småbjæffer, stopper op kigger på mig, og drejer igen. smiley Han fik virkelig en Aha oplevelse der, og lige der er det rigtig fedt at arbejde med sin hund!

Andre hunde der har lært noget nyt i dag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når tingene bare virker!
  • #1   24. okt 2013 Åh hvor skønt! Jeg kender/elsker også når hunden ligesom får den der: "Aha!" oplevelse hvor pæren lyser smiley Vi var til lømmelhold idag og alt gik faktisk super, endda da vi bare stod og ventede lidt, gik han pludselig immellem benene på mig FLERE GANGE, hvilket er en del af "Set up" øvelsen, og jeg blve da bare så glad for at han ligefrem tilbød mig en af hans nye øvelser smiley Det eneste der ikke var så godt var, at jeg ikke havde nok godbidder til at de fantastiske ting han lavede smiley smiley

  • #2   24. okt 2013 Haha, nej det er surt at løbe tør for guf smiley
    Men ja det er sådan en fed oplevelse når de selv tilbyder den adfærd som man ønsker, og det gør træning så meget sjovere når hunden også nyder det ! smiley


  • #3   24. okt 2013 Jeg kunne ikke være mere enig! smiley

Kommentér på:
Når tingene bare virker!

Annonce