Stakkels lillesøster med fødselsdag i dag! :/ {{forumTopicSubject}}
Ja min mor og stedfar havde inviteret 22 gæster med til min lillesøsters fødselsdag i dag og vi blev i alt 7 mennesker, alle andre aflyste ½-1 time før de skulle komme, som selvfølgelig er forståeligt!
Men nøj hvor var det synd for min lillesøster som bliver/er blevet 12 år, hun havde glædet sig utrolig meget
For ikke at tale om min mor og stedfar der havde bikset 3 lagkager, 40 boller, 90 pølsehorn og 4 kg. frikadeller, roastbief, pastasalat og kartoffelsalat sammen i store stimer, når der "kun" kom 2 ekstra udover husfamilien og så manden og jeg.
Jeg kunne godt se hvor skuffet min lillesøster var, selvom hun ikke ville vise det - men vi fik dog en hyggelig aften ud af det. Vi har først lige vovet os udenfor nu så vi er lige trådt ind ad døren. Men nu er vejret heldigvis ikke så slemt mere.
God aften til alle, håber det er stilnet lidt af hos jer også
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Men ja, det er ærgerligt, når hun nu havde glædet sig
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.549
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Regner med at folk kommer dumpende over de næste par dage for at aflevere gaver og til en kop kaffe - meen min mor holder 50 års d. 16 november så tror faktisk der er en del der bare "venter" indtil da.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Der er ikke lige noget i nærheden, men nu er der mange rester
Stakkels lillesøster med fødselsdag i dag! :/