1.658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

e G
e G
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 84 Svar: 116

Kattemad ! Kattemad !

har godt nok ikke noget med hunde at gøre, men er der nogen der ved hvor man kan få noget godt, billigt kattemad?
Ikke sådan noget whiskas og lign.
Men noget med masser af proteiner, vitaminer og alt det der.
Og godt for fordøjelsen og pelsen.

Lige nu har jeg noget der hedder sensitive fra sensabelle, tror jeg det hedder. det er rigtig godt, men lidt dyrt. de æder nemlig ret meget smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemad !
  • #1   4. nov 2013 Den i pose fra Aldi min trives super godt på den, bedre en RC og hills

• #2   4. nov 2013 Sanabelle købt via zooplus

• #3   4. nov 2013 hvad er det for en fra aldi? er det godt for katten?

kan godt være jeg ska holde mig til sanabelle. må lige se smiley

• #4   4. nov 2013 hvor lang tid tar levering og sårn?
    og ved du om der er mængderabat smiley ?

• #6   4. nov 2013 Hvis det er dåsemad så er lux fra aldi rigtig godt, ingen sukker og korn.
    Hvis det er tørkost vil jeg sige porta 21, taste of the wild, applaws eller lignende. Her bruger vi lige nu en blanding af taste of the wild, porta 21 og iams hairball control, sidstnævnte bruger vi fordi vores maine coon ellers får hårboller og kaster op.
    Kig eventuelt på kattegalleriet og skriv foder i søgefeltet.

• #7   4. nov 2013 Whiskat er ikke godt og består mest af korn og biprodukter. Tropic er godt nok, det er fra Aldi eller lidl

• #8   4. nov 2013 Du kan eventuelt gå ind på zooplus og se alle de mærker der er kornfri, det er godt foder.

• #10   4. nov 2013 Jeg har de sidste 4 måneder kørt på denne http://www.zooplus.dk/shop/top_brands/porta21/porta21_kattefoder/toerfoder/182084
    Og de stortrives ( norsk skovkat, Ragdoll og en Maine coon)
    Jeg synes at prisen er mere end ok og især hvis du tager 2 x10 kg, og ingredienserne er fine. (den tyske zooplus er lidt billigere)

• #13   4. nov 2013 Sanabelle hører altså til i den billige ende. De har iøvrigt også en kornfri variant hos zooplus.

• #14   4. nov 2013 Taste of the Wild
    Wolfsblut

De fungerer min super godt på! smiley
    Købes det over nettet kan det langt bedre betale sig smiley

• #15   4. nov 2013 wolfsblut? er det Wildcat du mener?
    Det har jeg også brugt til mine i lange tider før jeg forsøgte mig med porta 21 kornfrit. jeg opgav, da der i lange perioder ikke kunne fås 3 kg poserne, og de små poser synes jeg var for dyre i drift. Ultimativt kattefoder i mine øjne, der er også kommet en del nye varianter i serien, har faktisk lige købt hele striben i 500 gr, poser, blot for at teste.
    eneste anke er at alt det gode er så jammerligt små i kuglerne.
    har også bestilt en prøve af olivers grainfree til store katte, for at se om de gider det.

• #16   4. nov 2013 Hihi ja, men køber det samme sted som wolfsblut, my bad smiley

• #17   4. nov 2013 Jeg vidste jo hvad du mente smiley
    ingrediensmæssigt synes jeg det er ultimativt, bare ærgerligt at kuglerne ikke er større..

• #18   4. nov 2013 Det er rigtig nok smiley

• #19   4. nov 2013 Ville vælge Orijen.

• #20   4. nov 2013 Vores nægter at æde andet end det fra Aldi.

Og vi får hvert år kæmpe ros for deres fine pels, fine tænder, øjne osv. ved dyrlægebesøget.

Vi prøvede at købe det dyre af det dyre hos dyrlægen, vi prøvede råt, osv. ikke om de ville æde det. Men Aldi´s.. guffeluffe. "åndsvage" misserdyr smiley man er vel tidligere vildkatte med en vis standard smiley

profilbillede
  • #21   4. nov 2013 min ragdoll trivedes slet ikke på orijen, fisk kan ingen her lide, og så er der bare kylling varianten.
    men ja, det er også en fin sammensætning det har.
    Acana grassland varianten fungerer også fint her.

• #22   4. nov 2013 haha.. jeg har også en vildkat, der dog bor i en carport her, hun er blevet så fin på den, at hun ikke vil have det billige vådfoder *GG* jeg griner lidt af hende, hun burde ikke være så utaknemmelig.. smiley

• #23   4. nov 2013 MLA: mine har seriøst prinsessenykker smiley

• #24   4. nov 2013 det er da rart, synes da de også fortjener det smiley
    ærgrer mig over at hende vi har boende, ikke vil ind. Hun kan ikke lide hundene, så det er nok der skoen trykker. Så hun fik egen iglo i carporten forrige vinter, det var hun godt tilfreds med. Hun er steriliseret og får behandling ligesom de 3 andre luksusdyr, og virker til at have det glimrende med det.

• #25   4. nov 2013 Bare hun selv har valgt det så er det jo fint.

Min den trefarvede tog jeg ind da jeg fik hende indfanget og sterriliseret. Hun var så vild at man ikke kunne komme til hende (nogen havde klistret et heksehyl fast på hende) og jeg måtte holde hende inde til vi kunne tage stingene. (hun var på foder -du ved sådan en man fodre udendørs.) I den periode blev vi så enige om at hun skulle bruge kattebakke og lade mine møbler være (at væsse kløer i et indkøbt kradsebræt) vi blev gode venner. HUndene kendte hun allerede fra haven. Det var nemlig Nova der startede med at dele sin mad med den sultne vildkat og så hang jeg ligesom på hende.Da stingene var fjernet prøvede jeg at lukke op så hun kunne gå ud og da hun ikke selv gik togjeg hende og flyttede hende udendørs.Hun blev så bange at hun sprang gentagende gange ind i ruden. Så lukkede jeg hende ind og der gik 7 år inden hun gik ud igen.. smiley

Den anden fik jeg med fuldstændig krøllet pels og forbrændt da en bekendt havde reddet hende ud af et brændende sankt hans bål hvor hende og hendes søskende omkom i den kasse de var sat derind i. smiley så hun blev også holdt inde i lang tid til hun var ok,så hun kommer og går som det passer damen. I skrivende stund ligger hun i ske med Walle i et hjørne af sofaen.:)

• #26   4. nov 2013 Åhh.. Sikke skæbner smiley det er da så fantastisk, at de begge har fået et nyt liv som forkælede prinsesser smiley
    jeg har forsøgt at lokke vores missemor til at flytte ind i vores værksted, som ligger i forlængelse af huset, med lem i døren så hun ikke skal føle sig fanget, men nix, carporten er hjemmet på 3. År

• #27   4. nov 2013 Så har hun jo også selv valgt. smiley Bare hun er lykkelig så er det jo det bedste.

Kommentér på:
Kattemad !

Annonce