{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Hjemme fra Mallorca :) Kig hvis du vil {{forumTopicSubject}}

Så er vi hjemme igen, vi kørte direkte fra aalborg lufthavn og hjem, hurtig pakke en lille taske, se til Magnus og så afsted igen til Thorup Strand for at hente RASMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var der nogen der sagde, at jeg savnede ham?? *G* Jooo tak, allerede i mandags snakkede vi om, at vi sådan glædede os til at komme hjem til ham. Og der var nok en, som tissede af glæde da vi kom smiley Man finder da nok lige ud af, at man ikke kan leve uden ham.

Men vi havde en dejlig VARM ferie,. Heldigvis så vi "kun" to hjemløse hunde, som der dog havde en herre. De var alle tre hjemløse, det gjorde godt nok ondt at se dyrene (har sq ikke så meget ondt af manden, sorry, men han var rask og ku sagtens (tror jeg da) arbejde.....Men jaja, de sad lige udenfor et supermarked, så der gik vi ind, og købte en dåse hundemad til hundene. Jeg var lige ved at tude,da den ene af hundene krøb heeeelt op til mig, og nærmest sagde "taaag mig meeed, pleeeaaaassseeee" *Gulp*

Da vi var på marked, var der et foto-album, fyldt med billeder af voksne, unge, gamle og vangrøgte hunde smiley Vi spurgte til, hvad det var for nogle billeder. Det var heldigvis billederne af hunde, som de har reddet smiley der faldt et sten fra mit hjerte smiley
Dejligt ikke at se så mange hjemløse dyr dernede,som sidst jeg var der (har set mange flere på Gran Canaria også). Håber det er fordi der er kommet internater til dernede!!

èn ting er sikkert, vi tar gerne afsted igen på ferei, for Rasmus havde det sååå gdot hos mor, men vi er maxxx enige om, at 7-10 dage væk, er nok for os smiley

Håber ikke i er druknet herhjemme )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme fra Mallorca :) Kig hvis du vil
Kommentér på:
Hjemme fra Mallorca :) Kig hvis du vil

Annonce