{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Dårlig negl - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min dejlige labrador han på 7 år har frygtelige problemer med sin negl/klo på forpoterne.
Det startede for 1 år siden, hvor hand negl pludselig var flækket på langs, og blevet tyk og meget øm. Var til dyrlæge, og han var lidt usikker på behandling. Vi fik penc. Da der var betændelse og han klippede den lang ned og lukkede med brænder. Vi ventede og den groede ud igen stadig med flækket negl! Hunden har ondt i det (tror jeg) han slikkede og slikkede.. Vi fortsatte hos dyrlægen, og efter 3 forgæves forsø med behandlinger med div. Medicin og klipning mm. Blev tåen amputeret.
Det gik godt og han kom sig hurtigt og det bare SÅ fint idag! Ingen problem smiley

MEN nu det sket igen på den anden side! Tog til dyrlæge med det samme, og dyrlægen var et stort spørgsmålstegn. Han siger han aldrig har set det før og tænkte lææææænge over hvad vi gjorde denne gang! Bassen blev bedøvet og neglen klippet helt ned og der blev revet negl af helt inde ved roden.. (Den side flækken var i)
Dog heldigvis Ingen betændelse!
Det er nu 3 uger siden og den er begyndt at vokse ud. Han slikker i det, men er glad og frisk og pjatter som altid! Er bare så nervøs for det er samme problem igen og frygter den er flækket igen.. Han skal bare ikk igennem alle mulige forsøgs behandlingen igen så heller fjerne tåen!

Nogen som kender har hørt om dette? Eller har råd til mig?
Min basse er mit et og alt og skal ikke lide og have ondt smiley

Håber i kan hjælpe og tak fordi i læste med.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dårlig negl - hjælp!

Annonce