{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

den uheldig hund... {{forumTopicSubject}}

jeg synes efterhånden de er ved at være lidt synd for min hund. alt er bare sket på lige efter hinanden.

til at starte med blev hun bidt af en anden hund. det resulterede i at hun fik et tandsår lige oven på hovedet. 2 uger senere sad en af hendes klør fast i en trappe så den blev revet halvt af og det blødte ud over det hele. så det var babu babu af sted til dr. dyr hvor hun blev bedøvet og fik neglen klippet af. en uge senere havde hun så øjnbetændelse så vi måtte afsted igen og dr dyr konstaterede også at der var lidt betændelse i tåen uden negl så hun kom også på pinicilin.

2 uger senere (i fredags) begyndte hun så at halte på det venstre bagben og vi måtte så afsted igen igen. det var dog ikke noget alvorligt. dr dyr mente at det var på grund af noget dårlig mave og vi gik derfra med smertestillende piller og en anvising om at holde hende i ro.

jeg synes godt nok der er sket meget trælst for min lille stakkel det sidste stykke tid og nu håber jeg også at det er ved at være ovre. for en ulykke kommer jo sjældent alene og det gjorde de godt nok heller ikke den her gang. nu er min penge pung bare blevet lidt vel tynd. men sådan er det jo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den uheldig hund...
Kommentér på:
den uheldig hund...

Annonce