559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Storesøster Misha hjælper lillesøster Lilli <3 Storesøster Misha hjælper lillesøster Lilli <3

Lilli skal i en uge igen forsøge med astma medicin smiley Men efter en uges indlæggelse for nylig med nogen hårde omgange med maske, synes hun ikke det er skide fedt smiley

Så er det godt at storesøster Misha lige kan vise, at det slet ikke er farligt smiley smiley Jeg elsker bare mine piger så meget, og synes lige jeg ville dele det fine billede af Misha der demonstrere, at det ikke er slemt at få maske på smiley

(Det er KUN masken, INGEN medicin smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Storesøster Misha hjælper lillesøster Lilli <3
  • #1   14. nov 2013 Jeg håber det hjælper hende, så hun vil tage masken smiley

Dejligt at hundene kan hjælpe på den måde smiley

MÅ lige ligge en lille bitte "husk hygiejnen", jeg er miljøskadet, så jeg kan ikke helt lade være med stille af hviske det (men det tror jeg nu du har helt styr på) smiley

• #2   14. nov 2013 Misha er bare den bedste til Lilli smiley
    De har så meget glæde af hinanden, om det er i leg eller læring smiley

• #3   14. nov 2013 Jeg måtte gerne sætte den på Lilli et øjeblik derefter og så tog jeg den væk igen. smiley Bryder mig bare ikke om, at det skal være ''et overgreb'' så vil jo gerne at hun vil acceptere den smiley Men ja, det er så smukt, synes jeg! smiley

Selvfølgelig smiley

• #4   14. nov 2013 Det er så svært med børn og sådan noget, det er svært at forklare, så de forstår og går med til behandlingen smiley Så det er da helt klart en super måde, hvis det hjælper for hende at se, at hundi "godt kan lide masken" smiley

• #5   14. nov 2013 Ja, det er meget svært! Lilli er så glad for Misha og kan Misha klare det, så kan Lilli nok også smiley

• #7   14. nov 2013 Smilla - Taaak smiley Ja, håber også snart hun får det bedre, hun har haft noget at et sygdomsforløb, på det ene år smiley Så hun fortjener at blive rask!! smiley Og det er jeg ked af at høre, det er ikke til at spøge med, det er noget rigtig skidt! smiley

• #9   14. nov 2013 Det værste er, at jeg tror ikke det er astma, for alle de gange hun har fået maske har det ikke hjulpet, men de bliver ved med at ville give hende det :s Tak smiley smiley

• #11   14. nov 2013 Hmm kunne da være jeg skulle prøve det trick, vi har nemlig samme problem med masken herhjemme, sønnen vil bare ikke have den!!!
    Men tvivler lidt på at han forstår pointen i at hunden gerne vil... Og tror egentlig heller ikke hunden vil hehe...
    Men en dukke eller bamse er nok en god ide... Eller måske bare os selv...

• #13   14. nov 2013 Pernille - Ja det er et levende væsen og en hun virkelig elsker smiley Gør det også på mig selv, så forsøger virkelig at vise det ikke er farligt smiley Tror jeg vil prøve på hendes dukker og bamser smiley Og tak for de søde ord smiley

Maria - Misha kan jeg nærmest ''få til alt'' smiley Er selv nogen gange forbløffet over de ting jeg kan få hende til, til trods for hun er fransker smiley Men du kunne jo prøve med godbidder, klap og kæl, eller ja med en dukke/bamse. Der er sgu ikke noget være end at holde dem fast når de får masken smiley

Christian - Taaak smiley Ja, hun holder rigtig øje med hvad jeg gør ved misser smiley Det er så sødt! smiley Hvis jeg får Misha til at ligge sig helt flat ned på ryggen og nysser Misha på hendes bare mave gør Lilli det samme og siger 'mmmm' smiley Og kæler for hende, de er bare de bedste venner smiley

• #15   14. nov 2013 Ja det er ikke skide sjovt.

Ulækkert? smiley Det er vel ikke mere ulækkert en at Lilli kravler hen og får en mysser af Misha. Her kommer tungen trods alt ikke på og hun har den på hovedet max 5 sek smiley Men ja, hellere det end at slåsse med Lilli smiley

• #17   14. nov 2013 Hehe smiley Det er også mere den anden ende min hund er ''beskidt'' og fæl smiley

• #18   14. nov 2013 Og der har Lilli kun nærmest sig EN gang og det var vidst en fejl smiley

Kommentér på:
Storesøster Misha hjælper lillesøster Lilli <3

Annonce