{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Ingen kreativitet {{forumTopicSubject}}

Godaften søde mennesker.

Sidder i min halvfærdige stue/spisestue og er ret så frustreret! Jeg har en kæmpe hvid væg bag min lysekrone og det går altså ikke! Jeg er helt tom for kreative idéer, derfor håber jeg lidt at i har lyst til at hjælpe mig. Alle idéer modtages med kyshånd!

Forsat god aften
Camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen kreativitet
  • #2   1. dec 2013 Det ville da være synd , at hænge billeder ....eller andet op bag ved den smukke Prismekrone.....

Hvis du synes det er kedeligt , som det er nu......... så ville jeg ... male en anden farve ( i en stor firkant...... eller evt. en stor cirkel / halv-cirkel ).... på væggen bag ved Spisestue-møblerne ).... fra gulv til loft. ..... smiley

Så kommer Prismekronen til sin ret .... og også møblerne .... smiley

• #4   1. dec 2013 Tak for jeres gode idéer! smiley
    Har selv tænkt på et stort maleri, evt noget abstrakt? Hmm.....

Rigtig god idé med en firkant eller cirkel, men væggen overfor er der malet striber i to forskellige farver, (skulle jeg måske have skrevet :D) så vil det ikke blive for meget "maling" direkte på væggene?

Ih altså hvor er sådan noget svært!

• #5   1. dec 2013 Så mal selv et STORT billede........... men bare med evt en stor rød/ orange sol.....( oppe bag Prismen........ og så lidt " stråler ".... fra solen.....

Og hvis du ikke kan finde på noget........ så sender du bare Prismekronen til mig.... og hænger en Ris-lampe op i stedet for...... smiley

• #7   1. dec 2013 Fed idé med solen! Det kunne se rigtig godt ud, tak! smiley

Det have måske også været lettere med pynt på væggen, hvis det bare var en rislampe smiley meeeen, kronen bliver hvor den er, har ledt læææænge efter den (men også fordi den vejer tre elefanter) smiley

• #8   1. dec 2013 Man kan også sætte en sætte en bane tapet op , finde det i farver der matcher farverne på den anden væg.... den kan evt. sættes på en tynd træplade om skrues op så man ikke klisterer en på væggen .. på den måde kan den nemt pilles ned igen når man bliver træt af den

• #9   1. dec 2013 Sæt noget neutralt tapet op med lidt mønster op, bare med lidt mønster, f.eks. i hvid.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.036
    #10   1. dec 2013 Jeg tænker:

Stort, lyst gråt, fluffy tæppe under bordet
    Lammeskin på stolene
    Stor sølvfad med masser af sølvstager på bordet
    Horisontalt, hvidt panel midt på væggen, i dens fulde længde og lidt højere end bordet
    Herunder, tapet i lyse grå/sølv vertikale striber

Lidt herskabslejlighed/nordisk-kombi, jeg tænker matcher kronen og bordet. Og så synes jeg sagtens der kan være Hvidt bag kronen, så den kan komme til sin ret uden det bliver for meget af det gode, den kaster sikkert et flot lys på væggen også.

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105
    #11   1. dec 2013 Flot sort tapet med sølv mønster er flot smiley

• #12   1. dec 2013 Er helt vild med din ide blah b! Elsker selv den stil, også derfor min sofa er spækket op med bløde dyreprint tæpper og fluffy puder! smiley smiley Men, det lyder altså en anelse dyrt smiley

Er lidt fast besluttet på, at væggen ikke skal forblive hvid, da jeg i min male-madness valgte også at male mit trægulv hvidt smiley når det så kommer til striber, så er hele væggen overfor malet med striber i forskellige størrelser og to farver. Det vil måske være for meget hvis begge bliver smukkeseret sådan?

Nogle gode idéer til hvordan man kan lave de paneler billigt?

profilbillede
  • #13   1. dec 2013 Det med træpladen var en rigtig fed idé! Måske lave den lidt tyk, så man kunne bruge den som både "maleri" og billedehylde? Tænke tænke.. Kunne se godt ud! smiley smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.036
    #14   1. dec 2013 Tænkte faktisk at du kunne bruge gallerihyldet fra ikea, de er billige, og så kan du jo nemt rykke rundt på billeder, hvis det hvide bliver for kedeligt smiley

Ellers tror jeg da bare at jeg ville gå i silvan eller røverkøb og bruge nogle billige fodlister eller stuk.

Hvis det bliver for meget mønster, mår der allerede er striber, så ville jeg finde noget lyst, simpelt tapet til under panelet eller en farve der matcher dine striber smiley

• #15   1. dec 2013 Jeg havde også en træls Tom væg, det blev til dette her smiley

profilbillede
  • mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105
    #16   3. dec 2013 Evt et stort flot spejl med sølv kant rundt om med flot mønster i:)

Kommentér på:
Ingen kreativitet

Annonce