612 visninger
|
Oprettet:
Ingen kreativitet {{forumTopicSubject}}
Godaften søde mennesker.
Sidder i min halvfærdige stue/spisestue og er ret så frustreret! Jeg har en kæmpe hvid væg bag min lysekrone og det går altså ikke! Jeg er helt tom for kreative idéer, derfor håber jeg lidt at i har lyst til at hjælpe mig. Alle idéer modtages med kyshånd!
Forsat god aften
Camilla
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 11.001
Hvis du synes det er kedeligt , som det er nu......... så ville jeg ... male en anden farve ( i en stor firkant...... eller evt. en stor cirkel / halv-cirkel ).... på væggen bag ved Spisestue-møblerne ).... fra gulv til loft. .....
Så kommer Prismekronen til sin ret .... og også møblerne ....
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
Har selv tænkt på et stort maleri, evt noget abstrakt? Hmm.....
Rigtig god idé med en firkant eller cirkel, men væggen overfor er der malet striber i to forskellige farver, (skulle jeg måske have skrevet :D) så vil det ikke blive for meget "maling" direkte på væggene?
Ih altså hvor er sådan noget svært!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 11.001
Og hvis du ikke kan finde på noget........ så sender du bare Prismekronen til mig.... og hænger en Ris-lampe op i stedet for......
jul 2012
Det have måske også været lettere med pynt på væggen, hvis det bare var en rislampe
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.288
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.071
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.036
Stort, lyst gråt, fluffy tæppe under bordet
Lammeskin på stolene
Stor sølvfad med masser af sølvstager på bordet
Horisontalt, hvidt panel midt på væggen, i dens fulde længde og lidt højere end bordet
Herunder, tapet i lyse grå/sølv vertikale striber
Lidt herskabslejlighed/nordisk-kombi, jeg tænker matcher kronen og bordet. Og så synes jeg sagtens der kan være Hvidt bag kronen, så den kan komme til sin ret uden det bliver for meget af det gode, den kaster sikkert et flot lys på væggen også.
jul 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105
jul 2012
Er lidt fast besluttet på, at væggen ikke skal forblive hvid, da jeg i min male-madness valgte også at male mit trægulv hvidt
Nogle gode idéer til hvordan man kan lave de paneler billigt?
jul 2012
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.036
Ellers tror jeg da bare at jeg ville gå i silvan eller røverkøb og bruge nogle billige fodlister eller stuk.
Hvis det bliver for meget mønster, mår der allerede er striber, så ville jeg finde noget lyst, simpelt tapet til under panelet eller en farve der matcher dine striber
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 254
jul 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105
Ingen kreativitet