{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Det bliver helt sikkert jul, men ikk den jul jeg regnede med :O( {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været inde og rettet Whiskeys profil til at han nu er Kongen af himlen.

Han fik fred i går. I oktober blev han 11, hvilket jo er utrolig flot, når man ser på at han er en stor race og hans vægt osse.
Lørdag ville han ikk støtte på højre bagben, vi gav ham noget smertestillende og søndag kom Dr. dyr ud.
Han havde helt sikkert slidgigt i bagben, hofter og muligvis osse en diskus. Hans slimhinder var også begyndt at blive gullige, så ingen tvivl om at det var den rigtige beslutning.

Men det er ekstra hårdt. Whiskey var min første hund. Han er født den dag Manden og jeg blev kærester. Vi flyttede sammen efter 1½ måned og købte Whiskey 14 dage senere...total uplanlagt.

Han har været med os igennem alt, både sorg og glæde. Han var den bedste dreng. Jeg savner ham helt ubeskriveligt. Men jeg er glad for at jeg sad med hans hoved i skødet, at det blev hjemme og at min mor kunne kører ham over til dyrlægen.

Nu frygter jeg den dag Dr. dyr ringer at vi kan hente hans urne.

Hvil i fred min elskede Whiskey.....vi ses igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver helt sikkert jul, men ikk den jul jeg regnede med :O(
Kommentér på:
Det bliver helt sikkert jul, men ikk den jul jeg regnede med :O(

Annonce