{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Linemissen er FUNDET!! {{forumTopicSubject}}

Til jer der fulgte tråden i sommers.

Linemissen er blevet fundet! Er lige blevet ringet op af nogen meget søde mennesker der har en hestepension. De har haft hende boende nogen måneder , men er først kommet til hende nu.
De havde så fået hende scannet da øretussen ikke kunne aflæses og så fandt de frem til mig da scanneren sagde BIB.

De synes hun er meget smuk og vil gerne beholde hende så det kan ikke være bedre!

Deres datter arbejder for dyreværn i USA og begge deres andre katte er tilløbere så det er bare mennesker med hjertet på rette sted hun har valgt! Jeg er så lykkelig! 2014 bliver et FANTASTISK år!!!

den gamle tråd: http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/551515-nu_loeb_hun_saa_vaek_kat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linemissen er FUNDET!!
  • #1   2. jan 2014 Hvor er det bare skønt døde!!

Og Linemis, du har god smag.. Kan du ikke hjælpe mig mht mænd? Finder altid den forkerte.. Griner højt..

• #2   2. jan 2014 Aj hvor skønt!! smiley

Det har år 2014 bare at blive smiley

• #3   2. jan 2014 Dejlig nyhed at starte det nye år med - tillykke smiley

• #5   2. jan 2014 Sidder bare for mig selv og gentager: " Det er da helt vildt"..for det er det da. Men damn det var godt jeg chippede hende selvom hun var øremærket.

7 mdr nåede hun at være væk.

• #6   2. jan 2014 Hvor fantastisk smiley

• #7   3. jan 2014 Så har jeg været derude. Det er de mest fantastiske mennesker hun har fundet. De er SÅ hjertevarme, søde og venlige. Og de ELSKER hende allerede. De har så kaldt hende Lillemis hvilket hun jo reagere på.

De gør det helt på hendes præmisser og synes hun er smuk og dejlig. Og det sjove er at hvis ikke de havde en logerende der er dyrlæge og havde en scanner, så havde de trillet ned til deres dyrlæge, som tilfældigvis er samme som i sin tid har chippet hende. smiley

Det er et sandt julemirakel. Og jeg er smækfyldt af varme og håb for min lille Linemis der bare SÅ meget har fundet det helt rigtige hjem når nu de 2 rivejern af en mor og søster hun har ikke vil acceptere hende.

Det var så skønt at nusse, dufte og kysse hende igen!Og hun kendte mig med det samme smiley

profilbillede
  • #10   3. jan 2014 Sikke skønt billede! man får helt en klump i halsen, bare så dejligt det er gået hende sådanne smiley

• #11   3. jan 2014 Aino: jeg stortudede også bare da jeg så hende ligge derinde og slænge sig. Og Helga (damen på billedet) siger :" Jamen Lille Sarah - du må ikke være ked af det." og det er jeg jo slet ikke. Jeg var lettet, glad og tæt på lykkelig.

Jeg troede hun var død og så lå hun der og spandt. smiley

• #12   3. jan 2014 Nååååå, tihi ja det var jo glædeståre smiley

Også noget vildt med denne her afslutning, for der kan skisme hurtigt ske noget møg når et dyr er på egne poter!

Men hun er en klog lille en, ja det må hun da være når hun vælger så hjertevarme mennesker, og total plus de har en dyrlæge boende smiley

• #13   3. jan 2014 Ja hun har sgu gjort det godt:) De fik også en kæmpe buket blomster og chokolade fordi de gav mig noget savnet ro i sjælen.

• #14   3. jan 2014 Skrup griner over det der "Lille Sarah", for det er da vist Helga der er lavest smiley men sådan tænker man jo selvfølgelig ikke når man vil sige trøstende ord som hun ville smiley

• #15   3. jan 2014 Rigtigt sødt af dig smiley dejligt de ikke bare tog hende til sig uden at hitte ud af hvor hun egentlig kom fra, det er guld værd hvad de gjorde!

• #16   3. jan 2014 Det er det nemlig. Det mest syrede er at hun havde beskrevet hende for hendes datter i San Diego der arbejder for Dyreværnet derovre. Med i beskrivelsen havde så været den udviskede tattoo i øret og så var hendes datter gået igang med nettet og var til sidst faldet over min efterlysning. Og i den stod hun var chippet og så over til dyrlægen og låne hans scanner og BIB der stod sørme samme nummer som i efterlysningen. Så ind i registrene og finde mit nummer og vupti her er vi så. Så hun er faktisk fundet i San Diego.. det er sgu meget flippet. smiley

• #18   3. jan 2014 Fedt!! smiley

Kommentér på:
Linemissen er FUNDET!!

Annonce