{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Jeg er rystet x( {{forumTopicSubject}}

Nu sad jeg lige på EB.DK og læste nyheder, faldt så over denne artikel som omhandler en mand som er bekymret for frost og mere storm efter Bodil.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2191369.ece

Måske jeg lige skal uddybe først.
- Jeg er opvokset i Jyllinge og efter Bodil har både jeg og min familie været dybt overvældet og imponeret over den hjælp og det sammenhold der har været.

Mine forældre + omkring 5-8 familier på den vej de bør er meget ramt af oversvømmelsen, så jeg bliver budt harm og forarget når jeg sidder og læser at nogle inde på den side i kommentarerne mener at man er et rigt svin hvis det er det eneste problem man har.

Mange i Jyllinge kæmper en sej kamp for at komme tilbage til noget der minder om en normal hverdag.

Derudover er der også mange i Jyllinge som langt fra er rige og kæmper for at få den fornødne hjælp, heriblandt er blandt andet min familie.

Sorry. Måtte bare lige ud med min irritation.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er rystet x(
  • #1   11. jan 2014 Om man er rig, mellem eller fattig, så er det da hamrende surt at der kom vand ind i hytten... jeg ville også være lidt bekymret, kan man holde varmen, tager huset mere skade osv.... må ikke være rart for dem der er ramte.....
    Fed hytte han har der i baggrunden, håber den bliver rigtig god igen smiley

• #2   11. jan 2014 Jeg siger dig, jeg har boet med min familie i beboelsesvogn hele julen, og der er mega koldt i sådan en, derudover er der jo ekstremt lidt plads smiley

Men ja det er et flot hus han har, jeg har tit beundret det når jeg gik forbi der med vufferne

Jeg er sjældent på den hjemmeside fordi jeg altid bliver forarget over kommentarerne men når det kommer så tæt på er det altså endnu værre smiley

• #3   11. jan 2014 Vil jeg gerne tro, samt det påvirker ens hverdag pludselig er meget anderledes end den plejer at være, man bliver selvfølgelig nød til at tage en dag af gangen, men øv det må ikke være rart....

Det er da en drømmebolig, i hvert fald hos mig smiley

• #4   11. jan 2014 At miste sit hjem - om end også kun for en tid - er noget meget essentielt, og jeg gad godt se det menneske, der ville blive påvirket af sådan en situation. Men Anya, men mange mennesker besidder ikke empati, men til gengæld en ganske stor portion misundelse - lad dig ikke gå på af sådan nogle narhatte. De ved ikke bedre. (Selv om jeg sagtens kan forstå, du bliver ked af at læse sådan noget).

• #5   11. jan 2014 Jeg forstår det bare ikke?

Men jeg så første hånd at der er nogle som stadig besidder sympati, fordi der kom SÅ mange fantastiske mennesker i weekenden inden juleaften og hjalp med at fjerne alt det affald som folk havde efter at have revet gulv op. Det var så rørende og bare helt fantastisk at så mange mennesker gad hjælpe med det også lige inden jul smiley

• #6   11. jan 2014 Bente, Enig! dog virker personen til at kunne udvise det mod dem der intet har, eller også er det for at personen ikke selv har noget smiley man må gerne være misundelig, men grimt når man ikke kan glædes på andres vegne selvom de har mere end en selv.

• #7   11. jan 2014 Det gør jeg heller ikke, Anya - men man ser jo også, hvordan der hetzes mod syge og arbejdsløse, og det går også over min forstand.

Aino: Du har ret - en snert af misundelse kan vi alle fra tid til anden føle, men at miste evnen til at glædes på andres vegne, det er i min verden dybt usympatisk.

• #8   11. jan 2014 Altså jeg er misundelig på mange mennesker men under dem alt det de har og håber det varer ved da smiley

• #9   11. jan 2014 Jeg tænker også på de personlige ting, man har/havde, som har taget skade eller er gået tabt. Affektionsværdi kan intet forsikringsselskab erstatte!
    Om man ejer et hus til 5 mill. eller bor til leje for 4.000/md., så er det sgu da stadig en svær situation og et stort tab.

Og ham i klippet udviser faktisk medfølelse for dem, som bliver hårdere ramt end ham. Han kan godt leve med ikke at få fuld erstatning, siger han. *tommel op*

• #10   11. jan 2014 Det er de samme snotdumme klaphatte der sidder og kommenterer på alt derinde... trist ikke at ha et liv og så ovenikøbet være så mavesur. ..

Tag dig ikke af dem.

Det må være skrækkeligt at få sit hjem og alle sine ting ødelagt af oversvømmelse. Jeg fik selv min vaskekælder oversvømmet for et par år siden og sikke et mas med stinkende kloakvand. Jeg kan let forestille mig hvordan det må være når det er ens hjem...

Kommentér på:
Jeg er rystet x(

Annonce