Jeg er rystet x( {{forumTopicSubject}}
Nu sad jeg lige på EB.DK og læste nyheder, faldt så over denne artikel som omhandler en mand som er bekymret for frost og mere storm efter Bodil.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2191369.ece
Måske jeg lige skal uddybe først.
- Jeg er opvokset i Jyllinge og efter Bodil har både jeg og min familie været dybt overvældet og imponeret over den hjælp og det sammenhold der har været.
Mine forældre + omkring 5-8 familier på den vej de bør er meget ramt af oversvømmelsen, så jeg bliver budt harm og forarget når jeg sidder og læser at nogle inde på den side i kommentarerne mener at man er et rigt svin hvis det er det eneste problem man har.
Mange i Jyllinge kæmper en sej kamp for at komme tilbage til noget der minder om en normal hverdag.
Derudover er der også mange i Jyllinge som langt fra er rige og kæmper for at få den fornødne hjælp, heriblandt er blandt andet min familie.
Sorry. Måtte bare lige ud med min irritation.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
Fed hytte han har der i baggrunden, håber den bliver rigtig god igen
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
Men ja det er et flot hus han har, jeg har tit beundret det når jeg gik forbi der med vufferne
Jeg er sjældent på den hjemmeside fordi jeg altid bliver forarget over kommentarerne men når det kommer så tæt på er det altså endnu værre
jul 2010
Det er da en drømmebolig, i hvert fald hos mig
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
jun 2012
Men jeg så første hånd at der er nogle som stadig besidder sympati, fordi der kom SÅ mange fantastiske mennesker i weekenden inden juleaften og hjalp med at fjerne alt det affald som folk havde efter at have revet gulv op. Det var så rørende og bare helt fantastisk at så mange mennesker gad hjælpe med det også lige inden jul
jul 2010
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Aino: Du har ret - en snert af misundelse kan vi alle fra tid til anden føle, men at miste evnen til at glædes på andres vegne, det er i min verden dybt usympatisk.
jun 2012
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Om man ejer et hus til 5 mill. eller bor til leje for 4.000/md., så er det sgu da stadig en svær situation og et stort tab.
Og ham i klippet udviser faktisk medfølelse for dem, som bliver hårdere ramt end ham. Han kan godt leve med ikke at få fuld erstatning, siger han. *tommel op*
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.722
Tag dig ikke af dem.
Det må være skrækkeligt at få sit hjem og alle sine ting ødelagt af oversvømmelse. Jeg fik selv min vaskekælder oversvømmet for et par år siden og sikke et mas med stinkende kloakvand. Jeg kan let forestille mig hvordan det må være når det er ens hjem...
Jeg er rystet x(