4.126 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Er en købe grøntsags juice sund? Er en købe grøntsags juice sund?
Ja overskriften siger det meste, men jeg vil egentlig høre om det er sundt at drikke en grøntsagsjuice der er lavet af fx rynkeby?
Jeg elsker grøntsags juice men jeg ved bare at hvis jeg køber sådan en grøntsags presser så for jeg den ikke rigtig brugt, og så tænkte jeg om det måske ville være lidt det samme at købe en i butikken i stedet.
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.803
Jeg fik en i julegave på min gamle arbejdsplads, men jeg brugte den aldrig. Jeg har så en veninde som ikke har ret mange penge, men hun er vild med juice. Så jeg gav den til hende, og den står ikke stille en dag. Hun bruger den hver dag, og laver de særeste juiceblandinger
apr 2013
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
apr 2013
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
Jeg er ret overvægtig og har 2 børn så det var egentlig også for at få noget grønt i dem på en anderledes måde en bare til måltiderne
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.420
TS> Tjek ingredienslisten på købejuicen.. Hvis der ikke er tilsat alt muligt crap - som fx sukker og diverse E-numre, så er den skal sund nok..
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
og mener på grunden til at der er så meget sukker i er at det er saften fra frugten der gør at det er meget koncentreret, fordi der går så mange stykker frugt til
så mener at grøntsagsjuice ikke er så slemt da der ikke er meget frugtsukker i
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.803
Min veninde blander mange sjove ting, gulerødder, rødbeder, forskellig slags frugt, og andet godt. Hun er blevet helt afhængig af det nu, og skal have minimum et glas om dagen. Hendes mor kommer også tit forbi hende, bare for at få et glas juice
Er en købe grøntsags juice sund?