4.126 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

No name
No name
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321

Er en købe grøntsags juice sund? Er en købe grøntsags juice sund?

Ja overskriften siger det meste, men jeg vil egentlig høre om det er sundt at drikke en grøntsagsjuice der er lavet af fx rynkeby?

Jeg elsker grøntsags juice men jeg ved bare at hvis jeg køber sådan en grøntsags presser så for jeg den ikke rigtig brugt, og så tænkte jeg om det måske ville være lidt det samme at købe en i butikken i stedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er en købe grøntsags juice sund?
  • #1   18. jan 2014 Jamen det er da helt sikkert sundt, men det fede ved presseren er jo at du kan blande lige hvad du vil smiley

Jeg fik en i julegave på min gamle arbejdsplads, men jeg brugte den aldrig. Jeg har så en veninde som ikke har ret mange penge, men hun er vild med juice. Så jeg gav den til hende, og den står ikke stille en dag. Hun bruger den hver dag, og laver de særeste juiceblandinger smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#2   18. jan 2014 Jeg tænker det bare lidt er en dille for mig lige nu, jeg drikker gerne 2-3 glas af sådan en købe juice, og kan faktisk rigtig godt lide den/dem og så fik jeg den fikse ide at købe sådan en dims da må være lykken, men ja jeg er bare bange for jeg er totalt uopfindsom og den aldrig vil blive brugt.

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#3   18. jan 2014 Og sejt af dig du er da en skøn veninde at give hende sådan en gave smiley

Jeg er ret overvægtig og har 2 børn så det var egentlig også for at få noget grønt i dem på en anderledes måde en bare til måltiderne

• #5   18. jan 2014 Sølver> Ikke altid..

TS> Tjek ingredienslisten på købejuicen.. Hvis der ikke er tilsat alt muligt crap - som fx sukker og diverse E-numre, så er den skal sund nok..

• #6   18. jan 2014 Mener at juice ikke må hedde juice hvis det er tilsat sukker smiley
    og mener på grunden til at der er så meget sukker i er at det er saften fra frugten der gør at det er meget koncentreret, fordi der går så mange stykker frugt til smiley
    så mener at grøntsagsjuice ikke er så slemt da der ikke er meget frugtsukker i smiley men du må ikke hænge mig op på det smiley

• #7   18. jan 2014 No name, jamen jeg brugte den jo ikke, og hun ønskede sig en. Men havde ikke lige 700 kr til den, så fik hun da bare min. Vi hjælper hinanden på mange måder smiley

Min veninde blander mange sjove ting, gulerødder, rødbeder, forskellig slags frugt, og andet godt. Hun er blevet helt afhængig af det nu, og skal have minimum et glas om dagen. Hendes mor kommer også tit forbi hende, bare for at få et glas juice smiley

Kommentér på:
Er en købe grøntsags juice sund?

Annonce