{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Virksomhedspraktik - jeg er så glad :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag holdt møde med kommunen og min arbejdsplads, og jeg har fået mit ønske opfyldt, virksomhedspraktik i min egen vagt, så jeg kan få testet om mine ben er samarbejdsvillig.

Det har været et kaotisk ½ år, efter jeg brækkede det ene ben og det andet fik en skade i ledbånd eller sener, og derfor også har været slået ud af kurs.

Jeg står til at miste mit job, hvis jeg ikke snart er tilbage, men den store udfordring har i første omgang været at komme frem og tilbage. Nu kan jeg køre bil igen, og jeg kan gå og stå længere tid ad gangen, men det springende spørgsmål er, om jeg kan kan klare en hel vagt og om jeg er i stand til at udføre forflytninger og arbejdsstillinger korrekt. Det får jeg nu chance for at prøve af , i håb om at det går så godt, at jeg snart kan passe mit arbejde helt igen smiley

Jeg havde håbet, men jeg var ikke sikker på at kommunen syntes om ideen. Heldigvis var både leder og distriktschef med på ideen, og talte for det, som den eneste rigtige løsning, for at afklare hvor jeg var i forhold til en hel raskmelding. Kommunen sagde god for ideen, og jeg kan starte allerede i morgen smiley

Jeg er så glad så glad og positiv overrasket smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virksomhedspraktik - jeg er så glad :)
Kommentér på:
Virksomhedspraktik - jeg er så glad :)

Annonce