{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

HAHA.. dagens grin {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været på "gå pænt" tur med Morgan, rundt på vejene, i byen osv.
på vejen hjem holder der en skorstensfejer i sin bil i vejsiden, lærling og mester, og spiser madpakker.
Vi kommer bagfra og kommer op på siden af bilen hvor lærlingen sidder, Morgan stopper op og kikker ind, jeg går videre, men snoren har jo en ende, så jeg stopper og vender hovedet for at kalde ham ind på plads.
I det jeg vender hovedet, får lærlingen øje på Morgan der står i hans øjenhøjde og kikker på ham smiley -sådan så han ud! han gav et spjæt og hans rugbrødsmad røg af H til inden i bilen.. smiley
Mester sad ved siden af og så ud til at være ved at brække sig af grin (han kender Morgan fra hans besøg her) og den arme lærling så ikke ud til at kunne se det sjove i noget som helst smiley

Jeg grinede hele vejen hjem, og Morgan så såmænd også ud til at more sig over den reaktion.

Om han lige skal hjem omkring firmaet og tømme underbukserne, det kunne godt ske smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHA.. dagens grin
  • #1   6. feb 2014 Ahahah smiley
    Men for dælen jeg ville også få et chok, hvis han pludselig var der lige i øjenhøjde! smiley

smiley

• #2   6. feb 2014 ROFL smiley :D smiley :D smiley

• #3   6. feb 2014
    Skønne StankelbensVovse smiley Lur mig om ikke Morgan gemmer det trick til sommer hvor vinduerne er rullet ned og der er chancer for at flyvende madder ryger ud til ham..

* BØØØØØØØØØØØØØØØH, HAPS, BØVS*
    smiley smiley

• #4   6. feb 2014 turbo; ha! den tænkte jeg også, lille søde lærling, vær du bare glad for at du havde vinduet rullet op GG
    Er ikke et sekund i tvivl om, at han kunne finde på det, stikke hovedet ind og hapse en lækker leverpostejsmad smiley

• #5   6. feb 2014 Haha øv det skulle have været filmet !

• #6   6. feb 2014 Mla arme lærling nu tør han ikke være skorstensfejer mere tænk hvis han mødte Morgan igen smiley

• #7   6. feb 2014 Ha ha ha en herlig historie smiley han er da bare noget af det dejligste!

• #8   6. feb 2014 Haha.. nej det kan da godt være at hans drømme brast der smiley
    Han lavede også et stunt i efteråret, hvor en fragtmand kom med nogle varer. Jeg har fra Morgan var helt lille, haft ham med rundt og ude hos post og skraldemand osv. Så han tøffer gerne med ud og siger hej, det gjorde han også her, han havde dog lige fået turbo fusserne på og var hurtigere fremme end jeg var, rundt om et hjørne og så hørte jeg bare FUCK ... BUM BUM.. hmmm smiley
    JO den stakkels fragtmand, som var ny her, blev så ræd at han var sprunget op bag i lastbilen og stod bagerst og så rigtig skræmt ud, og Morgan stod og så helt ked ud.
    de blev dog rigtig gode venner inden han trillede med lastbilen igen.

Vores post kommer tit helt op til huset (vi har postkasse nede forenden af privatvejen) bare for lige at banke på og fodre ponyen med tørre triste postmand per kiks, for som han siger; sådan en hund skal man holde sig gode venner med, og det er de da, rigtig meget faktisk, så meget så Morgan står og er ved at vælte alt i samtlige vindues karme når posten kommer, i bare glæde smiley
    Det synes jeg er super fedt at en post gør sig de tanker, og det er ikke en vi kender privat.

Kommentér på:
HAHA.. dagens grin

Annonce