{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Spørgsmål angående gulvtæpper {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål angående Blutilda... Hvad er grunden til hvergang jeg køber et gulvtæppe eller ny hunde kurv eller andet... Så går hun direkte hen og pisser på det?? Jeg vasker det så - men så snart jeg ikke lige ser hende pisser hun på det igen... Eftersom hun er rimelig gammel nu, og sagtens kan holde sig er det så for at afmærke eller hvordan? Hvis der ikke er hundekurve eller tæpper nogen steder tisser hun nemlig ikke inde... Jeg er virkelig frustreret og irriteret over hun bliver ved med ødelægge tingene ved tisse konstant på det...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål angående gulvtæpper
  • #2   4. mar 2014 Min lille Misja på 1 år gør det når vi får små hanhunde på besøg så skiftes de til det det er pisse iriterne Hun gør det hvis vi besøger nogen kun lig en lille sjat Men jeg tror det er for at afmærke Det tror jeg også det er det der er galt med din Men når hun har fået afmærket dine nye ting burde hun holde op Forstår du syntes der er træls for det er træls smiley

Kommentér på:
Spørgsmål angående gulvtæpper

Annonce