6.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Klamt kød fra Føtex ! Klamt kød fra Føtex !

Ad brd!
Tror vist at billedet taler for sig selv.

Er der nogle der også har oplevet det? Det er Danish Crown og købt i Føtex i aalborg Øst og skulle først udløbe d. 21/3
Jeg vil gå ned og bytte det i morgen, men det er surt når man står midt i maden også er nødt til at rende ud og handle igen.

øv bøv! Håber jeres aftensmad er bedre smiley !

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klamt kød fra Føtex !
  • #1   16. mar 2014 bliv vegetar,- vi har slet ikke de problemer smiley

• #2   16. mar 2014 Så vidt jeg kan se er der bare en lille my af kødet der har fået ilt og lys.

Det tager jeg mig ikke det mindste af. Jeg ville faktisk synes det var lidt pinligt at klage over, hvis jeg skal være ærlig.

• #4   16. mar 2014 Er det , det mørke der er det klamme, eller mangler der noget på billedet ?

• #6   16. mar 2014 Kødet lugter rigtig klamt, og er lige købt i dag smiley Og det var stort set alt det indvendige i kødet der så sådan ud smiley
    Hvis det bare lige var et hjørne eller noget havde jeg skåret det fra og brugt det resten, men det her var halvdelen !

• #7   16. mar 2014 Hvis det lugter surt, ja så er det jo nok dårligt, men den farve det har, det synes jeg nu er helt normalt og intet jeg ville klage over

• #8   16. mar 2014 Kan du ikke prøve at tage et billede af hele portionen?

Hvordan er lugten? Du skriver det lugter klamt, men hvordan?

• #9   16. mar 2014 Det luger surt, og ikke særlig appetitvækkende. Kan desværre ikke tage flere billeder, smed det ud med det samme

• #10   16. mar 2014 Hvis du har smidt det ud, så får du det da ikke byttet eller penge retur

• #11   16. mar 2014 Jeg har gemt bongen, og pakken med dato mærkningen på. Samt vise mit billede smiley Har ikke prøvet at skulle bytte kød før, men ville da nødigt gå ned med kødet i morgen til dem - eftersom at det lygter ret meget.

• #13   16. mar 2014 Hvis de bytter ud fra det, så skal du være rigtig glad, for i bund og grund kunne du jo have spist det og på den måde få et gratis måltid smiley

• #14   16. mar 2014 Det billede der er ikke grund nok til at få det byttet. Kød som ser sådan ud kan bare have fået en smule ilt uden at være dårligt af den grund. Vil du have det byttet må du hive det op. Pakke det ind. Lægge det på køl. Og så aflevere det mens det er kold til butikken. Ellers bytter de kun hvis de er meget flinke.
    Du kunne jo sagtens have taget billedet og derefter spist kødet.

• #15   16. mar 2014 Tak for jeres hjælp, jeg prøver smiley !

• #16   16. mar 2014 dere r da ikke noget at bytte der.. det virker lidt som om du måske ikke har den vilde erfaring med hakket kød. sådan der ser det ofte ud, og som flere har sagt er det bare pga. ilt. du bliver mildest talt temlig meget til grin hvis du går ned med det billede der og klager, og HVIS de giver dig noget nyt kød eller pengene tilbage er det KUN for kundeservicen skyld ikke andet.

• #17   16. mar 2014 Steffen: Du siger hvad jeg ikke turde insinuere om en 22 årig smiley

• #19   16. mar 2014 Hvis du klager pga. at det er brunt - så kommer du til at bruge rigtig meget tid resten af dit liv på, at klage over kød.

• #20   16. mar 2014 Tak for jeres svar smiley Ja jeg må samle mig noget mere erfaring, men det for man jo kun ved at spørge eller selv at prøve smiley

• #21   16. mar 2014 der er ikke andet for smiley alle har stået med det for første gang.. men fremover så tjek lige med nogen med lidt mere erfaring inden du brænder ren på den lokale slagter smiley det kommer til at spare dig for en del røde kinder smiley

bon appetit!

• #22   16. mar 2014 Var det gas pakket eller pakket med film?

• #23   16. mar 2014 Altså det var vaccum pakket, med plastic over smiley Ved ikke hvad gas pakket betyder

• #24   16. mar 2014 Det er gaspakket smiley Når kød er gas- eller vaccumpakket, så lugter det sært, når man bryder pakningen. Det kan lugte surt og pruttet...men du er ikke i tvivl, når kød er dårligt...det bliver slimet og lugter fælt smiley

• #25   16. mar 2014 Det kød ser helt normalt ud

• #26   16. mar 2014 Ej lad vær at gå ned og bytte det.
    Som René skriver kan du i princippet have spist det og bare gå ned og klage men fået gratis aftensmad. Sådan en pakke hakket oksekød koster jo heller ikk ret meget. Jeg ville personligt ikk selv gide bruge tid på at gå ned og få hvad, 30 kr retur?

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #27   16. mar 2014 Mit kød hverken lugter grimt eller er brunt. Den lokale slagter har kød der langt overgår det der er i Føtex osv.

Så et program her for et par dage siden. pålæg fra slagter af fint kvalitet: 200kr kg. Pålæg supermarked: 400kr. Hvad får man så for den dobbelte pris man betaler. Et dårligere produkt uden kvalitet og gerne pumpet med vand. Det er folk ligeglad med bare det er billigt.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#28   16. mar 2014 Mit kød hverken lugter grimt eller er brunt. Den lokale slagter har kød der langt overgår det der er i Føtex osv.

Så et program her for et par dage siden. pålæg fra slagter af fint kvalitet: 200kr kg. Pålæg supermarked: 400kr. Hvad får man så for den dobbelte pris man betaler. Et dårligere produkt uden kvalitet og gerne pumpet med vand. Det er folk ligeglad med fordi de tror det er billigt.

• #29   16. mar 2014 Der er altså intet galt med det kød på billedet smiley

• #32   17. mar 2014 Skimmede lige Gris og Ko. Er du svedt mand nogle priser. Så bør det dælme da også være godt

• #33   17. mar 2014 Jeg havde også byttet det smiley Med kød kan man ikke være FOR forsigtig!

• #34   17. mar 2014 Altså det kan godt være at både mig og min kæreste er på SU, men vi er ikke så fattige at vi spiser alt vi køber - eller ikke har råd til en ny pakke kød. Jeg vil også hellere smide det ud også købe noget andet - som du skriver JulieDam man kan ikke være for forsigtig. Hellere det end at få ondt i maven smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#36   17. mar 2014 Ulla K. Helt enig. Jeg vil til alle tider hellere spise en mindre bøf af god kvalitet i forhold til de fleste af de ting der bliver solgt rundt omkring. Meget af det er faktisk ikke spiseligt. En synd og skam at folk ikke forventer noget for deres penge. Som det er nu kan de sælge hundeæde til overpriser og folk køber det gladeligt.

• #37   17. mar 2014 Jo, man kan dælme godt være for forsigtig.

Synes det er noget griseri at smide kød ud, som er udmærket og spiseligt.

Det er altså levende dyr, der leverer det kød der - hvis alle smed kød ud hver gang der var sådan der, så ville der edderbukme gå mange dyr til.

Prøv at gå ind i en slagterbutik og se på kødet der. Det ligger ofte frit under disken på køl og overfladen på hakket kød KOMMER til at se sådan ud. Også selvom det er helt frisk.

I mine øjne er det hysterisk og mangel på respekt for de dyr der lader livet for at vi kan få noget at spise.

Så fik jeg vist sagt det smiley

• #38   17. mar 2014 Og jeg er enig med CH.

Det kød på billedet fejler INTET.

• #39   17. mar 2014 Det kød ser bestemt ikke ud til at fejle noget som helst..
    At smide det ud kaldes madspild!

• #41   17. mar 2014 Kan dæleme også huske, hvilken stank der kom fra vores fryser efter den stod af mens vi har på ferie smiley Så VED man hvordan gammelt og dårligt kød ser ud og lugter, som Batdog skriver..

Siger som de andre, kødet på billedet fejler intet!!

Kommentér på:
Klamt kød fra Føtex !

Annonce