{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Ferie, hvor?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Vi er to veninder der er ved at kigge ferier.
Vi vil gerne afsted i 1-2 uger, så billigt som muligt.

Det vi sætter pris på ved en ferie:
- VARMT - garanti for godt vejr
- Et godt sted at komme for to danske piger (evt. familievenligt)
- Eventuelt all inclusive??
- 1 værelse

Vi har ikke så mange krav, men jeg ved ikke lige hvor man kan rejse hen sådan to piger. Har været i Bulgarien - som ikke var et sted for mig.....
Vi skal ikke på drukferie, men bare ned og ligge i solen, hygge os og selvfølgelig ryger der da nok lidt drinks ned :P..

Hvilke sider kigger i på, når i søger billige ferier? (Fly+hotel)
Og hvilke lande/destinationer kan I anbefale? smiley

Mvh. Marie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie, hvor??
  • #1   20. mar 2014 mht omkostningsniveauet så er Kroatien billigt.

    Ved ikke om man kan flyve fra Aalborg, men man kan direkte fra Billund til Zadar og så evt. selv finde hotel på booking.com, eller Hotels.com

    Spanien er også stadig ok billig at være i og rejse til, både fastlandet og Mallorca.

    De græske øer ....



  • #2   20. mar 2014 Vi kan sagtens flyve fra Billund :-).
    Vi vil helst bestille som "pakke" med både fly og hotel :D..

    Jeg vil tjekke Mallorca.. Hvilke græske øer tænker du ville passe ;)?

    - vi vil forresten godt kunne rejse uden for højsæsonen..


  • #3   20. mar 2014 Nå ja kom efter jeg havde skrevet til at tænke på hvornår du mente .... jeg tænkte bare sommerferie ...

    Græske øer, Kreta, Kos, Rhodos , der er mange synes I skal Google og læse om dem ....Nogle er nok lidt for familie prægede selvom I ikke "bare" skal feste ....

    Hvis I gerne vil både strand, byliv og shopping så vil jeg anbefale Barcelona, den ligger lige ved havet og er rigtig hyggelig ...


  • #4   20. mar 2014 Vi var i Barcelona for to år siden, men kunne da nok godt overveje at tage tilbage. Det skal egentlig bare være en badeferie med afslapning, sol og god mad og drikke ;)..

  • #5   20. mar 2014 Så er Palma de Mallorca også en god mulighed, bare for at se en anden by ... sådan bo lige udenfor byen med strand, og så man kan tage ind ...

    Nice er også fantastisk, men Frankrig er møg dyr .... men elsker Sydfrankrig.


  • #6   20. mar 2014 Ja har også været i sydfrankrig flere gange (godt nok på kør selv ferie), men det er og bliver altså også min favorit destination! smiley

  • #8   20. mar 2014 Bravo tours har nogle gode onsdags tilbud. Derudover er der sweetdeal.dk som kommer med nogle kanon ferie tilbud.
    Men jeg tænker Spanien (Mallorca er ikke billigt at tage hen, med mindre man finder et godt tilbud) Grækenland, Tyrkiet det er sådan de lidt billigere steder smiley


  • #9   20. mar 2014 Mallorca eller Tenerife
    Eller én af de græske øer smiley


  • #10   20. mar 2014 Jeg har kun været på Lanzarote, og rejserne dertil at ikke sådan helt billige, MEN det er til gengæld billigt dernede mht. at tage ud og spise , købe cigaretter, ja også en del indkøb osv. Jeg vil anbefale at man bor i Puerto del carmen, da der er mest i den by. Der er også lækker strand, og så har de fleste hoteller jo også pool.

    Det er kun startour herhjemme som har rejser dertil, og de flyver derned fra oktober til og med april måned smiley


  • #11   20. mar 2014 Jeg elsker Mallorca. Virkelig skøn ø, med dejlig natur og skønne mennesker. Jeg bor altid i Palma Nova og det er nemt at komme rundt med bus. Taxa er midt i mellem priser, men det er til at overkomme at tage taxa hjem om aftenen fra Palma.

    Ellers elsker jeg også Tenerife. Var der for snart 10år siden og husker øen som grøn og skøn. Mig og kærsten har lige bestilt en ferie derned til og det var ikke vildt dyrt i forhold til hotellet og incl morgenmad.

    Jeg rejser som regel med spies.

    Tenerife er vist lidt dyrere mht. til rejsen en Mallorca, men ikke meget (flyveturen og jo også det længere) og hvis du kan rejse i juni sparer man et par tusind i forhold til juli.

    De græske øer siger mig ikke så meget. Har været på Kreta (mange år siden), Cypern sidste år og Zakynthos forrige år. De er for golde og varme efter min mening, byerne er små og der er altid langt til nærmeste større by, som slet ikke er stor i forhold til feks Palma på Mallorca. Du skal også regne med at de græske øer kører efter en stjerne mindre end alle andre steder.

    Jeg boede på 4 stjernet på Cypern og det var overhovedet ikke bedre end den 3 stjernede jeg plejer at bo på, når jeg er på Mallorca.


  • #12   20. mar 2014 Overvej at rejse fra Hamborg - der er nogle danske hjemmesider som kan hjælpe med at søge efter rejser fra Tyskland (Google is your friend :-)) jeg sidder lige og er ved at kigge på rejser til os til sommer - vi er 4 (2 voksne og 2 halvstore børn) og vi kan spare ca 15000 ialt ved at rejse fra Tyskland (jeg er lidt kræsen og vil gerne bo på et lækkert hotel med all inclusive - det er så dejligt nemt når man har børn med)

    Men jeg synes jo de græske øer er skønne ligesom Tenerife - Tyrkiet er jeg blevet træt af men har også været dernede en del gange smiley


Kommentér på:
Ferie, hvor??

Annonce