{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Bedstehunden <3
Bedstehunden <3
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 159

Løb ( ikke hund ) {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål til løbere.. Hvor længe er I om 5 km? Hvad burde man ligge på af tid, når man er 26 år, er 158 høj og vejer 54 kg? Ville gerne lidt vide om min tid er nogenlunde pt og hvor meget den mon ka forbedres og hvor hurtigt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løb ( ikke hund )
  • #1   11. apr 2014 Jeg har hørt, at ca. 30 min. for 5 km. er ganske udmærket...
    For mig selv tager det ca. 40 min. men jeg er så også en meget langsom løber smiley

• #2   11. apr 2014 Hvis man løber det på 25 min er man i ganske god form. Jeg løber ikke selv pga dårlige knæ, men det er vist den tid de fleste stræber efter, men jeg tror en halv time er ganske udemærket smiley

• #3   11. apr 2014 Jeg er lige startet i Motionsklub på begynderløb og vi er igang med 12 ugers program og det er meningen at vi gerne skal nå op på 5 km på en halv time.

Så alt efter hvor trænet du er, så vil jeg os mene at 5 km på de der 25 min er ganske godt.

• #4   11. apr 2014 Hvis jeg løber i Risskov der er ret kuperet tager det ca. 27. Min.
    Løber jeg på et fladt stykke tager det ca. 26 for 5.2 km og jeg er ikke i speciel god form

• #5   11. apr 2014 Jeg er 27 år, 149,5 cm høj, vejer 43 kg og da jeg havde løbet en månedstid i efteråret kunne jeg løbe 5 km på 27 min. (i ret kuperet terræn). Med mine små tykke ponyben regner jeg ikke med at kunne nå det på 25 minutter, så jeg er egentlig bare stolt af at klare det under 30 min, taget min størrelse og køn i betragtning.

• #6   11. apr 2014 *JoJi*

Dit køn er irrelevant.

TS:

Kommer vel an på hvor længe du har løbet og hvad din grundform er/hvad du ellers har lavet af motion.
    Jeg er ved at opbygge en bedre form, men løber ikke km på tid pt. Men det ville nok tage 5 - 5.30 min pr km og jeg er 178, så det er ikke specielt wauw, men jeg har også været i dårlig form før det, så det er nok ikke så mærkeligt.
    Det bedste ville nok være at finde et program at følge? Og så konstant forbedre din egen tid i stedet for at sammenligne med andres tid der har en anden baggrund end dig.. Men udover det... så er 25 min for 5 km som udgangspunkt en fin form.

Kommentér på:
Løb ( ikke hund )

Annonce