{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.154 visninger | Oprettet:

liv m
liv m
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24

Han har sex med sin hund {{forumTopicSubject}}

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/24003333
Hvad mener i om det??
Altså personligt synes jeg det er klamt og forkert. Men jeg bider særligt mærke i at han påstår at hunden ikke lider ved det, hverken fysisk eller psykisk, tværtimod kan han se på den at den nyder det. Nu er jeg ikke så meget inde i hunde-adfærd og jeg har på nuværende tidspunkt ikke hund, men for mig har humpen fra en hund altid været forkert adfærd og der må da være noget galt med hunden siden den helt tilfældigt begynder at springe på ham og humpe ham?? "Den savler og har et specielt blik i øjnene."
Måske kan misforstår hans hunds signaler??
Normalt går jeg ikke ind for at staten skal bestemme over personlige ting som seksualitet osv. Men at have sex med en undskyldigt væsen der ikke engang kan sige "jeg vil gerne" er forkert. Selvfølgelig kan hunden sige fra og bide/knurre, men nu er der jo nogen dyr der finder sig i hvad som helst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han har sex med sin hund
  • #1   23. apr 2014 Han siger den ikke lider overlast og det er der en grund til, fot i følge dansk lovgivning er det lovigt at have sex med dyr så længe de ikke lider overlast, så sagde han nu de gjorde det skal han jo straffes.

En føj en klam stodder, ham gad jeg godt møde med mit kosteskaft

• #2   23. apr 2014 Næsten det jeg synes er det værste er, han arbejder med dyr! Ihvertfald sådan som jeg læser det.

• #7   23. apr 2014 Den skal ikke bruges som slagvåben men noget helt andet.

• #8   23. apr 2014 Ew... x 2 både med artiklen og kosteskaftet. Nu skal du passe på at han ikke kommer til at synes om det Cooper - han kan trods alt gode lide når hunden hopper på ham smiley
    Jeg læste den godt i morges (kl. 6 med en hjerne der allerede havde været oppe i knap to timer) og tænkte det var sku nok mig der læste helt forkert, så endte med at lægge avisen fra mig.
    Nu kan jeg jo så se at der ikke var noget i vejen med mine læseevner... smiley

• liv m
    liv m Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #9   23. apr 2014 Men kan det virkelig passe at hunden nyder det, som han beskriver at den gør?? Man siger jo ellers at det er noget der ligger til mennesker at have sex for fornøjelsens skyld.

• #11   23. apr 2014 Hvis han nu synes det er så herligt at blive "taget af en hund" hvorfor prøver han så ikke med en hingst smiley
    Det er sgu for klamt!! Dog er jeg enig med Krumme i at hanhunden næppe lider overlast når det er den vej rundt.

• #12   23. apr 2014 Mennesker og delfiner skulle da vist være de eneste der havde sex for nydelsens skyld. Den jeg undrer mig over er at hunden tilsyneladende beskrives som at komme frivilligt hen til ham og konen.... smiley

• #13   23. apr 2014 Tro mig et kosteskaft og en forhammer giver et helt andet resultat

• #14   23. apr 2014 Sappie jeg ved ikke om hanhunde kan trænes til det. Jeg ved at orner kan trænes til at springe på en træbuk af en art for at man kan tappe sæden. Og det gør den vel fordi den kan lide det. Så mon ikke også hunde kan lære det?

• #15   23. apr 2014 At dyr ikke har sex for nydelsens skyld, betyder vel ikke at de ikke kan nyde at have det. Og om ikke andet kan hunde jo trænes til meget.

Mine tanker er stort set de samme som Krummes

• #18   23. apr 2014 Må nok erklære mig enig med Krumme her... En hanhund der penetrerer et menneske lider næppe nogen form for overlast... Den anden vej rundt er jeg dog ikke enig i, at tæven ikke lider overlast...

• #19   23. apr 2014 Isabelle - det tror jeg osse der er. Vi har haft grise, heste og diverse andre dyr. Og de fleste har nu ligner nogen der fandt parring temmeligt meget ok. Den ene orne vi havde sprang endda på halmballer og gav dem en tur osse hvis han fik chancen smiley

En hanhund kunne vel osse sige fra ved ganske enkelt ikke at springe på... Går det den anden vej (altså menneske på hund) er sagen så en anden...
    - men uanset hvordan så er det dælme klamt

• #21   23. apr 2014 Jeg tror hunden ser det mere som dominans, og at den føre og styre..
    Jeg tror ikke på at hunden nyder det på samme måde som mand/kone gør..

På sigt tror jeg godt at hunden kan blive lidt mærkelig i hovedet af det, da den jo (Selvom han påstår andet) ender med at få det til vane at dominere mennesker..
    Han vil ikke altid kunne træne den til kun at hoppe på dem, det nægter jeg at tro på..

Mit andet syn på det er ad.. Bare ad.. Og kun ad....
    Hver sin fetich, men til en hvis grænse..
    Skal det så også være iorden for voksen mænd at have sex med 13 årige piger, hvis de selv tager tøjet af? Jeg ser ikke den store forskel.. Føj siger jeg bare..
    Og endnu mere fordi han arbejder med dyr.. Tænk hvis han var din hunds dyrelæge..

• #22   23. apr 2014 Det har været kendt i mange år..... at Bonobo aberne dyrker sex på samme måde som mennesker..... de gør det for fornøjelse og når de sån' bare lige har lyst..... og ikke kun for at lave " babyer " ......

Jeg prøver at sætte en video ind ....

http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sex-glade-hippie-aber-er-menneskets-fraekke-kusine

• #24   23. apr 2014 Når du tapper sæd fra en hanhund, så foregår det jo på en anden måde.. I det her tilfælde får den lov til at hoppe på et menneske, og sågar søger det..

Jeg synes der er en forskel..

• #25   23. apr 2014 Man lære sin hund at den ikke skal springe på ting, fordi det er et dominerende adfærd, her lærer hunden at den skal..
    Det er ikke decideret at gå i mod hundens natur, men at styrke dens dominerende side.. (Fortæller min logik mig i hvertfald)

• #26   23. apr 2014 Nej, bare nej, nope, tager nopetoget til nopeland.

Måske han misfortolker hundens signaler, da savlen og "specielt blik i øjnene" nemt kunne have været stresshumpning og så senere trænet den til, hvornår den må humpe. Nu har jeg self ikke set hunden, så kan jeg da godt tage fejl, men føj for.... ad.

• #27   23. apr 2014 Signe - parring og dominans er ikke det samme.... Jeg er fuldstændigt enig i at det er klamt. Men klamt er ikke et godt argument for lovgivning. Så skal der lovgives skal det altså gøres udfra fakta om hvad der måtte være af skadelige virkninger, ikke udfra de følelser det fremkalder hos os.

Samnenigningen med et barn er i den forbindelse ikke holdbar. Den største skade ved misbrug af børn er psykisk. Og jeg tror ikke på hunde render og gør de samme overvejelser som mennesker om den slags.

• #29   23. apr 2014 Ja jeg fatter det ikke AD hvor ulækker
    Vark smiley

• #30   23. apr 2014 KLAMME KLAMME IDIOT !! Dét værste er, at han kaldes ét menneske..
    Cooper : Jeg lægger gerne, både forhammer og kosteskaft til..

Ét så hjernedødt menneske, både man ha lov at aflive humant pga af 'adfærdsproblemer'

• #33   23. apr 2014 Vark.
    Det var også lidt min pointe med mine indlæg...
    Da hunden på sigt må tage skade af det ..

• #35   23. apr 2014 Vark jeg mener simpelthen det er noget svineri Om så hunden kan li det eller ej smiley

• #36   23. apr 2014 Jeg må indrømme at noget af det der Forager mig mest, er nok at han er højt uddannet inden for noget med dyr.. HVILKEN ÆGTE DYRE EKSPERT KNEPPER MED SIT DYR!? ...

Hvis jeg fandt ud af at han var min hund/kats dyrelæge, så skiftede jeg med det samme! .. Om han var dygtig eller ej, det virker forkert at en der er på dyrenes side, vælger at have sex med dem..

• #38   23. apr 2014 Helt enig Vark!

• #39   23. apr 2014 Enig Vark ....

• #42   23. apr 2014 Jeg er på ingen måder fortaler for dyresex, og kan absolut ikke forstå hvorfor. Jeg tænker bare -objektivt set - så kan jeg ikke se, at en hanhund skulle tage skade af at penetrerer et menneske... Eller et æsel, eller et får eller whatever... Hvis I nu ligger følelserne på hylden et sekund?

Og her taler vi om hanhunde der parrer mennesker, ikke den anden vej rundt. Der er jeg helt enig i, at tæven lider overlast...

• #44   23. apr 2014 Melder mig ud af denne debat, koger lidt kan jeg mærke

• #45   23. apr 2014 For mig skal sex for nydelsens skyld foregå mellem individer der ud fra en bevidst tankegang er i stand til at "samtykke" til den relation de indgår i ...
    At det så er en speciel form for sex er mig ligegyldigt, men alle indgående parter skal vide hvad de går ind til og kunne sige til og fra ud fra en viden om hvad der skal ske, alt andet er i min verden overgreb, om der så sker skade eller ej ...

• #46   23. apr 2014 Cooper du må godt koge over smiley

• #47   23. apr 2014 Jeg må sige at der trækker jeg fandme en streg! Fordi ja det synes jeg simpelthen er så forkert på så skide mange måder! Jeg kunne ikke klare at læse artiklen færdig fordi så havde jeg nok smadret et eller andet i bar' arrigskab! Han skal klappes på siden af hovedet og få sig en psykolog og noget hjælp!

• #52   23. apr 2014 Vark - dit argument gik på at dyresex fører til værre ting som voldtægt f.eks. så er oattes konklussion da fair nok. Hvis alt hvad vi TROR kunne føre til overgreb på mennesker så skal vi da Jhang med at forbyde en hel masse.

Jeg mener i øvrigt ikke jeg holder hånden over nogen. Jeg mener bare ikke vi skal lovgive udfra hvad vi synes er klamt. Skal dyrrsex specifikt forbydes, så skal det gøres på baggrund af fakta om de skadelige virkninger det måtte have. Ikke på.baggrund af at de fleste af os synes det er klamt, eller at man tror det ene eller andet.

Og det ER allerede forbudt at udsætte dyr for smerte, angst osv. Så spørgsmålet er altså ikke om dyresex er klamt men om dyret lider overlast i alle tilfælde uden undtagelse.

Jeg har f.eks meget svært ved at se at en hund lider overlast ved f.eks. at slikke fødevarer af en menneskekrop, uagtet om det er af hånden eller mere intime dele af kroppen. Men det ville vel stadig høre under dyresex... Så udfra hvilket kriterie vil du bestemme hvad der skal forbydes?

• #54   23. apr 2014 smiley Stakkels hund!

• #55   23. apr 2014 Ida jeg vil mene som dig ,at en tæve hund vil ta skade af en mande diller Hvis ikke lige frem han løber rundt med en blyant

• #56   23. apr 2014 @ Pia ... nej man ved ikke om hunden "samtykker" for den kan ikke vise at den har foretaget en bevidst "analyse" af konsekvensen ved at deltage .. man kan heller ikke sige den tager skade (psykisk) for det kan næppe måles/bevises .. men man kan heller ikke det modsatte, altså være sikker på den ikke gør, derfor i min verden er det normalt at man beskytter de svagere individer, ud fra devisen " better safe than sorry" ... som i trafikken, men beskytter den bløde trafikant, som med børn, man beskytter de yngre mod overgreb fra voksne, ikke fordi den 14½ årig nødvendigvis tager skade, men ud fra at man ikke løber risikoen osv ....

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #57   23. apr 2014 Jeg tror ikke på ham. Jo jeg tror på, at han har sex med sin hund, men jeg tror godt nok han pynter på sandheden.

Og hvor er det bare klamt, at folk gør den slags smiley Får det simpelthen så dårligt ved tanken om de stakkels hunde (og andre dyr) der bliver udsat for den slags. Hvordan kan man dog have lysten?

• #60   23. apr 2014 ja jeg beklager, for mig er formålet den helt store forskel ... noget kan være af rent helbredsmæssige årsager, andet er med avl for øje .... er sikker på en avler ikke vil risikere at gøre skade på sit avls materiale, er sikker på at dyrlægen ligeledes ikke vil være kendt for at skade på hunden ... hvorimod jeg "tror" at en seksuelt ophidset person kan risikere at situationen løber af med "sig" og dermed ikke er obs på om hunden udviser ubehag ....Opdrætter og dyrlæge er i situationen forhåbentlig mentalt klare og obs, mens en der er i en ophidset stemning måske ikke er helt nøgtern .....

• #61   23. apr 2014 Fordi det er seksuelt.
    Dérfor er der forskel, Patte.
    - At hunden tappes 1-2 gange i livet, ved vi jo reelt set ikke, om den tager skade af. Det ved vi heller ikke med dyresex, men jeg vil hellere være, som Hanne skriver, "safe than sorry".

Hunden kan ikke samtykke til den seksuelle leg. Vores hund sætter sig jo også på kommando, om den altid vil det, det kan man jo diskutere. Hunde er avlet til at tjene mennesket, så trænes kan dyresex nok også.

• #64   23. apr 2014 Jeg har nu heller ikke udtalt, om jeg mener, at tapning er okay.
    Det kan vel også diskuteres.

• #65   23. apr 2014 Der er da godt nok også stor forskel på at hanhunden bliver tappet 2 - 3 gange i hele sit liv, og så at den skal "voldtage" sin ejer flere gange om måneden..

• #66   23. apr 2014 Der kan være klinisk forsvarlige grunde til at tappe hunden, eller udføre andet som på hunden kan virke på samme måde som en seksuel akt, men det har som regel en "god" grund, det andet er rendyrket egoisme ....

Jeg sidestiller ved gud heller ikke en gynækologisk undersøgelse med sex, selv om der er en form for sammenligning, men den har andre formål ....

• #69   23. apr 2014 Har lidt svært ved at forstå princippet i kunstig befrugtning, men nu er jeg ikke uddannet i hverken avl eller landbrug, så der kan self være grunde, som jeg ikke kender til.

Dog er jeg enig med Hanne - Der kan være andre grunde til en tapning eller andet, som kan sidestilles.

• #70   23. apr 2014 Chancen for at den bliver psykisk skadet af det på sigt stiger vel, hvis den regelmæssigt bliver udsat for det.. ?

• #71   23. apr 2014 Den mand burde finde et træ, udforme det som en hund og bore et hul i det...
    Det han har gang er bare for sygt! Mon dem der har lavet den lov om dyresex os selv dyrker sex med deres dyr??? Bræk!

• #72   23. apr 2014 Fy for helvede. Så var proteinshaken lige på vej op igen..

Jeg synes at det er så umådeligt ulækkert.

• #73   23. apr 2014 ej nu er vi da ude i et sidespring. smiley kunstig befrugtning er da en nødvendighed engang imellem for race hunde i hvert falde.. og vel oså med køer grise og ja ?? you know.. det er da uskyldigt..

men dyresex, puha, det synes jeg er dybt forkert, og noget der ikke burde ske. nu er det lige en hund den her gang, men man tror det er løgn hvis man søger lidt på nettet efter hvad folk egentlig tænder på ... høns, katte, heste , geder, får, bier, myrere....... det er sindsygt. og folk der tænder på dyr burde virkelig overveje om de nu er HEEEEEELT rask.

• #76   23. apr 2014 Myrer alligevel? whaaaat.

• #80   23. apr 2014 Må melde mig helt enig med Køter.. smiley

• #85   23. apr 2014 Prøv at skifte zoofili ud med homofili.
    Og så ligner meget af tråden om debatten i Rusland,eller herhjemme for en del år siden.

Man skal efter min mening være yderst forsigtig med at lovgive ud fra at, hvad flertallet finder frastødene.

• #86   23. apr 2014 Øhm, hvad kan med myrer? Her slipper min fantasi simpelthen op..

• #87   23. apr 2014 @ House, sikke noget sludder, homoseksualitet foregår, forhåbentligt mellem 2 individer der begge er istand til at give aktivt samtykke .... dette er mellem to der ikke kommer af den samme art ....

• #88   23. apr 2014 Hanne jeg siger debatten bygger på det samme.
    Flertallet af os finder det frastødende, men hvad er det faktisk at man vil forbyde?
    Man skal jo se på de egentlige gerninger, hvis man skal lave et forbud.
    Og er I klar over hvor meget "dyresex" der foregår hver eneste dag, for at vi kan få koteletter og frikadeller?

• #89   23. apr 2014 synes så ikke debatten bygger på det samme ... det i Rusland er fordomme, den her er som jeg ser den måske for nogens vedkommende fordom, og så er vi nogle der mener der forekommer et decideret overgreb, og en mulig skade, som måske nok ikke kan bevises, men heller ikke modbevises ....
    I Rusland er det imo fordom, den her er en debat om man skal beskytte den svageste part i en interaktion hvor den ene part ikke kan give samtykke ...

Så da det imo er 2 meget forskellige ting, så synes jeg ikke de 2 ting kan sammenlignes ...

• #90   23. apr 2014 Jeg vil ikke kommentere på artiklen, for der koger jeg over.

Men vil alligevel lige spørge om noget..
    Jeg har tit hørt at hunde IKKE bør parre osv. hvis de ikke skal avle (uanset om de kan få hvalpe eller ej) fordi det ikke er sundt for dem, noget med at der er større chance for nogle sygdomme og sådan (ret mig gerne hvis jeg har misforstået)
    Hvis det er sådan, hvorfor er det så ikke det samme for omgangen imellem hund og menneske?
    Spørgsmålet er mest henvendt til de der ikke mener hanhunden tager skade af det.

• #91   23. apr 2014 Hanne argumentet mod homofili har siden Socrates bygget på frygten for at nogen skulle lide moralsk overlast, uden fysisk overlast.
    Det er lidt det samme her. Jeg har svært ved at se at en hanhund bliver udsat for et større overgreb ved at komme i røven på "jens" end den gør når vi stimulere hanhunde så vi kan fryse sæd.
    Men det skal måske også forbydes?

• #92   24. apr 2014 Som tidligere skrevet kan det hverken bevises eller modbevises om hunden lider mentalt/psykisk skade af at parre/have sex med anden art, så derfor foretrækker jeg "better safe than sorry" ... at lade tvivlen komme den svageste til gode .. der er stor forskel på moralsk og mental til skade ...

Derudover som også nævnt af mig eller andre, kan der være grunde til at dyr udsættes for seksuelt lignende situationer, kliniske grunde, sundhedsmæssige grunde .... det andet er rendyrket egoisme .... og igen som nævnt vil jeg mene at den nøgterne tilstand opdrættere og sundhedspersonel er i når disse ting gøres, kan være ret meget anderledes end den en seksuelt opstemt person er i så denne i sin tilstand ikke er så obs. på dyrets tilstand som man kunne ønske, dermed kan det blive ubehageligt for dyret, altså igen jeg foretrækker at beskytte de svageste ved lov ... og jo, hanhunden i denne artikel er nok ikke så udsat som en tæve der penetreres, men for ikke at skulle definere hvilken sex med dyr der er ok, og hvilke der ikke er foretrækker jeg at alle seksuelt betonede handlinger med dyr forbydes.

• #94   24. apr 2014 Nej, men a) det er ikke det primære formål = ikke rendyrket egoisme, og b) det skulle ikke undre mig at det kunne ske, men næppe flertallet ... c) der er bare så nogle ting der er åbentlyst sex, andre kan så være en form for skjult og svær at bevise ....

Min pointe er at har du en sexuel akt med et dyr der kun har din egen seksuelle tilfredsstillelse for øje, hvor du kun tænker på at få stilles egne egoistiske behov, og at der ikke er en anden grund til det man gør, som tappe til avl, så bør det forbydes ... de der gråzoner er jo for det første umulige at bevise, for det andet imo meget tænkte situationer, svarer til at man mener en gynækolog foretager undersøgelse for seksuel fornøjelse, og ja der har været historier om gynækologer der er gået over stregen, men igen så få at den slags kan vi ikke holde for, men det afstedkommer da ikke vi tillader alle at berører kvinders underliv uden samtykke .... ..... må på job ... go`dag

• #95   24. apr 2014 og igen er det ikke deres stangliderlighed jeg opponerer mod, men at ingen kan sige om dyret tager skade, og da handlingen og modsætning til andre handlinger er en ikke nødvendig handling med igen baseret på ren egoisme, så er det unødvendigt at løbe risikoen ....

Som pointen i en af mine yndlingsfilm A Few Good Men :" We were supposed to take care of those who can´t take care of themselves"

• #96   25. apr 2014 http://www.sol.dk/debat/158-fetich/2250117-sex-med-insekter
    yep , nogle mennesker tænder på meget meget mystiske ting...
    ved godt at folk måske ikke har "et forhold" til myrer, bier og hvepse, som vi har med hunde, meeeeen, jeg synes stadigvæk det er dybt forkert. bvadr...
    jeg ville ikke kunne være venner eller snakke med en jeg vidste der tændte på de ting, ligeså vel som jeg ikke kunne være ven med en der tændte på børn. (JAAAA , ved godt det ikke kan sammenlignes, MEN det er virkelig ulækkert begge dele og det kan jeg ikke håndtere. så må de finde andre venner smiley )

• #98   25. apr 2014 Ann-christina det der er jo SYGT!!! smiley

• #99   25. apr 2014 hahaha smiley ja virkelig... man sidder bare og tænker whaaat... jeg var i chok da en af mine fb venner fandt det her ! der er ingen grænser for hvad folk tænder på , ad.. haha smiley

• #100   25. apr 2014 smiley

• #102   25. apr 2014 @ Ida K ... ja det spørgsmål sidder man med... man tror det er løgn

• #103   25. apr 2014 Kan man for F....n ikke holde sig til sine egne jævnalderne artsfælder føj siger jeg bare !!

• #104   26. apr 2014 Jeg kan ikke lade være at ønske det værste for sådanne individer - vil end ikke betegne så ulækker en mand som et menneske !!
    Luk ham ind til en flok gorillaer, nøgen, lad dem muntre sig med ham - misbruge og mishandle - dét er jo 'bare' det de har lyst til...
    Straffes det skal. sådanne individer... FØJ !

• #105   26. apr 2014 Kenzo det du beskriver er vel misbrug af gorillaerne? smiley

• #106   26. apr 2014 min fantasi må være uendelig dårlig, eller kedelig ... hvad jeg slet ikke forstår er at man overhovedet kommer på de tanker, ideer .... jamen forstår det bare ikke smiley

Kommentér på:
Han har sex med sin hund

Annonce