{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Frygteligt og grufuldt {{forumTopicSubject}}

http://www.tv2east.dk/artikler/knivoffer-er-stadig-i-livsfare-efter-angreb-paa-bosted?kilde=facebook

Det er sgu lige lovlig tæt på smiley

Vi fik godt nok travlt med at kontakte det familiemedlem, som netop er i tæt kontakt med saxenhøj, som *beboer*

og heldigvis er han slet ikke indvolveret, hverken som offer eller gerningsmand, han er dog udsluset derfra, men skal stadig derned når han skal have medicin smiley

Men frygteligt, folk der passer deres arbejde, kan komme ud for sådan noget smiley

Verden er snart et farligt sted at opholde sig i smiley

Mine tanker går til de pårørende og de sårede ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frygteligt og grufuldt
  • #1   8. maj 2014 Men sikkerheden er heller ikke i orden der, siger vores familiemedlem, han har tit set narkomanerne sidde nede hos lægen, og hidse sig vildt op og lave ballade fordi de vil have det ene og andet medicin smiley

• #5   8. maj 2014 Ja det er frygteligt Det er det samme ,når ambulance folk ikke kan få lov, til at udføre deres arbejde I nogle dele af landet

• #6   8. maj 2014 Det er desværre ikke et enkeltstående eksempel at det ikke er ufarligt at arbejde sådan et sted. Det er både misbrugere af forskellige slags, der oven i har forskellige diagnoser, en grim cocktail.
    Min mand arbejder på en kombineret institution for unge med misbrug/diagnoser samt
    STU. Det er sket en del gange, at han er stået overfor en ung udstyret med fx baseballbat, eller andet "våben". Der er enorme besparelser på området, så det kan ikke andet end at gå ud over sikkerheden. Fx er nattevagterne skåret ned til en enkelt på vagt, til måske 10 af disse hårdest belastede mennesker, det er simpelthen ikke ok.

Det er dybt tragisk når det går så galt som i dette tilfælde..

• #7   8. maj 2014 1På nattevagt smiley Jeg turde simpelthen ikke være sådan et sted

• #8   8. maj 2014 Jeg ser dog mere at det er i de sene aftentimer problemerne ofte opstår, og ikke så meget nat, (sådan er det ved os) Eller i forbindelse med krav i dagtimerne. Vi er nok om dagen, men den sidste time aften sker det vi er alene

Kommentér på:
Frygteligt og grufuldt

Annonce