{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

videoovervågning af vovse. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hundehoveder smiley
Jeg har overvejet at anskaffe mig noget videoovervågning til vovse, da det lød på mine overboere som om han gøer 24/7 (de sidste Mange gange jeg har været væk nogle timer har jeg haft optaget ham på webcam og synes selv der har været minimal gøen, forhold til hvad overboerne siger).
Jeg har haft kig på dette http://www.elgiganten.dk/cms/traadloes-overvaagning/tradlos-overvagning-fra-d-link/ - men synes ikke lige jeg kan læse mig frem til om der er lyd på? - så er der nogle herinde der har erfaringer med dette udstyr eller andet (gerne som man kan koble til mobilen og følge med live og selvfølgelig med lyd)?.
Jeg har nemlig super dårlig samvittighed overfor mine naboer hvis jeg tager i byen, fødselsdag eller andet hvor vovse ikke kan komme med, da jeg er så bange for han går helt bananas og bare gøer flere timer i streg.
I fredags skulle min kæreste og jeg til fødselsdag og jeg var pænt oppe og spørger mine overboer om de ikke ville have mit nr i tilfælde af han stod og gøede flere timer. Jeg modtog hverken SMS eller et opkald fra dem, så enten har de skrevet det forkerte nr eller også har Hugo bare været dygtig og har været stille (vi håber selvfølgelig på det sidste smiley ).
Imorgen har jeg tænkt at mig at putte en merci chokoladepakke i deres postkasse som tak for at være overbærende med en larmende vovse og som tak for de ville lytte efter ham.

Nå, men lidt tilbage til emnet, så hvis nogle har noget erfaring med overvågningsudstyr til vovse modtages det med kyshånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  videoovervågning af vovse.
Kommentér på:
videoovervågning af vovse.

Annonce