689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Simba,s fødselsdag :) Simba,s fødselsdag :)

Hej HG

I dag er min skønne dreng Simba, blevet et år gammel smiley sikke tiden bare flyver afsted . Og når jeg tænker tilbage på ,
da jeg hentet ham hos opdrætter, var han lige så lille som min hånd smiley 8 uger , og 4 dage gammel smiley og stjal mit hjerte , fra første øjekast .
Simba var tryk ved mig fra starten af , og kunne holde sig hele natten uden uheld .

Var meget usikker på livet uden for,han ville de første dage helst ikke gå på gaden ,
blev så forskrækket , over alt den larm ,
vi bor midt i byen , smiley
men med små skridt . Og efter knap 14 dage. var han fuldstændig tryk , og det var bare fuld fart frem på vores gå ture.

og ville hen og hilse på alle . mennesker som dyr. Lettet allerede ben, da han var ca 3 måneder smiley

og sikke en selvtillid og gå på mod , den lille fyr har smiley han er en charme trold smiley
og gør alt for et klap fra dig smiley

han er meget opmærksom , og passer på mig . Han er min lille sol stråle , en glad dejlig hund .der finder på de sjoveste ting smiley

Og er bla blevet smukkere jo ældre han er blevet smiley forandret farve bla . fra mørk brun , til en smuk gylden rød farve.

Vi har fejret ham i dag , i bernsstoffparken , med min søster og hendes hund princess smiley de har et bror søster forhold smiley bedste venner. og vi hygget os rigtigt.

Måtte lige dele det med jer smiley her et video klip fra bilen, hvor hundene mødes , og der er så stor glæde , at der kommer baby snak ind ovre smiley nogen der har hørt jeres hunde snakke sådan ? smiley det bare så nuttet .

http://m.youtube.com/watch?v=337yJ0VzbFY#

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Simba,s fødselsdag :)
Kommentér på:
Simba,s fødselsdag :)

Annonce