{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Spørgsmål
  • #2   21. maj 2014 Nu ikke misforstå mig.

    Men du står og skal starte på Studie samt du overhovedet ikke har gjort dig nogen overvejelser om hvilken race du vil have.
    Samt du er første gangs hundeejer samtidig med opstart af studie.

    Spørger du mig ville jeg råde dig til at koncentrere dig om dit studie da det kræver tid og overskud at have hund især hvalp.

    Det andet råd er, studere hvilken race der vil passe dig bedst, at spørge panelet her inde er en mulighed men ikke en holdbar løsning da vi ikke kender til dig.

    Vil ønske dig en rigtig god studie og ønsker dig alt held og lykke med at finde den rette hund.


  • #3   21. maj 2014 Jeg vil anbefale at du kommer godt i gang med dit studie, så du kender den dagligdag, som din nye hund skal kunne passe ind i. Og brug så god tid på at undersøge racer, der passer med dine ønsker for aktivitet med hunden....spørg, besøg og spørg igen, til du er helt sikker på at det er den rigtige race du har fundet.


  • #5   21. maj 2014 Jeg vil lige sige noget! Jeg har nu gennemført 1.HF og skal starte på 2. år efter sommerferie smiley
    Jeg har haft 3-4 dage ud af 5 hvor jeg har haft fra 8-16 smiley Det synes jeg ikke at JEG har samvittighed til at en hund skal igennem et helt år smiley Husk at du nok får nogle lange trættende dage smiley


  • #6   21. maj 2014 Starte på hf efter sommerferien og ny hund om 2-3 måneder... Det passer ikke sammen. Du kunne have søgt for ½-1 år siden, så du muligvis kunne få en hvalp her i sommerferien og IKKE når du selv stå med studiestart!
    Jeg vil råde dig til at bruge de næste måneder på din uddannelse og samtidigt undersøge div. racer, besøge opdrættere og udstillinger m.v. og så blive skrevet op til en hvalp, når du finder det rette sted med en race som passer dig.
    Vær parat til at holde ferie de første uger sammen med en ny hvalp, når den tid kommer.
    Held og lykke smiley


  • #7   21. maj 2014 nej, kan desværre ikke anbefale dig at få hund nu.

  • #10   22. maj 2014 Www.køb-hund.dk har mange gode råd

  • #11   22. maj 2014 Og denne http://klartilhund.dk/

Kommentér på:
Spørgsmål

Annonce