{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

5km + 5 meter = 10 km gåtur {{forumTopicSubject}}

Underlig overskrift, jeg ved det godt, men måske giver det lidt mening alligevel. smiley

I eftermiddags skulle vi jo lige på skovtur, det blev til en rundtur på 5 km, hvor vi kom ud af skoven samme sted, som vi kom ind. Da vi kom ud, skulle snoren på igen, og jeg greb som vanligt ud efter halsbåndet. Første forsøg ingen gevinst, andet forsøg heller ikke, jeg opdagede så, at der ikke var noget at fange.

Væk var halsbåndet, så det måtte jo være mistet under turen, men jeg kom i tanker om, at jeg havde nappet et billede undervejs, da han var i gang med at kæmpe med en pind, det var jo nok der, det var smuttet.

På billedet sås ikke noget halsbånd, så det var jo nok rigtigt, det havde nok hængt fast, desværre var det lige midt på ruten, så tilbage igen ad samme vej.

Vi har leget lidt med søgeopgaver for hyggens skyld, så han fik besked på at søge, det ville da ikke mindske mulighederne for at finde det, selvom han ikke fattede, hvad han skulle søge efter, men snuden i jorden, og afsted det gik.
Tilbage ved pinden fik jeg ham til at søge rundt, men det gav ingen bonus, og jeg kunne heller intet finde, så det var jo nok tabt.
Han fik jævnligt besked på at søge, til vi var næsten ude af skoven, hvor han pludseligt stak snuden i jorden mellem nogle afblomstrede anenoner en halv meter fra stien, da jeg fik kigget nærmere, var det ganske rigtigt halsbåndet.

Det var så 5 meter fra, hvor jeg opdagede at det manglede, jeg havde åbenbart fået det åbnet da jeg løsnede snoren.
Havde vi gået den anden vej da vi ledte, var der gået 10 sekunder, så var det fundet, men Balto var glad for en ekstra tur, og var stolt som en pave, da han fik ros for at have fundet båndet. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5km + 5 meter = 10 km gåtur
Kommentér på:
5km + 5 meter = 10 km gåtur

Annonce