{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Hvad mener i ? {{forumTopicSubject}}

http://www.hestegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/1043727-what_#newest

Denne tråd er fra hestegalleriet, der omhandler at en bruger opdager at hendes video ligger på youtube UDEN hun selv har lagt den ind der.

prøv at læse tråden og adminds svar, og fortæl jeres mening .

Er det ok ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener i ?
  • #1   23. maj 2014 Jeg synes, det er en rigtig dårlig udvikling, samt jeg synes, det er forkasteligt, at HG ikke melder ud til brugerne, at de er begyndt at vise brugernes video på Youtube kanal.
    Hvorfor lader de det ikke være op til brugere selv hvilken sociale medier, man vil være aktive i?

    Håber ikke samme udviklinger kommer til at ske med facebook -så tror jeg bestemt ikke jeg vil at være medlem af HG mere!


  • #3   23. maj 2014 Trine : hvis du lige nærlæser tråden fra HEG, så skriver adminds faktisk at brugerbetingelser blev lavet om da de skiftede design.

    Dvs de brugere der oprettede sig FØR de ændrede de brugerbetingelser har IKKE givet deres accept .


  • #4   23. maj 2014 De brugerbetingelser er relativt nye... Og når de ændrer dem, er det godt nok DERES ansvar at sørge for at gamle brugere bliver informeret herom og dermed kan acceptere dem eller melde sig ud..

    Det er ikke brugernes ansvar at gå ind og læse dem hver dag, for at se om Bazoom har ændret lidt i dem... Brugerne skal bare have læst og accepteret dem ved oprettelsen.


  • #5   23. maj 2014 Da de ændrede design, skulle vi alle godkende de nye betingelser for at kunne blive her. Så alle har godkendt dem- nye som gamle

  • #6   23. maj 2014 Well - Det lader til at det ikke har virket særlig godt... De skriver man ikke kunne logge på uden at godkende det... Her er altså aldrig kommet noget op om godkendelse eller så meget som information om ændring af brugervilkår... Og det lader til, udfra Hestegalleri, at der er mange andre, der heller ikke har set noget til det, da designet skiftede.

  • #7   23. maj 2014 Einstein: Det er jo ved at være 100 år siden efterhånden. Jeg sad lige og prøvede at finde PB'en med det.

  • #8   23. maj 2014 Det er tilbage i juni 2012, at de ændrede brugerbetingelserne, kan jeg se i forum.

  • #9   23. maj 2014 De påstår nu at det var da de ændrede design sidst, at dette med at måtte bruge brugernes videoer og billeder kom med - Det er ikke så længe siden smiley
    Og det var ikke en PB man fik fra dem - De skriver man ganske simpelt ikke kunne logge ind, uden at trykke godkend til de nye vilkår, ifølge det de siger.

    Så det der passer ikke helt sammen med det Bazoom selv siger... smiley

    (Jeg har heller ingen PB fra dem med det i 2012 (eller senere), og jeg har aldrig slettet i mine PB'er... Og jeg har ikke super mange, så det var rimelig overskueligt lige at løbe igennem smiley )


  • #11   23. maj 2014 Det er ikke okay.

    Jeg synes forslaget om at HG /Bazoom kun kan lægge videoer, der er oprettet efter dags dato på Youtube og at brugeren aktivt skal vinge af om det er okay at videoen deles eller ikke


  • #12   23. maj 2014 Slet ikke okay og som jeg også skrev derinde, så går jeg igang med at slette mine videoer! Der er intet kommet til mig om, at jeg skulle godkende aftalen igen, og jeg er altså en af dem der går igennem reglerne engang imellem for at få dem genopfrisket.
    Har slet ikke lagt mærke til en ændring i reglerne og det er for dårligt!
    Snupper Bazoom mine videoer inden, at jeg får dem slettet senere i dag, så får de med mig at bestille.


  • #13   23. maj 2014 Beskeden fra 2012
    Jeg har heller ikke godkendt mine billeder mv må bruges andre steder..


    profilbillede
  • #14   23. maj 2014 Disse regler blev lavet om med det nye design, og der skulle nye medlemmer samt gamle medlemmer trykke accept, til de nye vilkår. Det husker jeg selv, at jeg gjorde, men læste ikke tingene igennem smiley

    - Jeg synes det er åndssvagt, da vores videoer intet har at lave på youtube.:s


  • #15   23. maj 2014 Jeg har jo så konstateret at alt det her også indebærer at der kommer reklamer i forlængelse af videoen.

    Og det er jeg bestemt ikke tilfreds med eftersom jeg ingen indflydelse har på, hvad folk skal have smidt i hovedet når de har trykket på mine videoer...

    Det her er for meget, Bazoom.... Der er meget, der er for meget for tiden, synes jeg. I løber jeres brugere over ende....


  • #16   23. maj 2014 Sheltien, det hjælper nok ikke så meget, bare fordi du sletter det, betyder det ikke at det forsvinder fra bazoom smiley


  • #17   23. maj 2014 Jeg synes ikke det er i orden at de ikke har informeret brugerne ordentligt. Det burde de have gjort, så man vidste præcis hvad betingelserne var.

    Men på den anden side, så ved vi jo at når man lægger noget op på nettet et sted, så kan man risikere at det kan ende et helt andet sted. Billeder på facebook, kan blive hugget og sendt videre ud på nettet.

    Så hvis man har et billede eller en video man ikke ønsker skal videre rundt på nettet, så lad vær med at lægge det op! Det er bare min holdning, vi ved jo tingene flyver rundt i cyberspace, så det kan ikke komme som den største overraskelse at man kan finde det andre steder end der hvor man har lagt det ind.

    Men personligt, så synes jeg ikke det er i orden at det skal være sådan, men det er nu engang den måde nettet fungerer på nu til dags desværre.... Det kunne lige så godt være en anden bruger der havde hugget din video og lagt den på YT...


  • #18   23. maj 2014 Line og Aiko: Men det sender vel et budskab til dem om, at jeg ikke ønsker at have dem på youtube smiley

  • #19   23. maj 2014 Synes svar #20 var en god løsning fra det link...

    Jeg mener at huske i det der blev lavet om herinde, at man igen skulle godkende reglerne?



Kommentér på:
Hvad mener i ?

Annonce