587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Salik træner og hygger sig i haven (billeder) Salik træner og hygger sig i haven (billeder)

Når man bor sammen med to hunhunde i løbetid skal man altså have afløb for sin energi på en konstruktiv måde. Så dagen i dag har stået på lang gåtur og masser af træning. Det lykkedes mig at overtale min søster til at være figurant for Salik så vi kunne træne lidt rundering - og hun selv selvfølgelig lov at få mit kamera i hånden smiley

Her er et par billeder mere fra dagen havehygge smiley
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/81090-salik_traener_og_hygger_sig?status=1

Håber I andre har nydt det dejlige vejr i dag også

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salik træner og hygger sig i haven (billeder)
  • #1   2. jun 2014 Han ser da ud til at have hygget sig OG fået tankerne hen på andre ting end dejlige damer smiley
    Ved du har hørt det til hudløshed, men for pokker hvor er han altså en vanvittig smuk topatlet at se på!

• #2   2. jun 2014 tusind tak skal du have. Ja han er fin - dog er han liiidt i den tynde ende for tiden for den pokkers hund gider simpelthen ikke spise noget som helst ordenligt mad både på grund af varmen men bestemt også på grund af lækre Carla og Asta. I dag prøvede jeg at lokke med lidt hundemad med fiskeolie, tun og mayonnaise i. Men nej tak det skulle han ikke nyde noget af. Heldigvis gider han stadig godt arbejde for godbidder - meeen dem kan han nok ikke helt leve af smiley

Men ja han er fin og er faktisk rigtig sød til at acceptere de to højløbske damer (lige nu ligger han sammen med dem og sover i sofaen og de var naturligvis også med til havehygge i morges. Under træningen lader Salik sig ikke forstyrrer af løbske tæver og det er heller ikke sådan at de er lukket fra hinanden ellers (selvfølgelig er de ikke sammen når vi ikke er hjemme) Så jeg synes faktisk han er ret dygtig. Men åhh jeg gælder mig til Carla og Asta er ovre det pjat for denne gang.

profilbillede
  • #3   2. jun 2014 hvor fint et billede, atleten med sine dukker *GGG*
    Det er da rart nok, at han ikke går helt ud af sit gode skind, og at han er til at styre på hjemmebanen.
    og ja, de stakkels hanner kan nemt tabe sig mere end hvad kønt er..

Kommentér på:
Salik træner og hygger sig i haven (billeder)

Annonce