587 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Salik træner og hygger sig i haven (billeder) Salik træner og hygger sig i haven (billeder)
Når man bor sammen med to hunhunde i løbetid skal man altså have afløb for sin energi på en konstruktiv måde. Så dagen i dag har stået på lang gåtur og masser af træning. Det lykkedes mig at overtale min søster til at være figurant for Salik så vi kunne træne lidt rundering - og hun selv selvfølgelig lov at få mit kamera i hånden
Her er et par billeder mere fra dagen havehygge
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/81090-salik_traener_og_hygger_sig?status=1
Håber I andre har nydt det dejlige vejr i dag også
1 synes godt om
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Ved du har hørt det til hudløshed, men for pokker hvor er han altså en vanvittig smuk topatlet at se på!
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.513
Men ja han er fin og er faktisk rigtig sød til at acceptere de to højløbske damer (lige nu ligger han sammen med dem og sover i sofaen og de var naturligvis også med til havehygge i morges. Under træningen lader Salik sig ikke forstyrrer af løbske tæver og det er heller ikke sådan at de er lukket fra hinanden ellers (selvfølgelig er de ikke sammen når vi ikke er hjemme) Så jeg synes faktisk han er ret dygtig. Men åhh jeg gælder mig til Carla og Asta er ovre det pjat for denne gang.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Det er da rart nok, at han ikke går helt ud af sit gode skind, og at han er til at styre på hjemmebanen.
og ja, de stakkels hanner kan nemt tabe sig mere end hvad kønt er..
Salik træner og hygger sig i haven (billeder)