{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er her nogle Frankofile ??
  • #1   10. jun 2014 Tag til Alsace! Der er virkelig lækkert! smiley

• #2   10. jun 2014 Der er virkeligt super smukt i Frankrig men man skal ikke holde ferie der hvis man er allergisk over for arrogante mennesker

• #5   11. jun 2014 Dem vi mødte på vores gennem rejse var både arrogante og ubehøvlet .... Vi skal helt sikkert aldrig på ferie der... Min mand er tidligere lang tur chauffør og han har fortalt at på kontorerne dernede skulle man true med og gå før der var nogen som helst der ville stå ved at de kunne tale andet en fransk og at de så kunne hjælpe dem...

• #6   11. jun 2014 Jeg har kun været i nordfrankrig nær Lille og byerne omkring. Tilfældigvis var der en 5* restaurant på et lille smukt hotel, hvor vi boede, i en bette hyggelig by, sct. Quentin, tror jeg den hed. Kvæget gik på markerne lige udenfor og der var stendiger og bymur fra middelalderen omkring. Det var ikke engang dyrt og naturen var smuk, byerne hyggelige og folk venlige. Ingen arrogance der!

Derudover har jeg været i Paris, som selvfølgelig er et must, hvis man er til storbyer, smukke bygninger, kunst, historie, cafeer og gode (dyre) restauranter...

Fra Lille og ud til den barske vestkyst er der ikke langt, men vi nåede desværre ikke så langt.

Rivieraen er D Y R. Så der ville jeg foretrække kun at være tilskuer for en dag smiley

• #7   11. jun 2014 @ Nina, Alsace var vi i sidste år ... Vil så gerne ned/op i Alperne, og vil gerne se Annecy og Grenoble, eller Geneve .....

Mht. snobbede franskmænd .... har holdt ferie i Frankrig mange gange flere forskellige steder, og har mødt både de snobbede, og de absolut venlige og hjælpsomme ... Nu kan jeg lidt, meget lidt fransk, og det hjælper helt enormt, bare det at man prøver ....

Jeg kan nu godt lide franskmænd, men kan jo også lide Skotske Terrrier, og attituden er nok lidt det samme, man skal bare lige knække koden, så er der guld derinde bag smiley

• #8   11. jun 2014 Jeg kan anbefale Pyrenærene....nærmere betegnet Axat, en hyggelig lille by med venlig befolkning, en del danskere, hvilket gør det nemmere at finde seværdigheder.
    Der er en masse katarborge i området, riverrafting, guidet ture i store grotter, Renne Le Chauteau (læs op på historien inden), du kan kører til Carcasonne og se kæmpe borg, man kan kører til Andora og handle toldfrit....mulighederne er mange.

I kan evt. kontakte Gert og Cheri som har Hotel Axat dernede.
    http://www.hotelaxat.com/

• #9   11. jun 2014 Har kun været i Nice/Canne og der har de levet op til deres arogante ry smiley Men SUPER LÆKKER byer smiley

• #10   11. jun 2014 @ Anja, bestemt et lækkert område, men så langt vil vi ikke køre i år ...

Kigger lidt på Chamonix-Mont Blanc, men synes hotellerne er lidt til den dyre side smiley

• #11   11. jun 2014 Hanne M: har du tjekket på www.homeaway.com der har vi tit fundet fine overnatningssteder. Sidste år boede vi i området omkring Lyon - der er utroligt dejligt og masser at se på. Vi kørte fra Italien til Frankrig igennem Alperne og jeg må sige det er en af de smukkeste motorveje jeg nogensinde har været på. Området omkring Mont blanc er meget meget smukt - men vi har kun kørt igennem området der. Har dog tidligere boet oppe i bjergene øst for Valence. Der er masser af flotte floder, drypstenshuler og selvfølgelig lavendelmarker smiley

• #12   11. jun 2014 @ Rikke ... nej det har jeg ikke, vil se på den side .... tak ... sidste år var vi i Østrig også i bjergene, første gang vi har holdt ferie på den måde, blev helt bidt af det ... Var bl.a. på Hintertuxer Gletscher 3250 m oppe, og gik også langs et vandfald, og så havde vi jo hundene med, hvilket vi også skal i år, hvis vi tager afsted ...

Har lige talt med en kollega i dag der var i området sidste år, og bl.a. var på Mont Blanc, det var lige før hun fik tårer i øjnene, så det skal bare prøves ...

Kommentér på:
Er her nogle Frankofile ??

Annonce